Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Rambekk spilte så og si en feilfri match..uten å bli satt på prøve altfor mye..god plasseringsevne og bryter fint...eneste minus jeg kunne se var en misforståelse mellom han og Myhre og en dårlig avlevering.
Bra Rambekk!!!
Vedr. Bjjørn Helge, så må det også være frustrerende at en sentralmidtbanespiller spiller på kanten, der han kunne gjort en mye bedre jobb enn de to som var der i dag !!!!!!
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Uansett er det jo inspirerende for BHR å få være med de store gutta og føle på nivået. Synes det var en god idè av Hareide, som nok også ønsket å se ham på nært hold. Personlig mener jeg Riise fortsatt er et stykke unna å kunne spille seg inn på landslaget.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Thomas Myhre ble intervjuet etter kampen, og sa så vidt jeg husker :" Vi har en 29-åring som debuterer i dag, Anders Rambekk. Absolutt fantastisk".
Alsaker og Semb spekulerte også i at Hareide var såpass fornøyd med Hangeland/Rambekk som makkere, at han lot de spille hele kampen sammen. For i følge Alsaker så var det visstnok ventet at Kippe skulle få en halvtime for hangeland.
Bra for Anders det her.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
OSLO: Anders Rambekk var fornøyd med landslagsdebuten, men hadde ikke forberedt den obligatoriske debutanttalen.
Av: Eirik Fardal
Publisert: 01.06.2006
NORGE - SØR-KOREA 0-0: - Det får jeg ta som det kommer, smilte Lillestrøm-spilleren etter at han hadde spilt sin første A-landskamp i karrieren.
Det gjorde han på en god måte. Og etterpå var han egentlig et stort glis.
- Det var veldig gøy, sa han.
Rambekk så heller ikke nevneverdig preget av at han måtte holde tale på middagen etter kampen. Alle som debuterer på landslaget må holde tale på samlingen etter kampen.
LSK-forsvareren spilte hele kampen for Norge, og følte det gikk veldig bra.
- Defensivt var vi bra. De hadde ikke mange sjanser. Hangeland og jeg fungerte veldig bra sammen, og Myhre var veldig flink til å snakke hele tiden, sa Rambekk.
Han vil ikke tenke på om innsatsen var god nok til å spille seg inn på laget som skal ut mot Ungarn, Moldova og Hellas som vi skal møte til EM-kvalifisering i høst.
- Det er mange om beinet, og det handler jo mest om å gjøre det bra på klubblaget. Men etter én landskamp har jeg vel kanskje styrket sjansene mine - det er jo den eneste kampen jeg har spilt, sa Rambekk.
Hadde "gleden" av å være på landskamp for første gang på lenge, takket være gratisbilletter:
1. Enig i at Rambekk var meget god. Hangeland åpnet nok best, men etterhvert tok Rambekk over og brøt gang etter gang. Klok, plasseringssterk og sikker. Minus for oppspill som bare var å kvitte seg med ballen.
2. I likhet med LSK så spiller Norge også med en sentral midtbanespiller på kant, noe som dreper alt rom og gir dørgende kjedelig fotball. Skikkelige vinger er et must i moderne fotball, spesielt med stasjonære og tunge spisser. Bedre å bruke litt "dårligere" spillere, så lenge det er folk som spiller på rett plass.
3. Landslaget er en skandalen. Jeg velger meg Røkkes ord: "J**** F****gjeng". Makan til kamp. Vi telte 0-0 i sjanser, og det virker som om Norge var fornøyd. Seks mann holder igjen på frispark osv. Billetten var gratis, men jeg burde ha fakturert NFF...
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Kommentar