Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
[Høstcupen er en helgecup for 6-12 åringer som er Østlandets nest største fotballturnering i denne aldersklassen i flg. dagens papir-RB. Cupen spilles på fotballsletta bak Skedsmohallen helga 9.-10.sept]
Dette er et bra tilltak av lsk!:lsk: Eller hva syntes du??
Last edited by RoyVaadal; 09.09.2006, 19:12.
Begrunnelse: Vi må ha en bedre åpningsinnlegg så alle skjønner hva vi snakker om
Dette er et bra tilltak av lsk!:lsk: Eller hva syntes du??
Hvis jeg er "du" så synes jeg det er flott også. Dette er en av mange flotte ting LSK har gjort i år, og jeg vil si at de har blitt mye flinkere til å promotere klubben enn tidligere år. Tror LSK har ennå mer å gå på når det gjelder merkevare oppbygning. LSK skal være romerikes lag nr 1, og nettopp det er de igang med å stadfeste.
Hvis jeg er "du" så synes jeg det er flott også. Dette er en av mange flotte ting LSK har gjort i år, og jeg vil si at de har blitt mye flinkere til å promotere klubben enn tidligere år. Tror LSK har ennå mer å gå på når det gjelder merkevare oppbygning. LSK skal være romerikes lag nr 1, og nettopp det er de igang med å stadfeste.
R
Enig! Noen flere som vil ytre sin mening? Er Enig med deg.. Bra at Lsk gjør litt for å holde interessen oppe hos de yngre og de eldre...
Høstcupen var jo i fjor også, fint arrangement.
Vi kommer ned i morgen for å spille tre kamper.
(Løvenstad gutter 11).
Heldigvis møter vi ikke lag fra LSK..
Jr. var hvertfall storfornøyd etter dagen i dag.. Det største høydepunktet var selvsagt å få hilse på LSK-gutta i hallen..selv om det betød en litt forsinket oppmøte til kamp, men litt må man jo ofre.. Bra gjennomført turnering, så ut til at det gikk på skinner..
Kommentar