Kvinne-cupfinalen på Bislett

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Endelig en jente som tørr å si det alle mannfolk mener
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #22
      Opprinnelig skrevet av xeR
      Endelig en jente som tørr å si det alle mannfolk mener
      TurboJenta er en knallbra dame!

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        #23
        Og her er løsningen til fotballpresident Sondre Kåfjord:


        Kunstgress på Ullevål er løsningen!
        Kunstgress på Ullevål gjør at menn og kvinner kan spille sine cupfinaler samme helg i fremtiden

        Publisert 04.09.2006 22:37.
        Av: Olav Traaen

        Sondre Kåfjord (foto:Gunnar Sandvik, NRK)

        - Kunstgress på Ullevaal stadion vil sørge for at både kvinnenes og mennenes cupfinale kan spilles på landskamparenaen i fremtiden. Det sier fotballpresident Sondre Kåfjord til NRK. Dagens banedekke tåler ikke to
        cupfinaler på to dager, men innen fem år vil et kunstgress stå ferdig, sier Kåfjord.

        Et kunstgress vil løse problemet Fotballforbundet nå sliter med. For nå blir gresset svært slitt, og det førte til at kvinnenes cupfinale må flyttes til Bislett.

        - Vi har ikke satt en eksakt dato for når kunstgresset skal stå klart, men jeg blir overrasket dersom dette ikke skjer innen fem år, sier Kåfjord.

        - Med et kunstgress er det ikke begrensninger på antall kamper som kan spilles, fortsetter han. Slitasjeproblemet vil vært løst for Fotballforbundet, som mandag opplevde at toppklubbene i norsk kvinnefotball boikottet semifinaletrekningen fordi de må spille finalen på Bislett stadion.


        (Måtte jeg være død og begravet den dagen det legges kunstgress på Åråsen, )
        Last edited by sparwasser; 04.09.2006, 23:02.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #24
          Opprinnelig skrevet av TurboJenta
          Jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne. Kjerringfotball burde vært forbudt med lov!!
          Boikotte trekninga fordi de ikke får spille på Ullevaal? NEK!!
          Den dagen cupfinalen for kjerringene fyller Ullevaal kan de klage. Inntil da: Hold kjeft å vær glad for at dere i det hele tatt får spille fotball!! :twisted:
          Hehe. Godt sagt. Kan vi si det samme til Lyn?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Go`jenta
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2006
            • 150

            #25
            Ganske håpløst at damene klager over å ikke få spille på nasjonalarenaen. Herrefotballen er tross alt viktigst. OG når man så hvordan banen så ut i fjor, så skjønner jo alle at noe må gjøres. Ganske snodig at fotballdamene selv ikke forstår det...

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #26
              Nå er det slik at menn og kvinner ikke har samme forutsetninger for å bedrive all type idrett. Dette ser vi gode eksempler på inne turn, hvor de har hver sine spesialøvelser, f.eks. menn:hest og ringer, kvinner: bom (kommer ikke på alle navnene i farta).

              I skiidrett har kvinnene kortere løyper enn mennene.

              Hvorfor ikke gjøre dette også for kvinnene i fotball? La de spille 7-er på liten bane, så vil ikke feilprosenten bli like tydelig. Lag et mini-Ullevaal med 3000 sitteplasser - og vips så har de et enormt nasjonalanlegg som rommer alle tilskuerne.
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                #27
                Opprinnelig skrevet av sparwasser
                Flere som har vært utsatt for ISKO-gutta? Sjekk venstre blåveis.
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                Working...