Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Detta var faen meg på tide, hvorfor ikke likegodt bare flytte kvinnefinalen til finalearenaen til norwaycup oppe på ekeberg.da hadde damene også fått en "publikumsfest"
Bare i Norge det hadde gått an å ha en sånn ordning om at cupfinalen for damer skal gå dagen før herrene. Tenk om det samme hadde vært foreslått i England?
Denne ordningen skulle aldri vært praktisert. Misforstått likestilling kaller jeg det.
Idiotisk at de blir så forbanna over at denne blir flytta til bislett. Er vel god nok plass til tilskuerne der uansett! Hvis de ikke skjønner at matta ikke tåler det skal jeg sende video av cupfinalen ifjor
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Nå skal jo også saken klages inn til likestillingsombudet... Faen ta at noen rødstrømper ALLTID skal lage bråk! Hvis de åpner øya så burde de skjønne at Bislet er mer enn bra nok for dem! Interessen for kvinnefotball er jo nærmest lik null, og hvorfor skal de da ødelegge festen for gutta? Jeg er overbevist om at de søplelagene som ødela Ullevaalmatta før vår finale i fjor var med på å sørge for at vi tapte finalen. Koren ble jo helt borte i gjørmehølet.
kvinnene ble spurt om det var aktuelt å flytte cupfinalen en uke før eller en uke etter herrefinalen, det nekta de... hvorfor ikke flytte herrefinalen 1 uke frem, så kan damene sitte der med skjegget i postkassa..
kvinnene ble spurt om det var aktuelt å flytte cupfinalen en uke før eller en uke etter herrefinalen, det nekta de... hvorfor ikke flytte herrefinalen 1 uke frem, så kan damene sitte der med skjegget i postkassa..
hele kvinnekampen er meningsløs synes jeg.... Kjemper for helt feil saker. Dessuten blir det lite troverdig når de bare kjemper for de sakene som gir dem flest fordeler...
Faktisk så er denne saken ganske avslørende for NFF.
For det første er det cupfinalen som institusjon som er stor, ikke eventuelt arena. Å ta sportslige hensyn mtp gressmatta må da være gyldig grunn til å gjøre grep. I så måte kan jeg ikke se at det er kjønnsdiskriminering å spille kampen på en annen bane (eventuelt kunne kvinnene spilt cupfinale etter mennene).
MEN. I alle år har NFF messet om at landskamper ikke kan flyttes ut på grunn av sponsorboksene. Hvordan kan de da flytte en cupfinale til en arena som ikke har Ullevaal-fasilitetene? Dette kan da ikke tolkes som annet et skifte fra NFF... Kanskje vi endelig får se landslags-treningskamper utenfor Oslo.
Kvinnene vil ikke spille sin cupfinale på nye Bislett Stadion. (Foto: Digitalsport)
Ingen av lagene stiller til mandagens trekning av NM-semifinalene i fotball for kvinner. Boikotten kommer som følge av at cupfinalen er blitt flyttet til Bislett.
egentlig kunne vel dette vært løst på en måte som alle hadde vært fornøyde med.... Nå har vi "fine" stadioner i både Barteby, Stavanger, og i Bergen, hvorfor kan ikke landslaget spille privatkamper rundt om i norge? De skal jo tross alt representere hele norge, hvorfor ikke vise frem laget til det norske folk og ikke bare de som bor i solo eller de som tar seg bryet med å reise langt for å se dem. Skjønner at det blir lite aktuelt å flytte kamper i høst pga tett kvallik program, men det hadde kanskje vært en ide...
Jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne. Kjerringfotball burde vært forbudt med lov!!
Boikotte trekninga fordi de ikke får spille på Ullevaal? NEK!!
Den dagen cupfinalen for kjerringene fyller Ullevaal kan de klage. Inntil da: Hold kjeft å vær glad for at dere i det hele tatt får spille fotball!! :twisted:
Kommentar