Etter å ha lest litt inn på forumet til briskebybanden, så kom jeg over noe veldig skuffende.
Sitat fra rmyonmaster
Ble Medlem: 02 Jun 2006
Innlegget ligger på side 8 under Lillestrøm - HamKam
Copy/past:
fy faan ass.. at det går ann og ha så ræva dommere inorge...
vis man kan ligge og ruge på ballen i egen 16... og at man i tillegg får frispark for det... er bare latterlig!!
folk sier at mål preger fotballkamper, men det gjør også dommeravgjørelser...
Brage Sandmoen er en idiot!! skulle ikke fått lov til og dømt tippeliga.. og spørsmålet er om ikke når været setter inn som verst at han da skulle ha utsatt kampen.. for det så helt forferdelig utpå der.. og da blir det bare tilfeldigheter alt sammen...
Kjøpt av en nazist!!!
Legg merke til hva han skriver til slutt. Veldig Skuffende.
Når pressen klarer og si at KFL var rasistiske på forumet uten at det sto noe som helst om hudfarge eller rase der, så er dette noe som man ikke kan snakke seg unna.
Neste innlegg:
Fra kamma larsen
Ble Medlem: 20 Apr 2006
Copy/paste:
Godt å være i hamar igjen , 2 timer i Nazi land var nok for meg
Dommern var fucka, snytt for straffe. Ringberg ble nesten ******t av styggen sjøl,Kipppppppe
Sitat fra rmyonmaster
Ble Medlem: 02 Jun 2006
Innlegget ligger på side 8 under Lillestrøm - HamKam
Copy/past:
fy faan ass.. at det går ann og ha så ræva dommere inorge...
vis man kan ligge og ruge på ballen i egen 16... og at man i tillegg får frispark for det... er bare latterlig!!
folk sier at mål preger fotballkamper, men det gjør også dommeravgjørelser...
Brage Sandmoen er en idiot!! skulle ikke fått lov til og dømt tippeliga.. og spørsmålet er om ikke når været setter inn som verst at han da skulle ha utsatt kampen.. for det så helt forferdelig utpå der.. og da blir det bare tilfeldigheter alt sammen...
Kjøpt av en nazist!!!
Legg merke til hva han skriver til slutt. Veldig Skuffende.
Når pressen klarer og si at KFL var rasistiske på forumet uten at det sto noe som helst om hudfarge eller rase der, så er dette noe som man ikke kan snakke seg unna.
Neste innlegg:
Fra kamma larsen
Ble Medlem: 20 Apr 2006
Copy/paste:
Godt å være i hamar igjen , 2 timer i Nazi land var nok for meg
Dommern var fucka, snytt for straffe. Ringberg ble nesten ******t av styggen sjøl,Kipppppppe
Kommentar