Lyn tester Indridi...
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Opprinnelig skrevet av tHuLutror ikke du skal bekymre deg for akkurat det er ikke så langt fra lillestrøm til oslo... men for all del... det hadde vært suverent å denne mannen tilbake...Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av CruzIndy i Lyn hadde gjort meg trist, bitter og inneslutta. Han var en fin fyr og en god spiller og jeg hadde gjerne sett han tilbake i Flisbyen.
Du er herved offisielt trist, bitter og inneslutta.
Og Ted Nugent kan gråte så mye han vil.
Sånn har fotballen blitt: spillere med ekte klubbfølelse blir mangelvare. Penga ruler.Knurr...Kommentar
-
Var nok Torgeir som var tungen på vektskåla...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariHan kommer tilbake til flisbyen 23. august, i og med at han nå har signert for skiklubben.
Du er herved offisielt trist, bitter og inneslutta.
Okey, jeg syntes det var litt trist å tenke på i ca. tyve sekunder, men jeg gidder jo ikke bli bitter og inneslutta over en sånn bagatell. Vi har Super-Shane på venstrebacken og hvis det viser seg at Indy skal spille stopper i FC Oschlo så kommer han til å slite max med innlegga fra Super-Shane til Super-Gilbert. Dessuten er han litt arrogant som spillertype og kommer til å forære Super-Mykle (nei, ikke Arild..) minst to situasjoner alene med keeper de siste ti minuttene.
Jeg har hørt fra sikre kilder og svært pålitelige stemmer i eget hode at Indy kommer inn som en viktig brikke i Bjars plan om å gi Super-Fugla tre poeng og en verdifull målforskjell den 23. aug. I denne planen inngår også Powell som enslig spiss og det stinker det ikke akkurat mange baklengsmål av...Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
Kommentar