Norge - Sør-Korea

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #21
    Kjempe bra Rambekk, grattis med fantastisk kamp....

    Deilig å være fugl om dagen!

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #22
      FRA VG:
      ULLEVAAL (VG Nett) Keeper Thomas Myhre (32) er full av lovord når han skal beskrive debuten til midtstopper Anders Rambekk (29).


      Myhre om Rambekk: - En drømmedebut!

      ULLEVAAL (VG Nett) Keeper Thomas Myhre (32) er full av lovord når han skal beskrive debuten til midtstopper Anders Rambekk (29).

      Av PER OPSAHL OG PÅL R HANSEN (foto)



      GOD DEBUT: Anders Rambekk gjorde sine saker bra mot Sør-Korea torsdag kveld. Her er han i duell med Jung-Hwan Ahn. Foto: Scanpix

      - Det var rett og slett en drømmedebut. Han var meget, meget god, sier Myhre til VG Nett etter kampen.

      Rambekk gjorde sine saker bra i spann med Brede Hangeland i Norges midtforsvar, og synes selv det er godt å være ferdig med sin første landskamp.

      Tålmodighetsprøve

      - Nå har jeg i alle fall den ene streken i boka. Det har vært en tålmodighetsprøve å sitte på hotellrommet å vente på dette etter at jeg fikk vite at jeg skulle spille, sier Rambekk.

      Lillestrøm-spilleren er storfornøyd med rammen rundt kampen, og landslaget ga mersmak.

      - Levde det opp til forventingene du hadde på forhånd?

      - Ja det gjorde det. Det var rett og slett gøy - klart jeg vil være med videre også, slår 29-åringen fast og tenker muligens på høstens treningskamp mot Brasil og ikke minst EM-kvalifiseringen.

      - Det viktigste blir å gjøre en god jobb på klubblaget framover, og gjør jeg det har jeg mine sjanser, sier Rambekk til VG Nett.

      Han skryter veldig av kommunikasjonen i det bakre leddet. I løpet av 90 minutter skapte ikke VM-klare Sør-Korea én eneste sjanse. For en forsvarsspiller er det nesten optimalt, og da får det heller stå til at det ikke ble skapt så voldsomt mye framover heller.

      - Vi pratet veldig godt sammen bak der, og helt bakerst går jo skravla på Myhre hele tiden. Da føler jeg meg trygg, smiler Rambekk.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #23
        Denne tråden hører uten tvil hjemme i hovedforumet. Det var faktisk en svært så gjennomtenkt handling å legge den i hovedforumet.

        En tråd som omhandler LSK-spilleres landslagsprestasjoner er da så LSK-relatert som det kan få blitt?

        Kommentar

        Working...