Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ULLEVAAL (VG Nett) Keeper Thomas Myhre (32) er full av lovord når han skal beskrive debuten til midtstopper Anders Rambekk (29).
Myhre om Rambekk: - En drømmedebut!
ULLEVAAL (VG Nett) Keeper Thomas Myhre (32) er full av lovord når han skal beskrive debuten til midtstopper Anders Rambekk (29).
Av PER OPSAHL OG PÅL R HANSEN (foto)
GOD DEBUT: Anders Rambekk gjorde sine saker bra mot Sør-Korea torsdag kveld. Her er han i duell med Jung-Hwan Ahn. Foto: Scanpix
- Det var rett og slett en drømmedebut. Han var meget, meget god, sier Myhre til VG Nett etter kampen.
Rambekk gjorde sine saker bra i spann med Brede Hangeland i Norges midtforsvar, og synes selv det er godt å være ferdig med sin første landskamp.
Tålmodighetsprøve
- Nå har jeg i alle fall den ene streken i boka. Det har vært en tålmodighetsprøve å sitte på hotellrommet å vente på dette etter at jeg fikk vite at jeg skulle spille, sier Rambekk.
Lillestrøm-spilleren er storfornøyd med rammen rundt kampen, og landslaget ga mersmak.
- Levde det opp til forventingene du hadde på forhånd?
- Ja det gjorde det. Det var rett og slett gøy - klart jeg vil være med videre også, slår 29-åringen fast og tenker muligens på høstens treningskamp mot Brasil og ikke minst EM-kvalifiseringen.
- Det viktigste blir å gjøre en god jobb på klubblaget framover, og gjør jeg det har jeg mine sjanser, sier Rambekk til VG Nett.
Han skryter veldig av kommunikasjonen i det bakre leddet. I løpet av 90 minutter skapte ikke VM-klare Sør-Korea én eneste sjanse. For en forsvarsspiller er det nesten optimalt, og da får det heller stå til at det ikke ble skapt så voldsomt mye framover heller.
- Vi pratet veldig godt sammen bak der, og helt bakerst går jo skravla på Myhre hele tiden. Da føler jeg meg trygg, smiler Rambekk.
Kommentar