LSKs høstcup for 6-12-åringer 9.-10-sept

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Larsifan
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Sep 2006
    • 17

    LSKs høstcup for 6-12-åringer 9.-10-sept

    [Høstcupen er en helgecup for 6-12 åringer som er Østlandets nest største fotballturnering i denne aldersklassen i flg. dagens papir-RB. Cupen spilles på fotballsletta bak Skedsmohallen helga 9.-10.sept]

    Dette er et bra tilltak av lsk!:lsk: Eller hva syntes du??
    Last edited by RoyVaadal; 09.09.2006, 19:12. Begrunnelse: Vi må ha en bedre åpningsinnlegg så alle skjønner hva vi snakker om
  • RuneK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 861

    #2
    Opprinnelig skrevet av Larsifan
    Dette er et bra tilltak av lsk!:lsk: Eller hva syntes du??
    Hvis jeg er "du" så synes jeg det er flott også. Dette er en av mange flotte ting LSK har gjort i år, og jeg vil si at de har blitt mye flinkere til å promotere klubben enn tidligere år. Tror LSK har ennå mer å gå på når det gjelder merkevare oppbygning. LSK skal være romerikes lag nr 1, og nettopp det er de igang med å stadfeste.

    R
    Støtt FuglaTifo
    Kontonr: 6201 05 41919

    Kommentar

    • Larsifan
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Sep 2006
      • 17

      #3
      Opprinnelig skrevet av No1sqwip
      Hvis jeg er "du" så synes jeg det er flott også. Dette er en av mange flotte ting LSK har gjort i år, og jeg vil si at de har blitt mye flinkere til å promotere klubben enn tidligere år. Tror LSK har ennå mer å gå på når det gjelder merkevare oppbygning. LSK skal være romerikes lag nr 1, og nettopp det er de igang med å stadfeste.

      R

      Enig! Noen flere som vil ytre sin mening? Er Enig med deg.. Bra at Lsk gjør litt for å holde interessen oppe hos de yngre og de eldre...

      Kommentar

      • ErikB
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 360

        #4
        Høstcupen var jo i fjor også, fint arrangement.
        Vi kommer ned i morgen for å spille tre kamper.
        (Løvenstad gutter 11).
        Heldigvis møter vi ikke lag fra LSK..

        -erik
        Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

        Kommentar

        • Kvittre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 265

          #5
          Jr. var hvertfall storfornøyd etter dagen i dag.. Det største høydepunktet var selvsagt å få hilse på LSK-gutta i hallen..selv om det betød en litt forsinket oppmøte til kamp, men litt må man jo ofre.. Bra gjennomført turnering, så ut til at det gikk på skinner..

          Kommentar

          Working...