Bråket på torvet før matchen (LSK-vif)
Collapse
X
-
-
Betyr dette at Vålerengens voldsmonopol har opphørt?!
-
Kommentar
-
Vi må ikke legge under en stol at det finnes brødhuer som like å sloss i blandt oss, men vi må jobbe hardere for å få stoppet dette før vi får noe som kan ligne disse håpløse Isko.
Jeg foreslå at dette tas seriøst opp i KFL om hva vi kan gjøre for å stoppe slike ting som da tydelighvis skjedde i Lillestrøm etter kampen.
Første bud må være utvisning fra kamper.Født i glasshus med lomma full av småsteinKommentar
-
Var på torvet, og har bare lest om det som sto i avisen om det som skjedde før, og jeg tror ikke jeg så feil når jeg så noen av de ivrigste i forkant.Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
synes det er på tide at noen tenker litt på hvorfor isko kom til lillestrøm helgen før kampen og på kamdagen. som nevnt tidligere i denne tråden vi har folk som ikke er redd for en fight vi også. Kjenner ikke mye til miljøet, men vet nok til at jeg kan si at isko VANLIGVIS ikke komme ubedt.Kommentar
-
Jeg var selfølgelig i den syvend himmel og i knall humør etter kampen i går....
Gikk nedover storgata med et stort smil. Da jeg kom til krysset ved Burger King står det 7-8 (16år gamle?) "fugla fans" ved Minutten, og det går 5-6 klansfolk på andre siden av veien. Også de rundt 16år.
Helt uten grunn flyr unga i gult på de fra klanen, sparker og slår så han ene blir liggende på bakken..... Sånn dritt som det vil jeg ikke ha med Kanarifansen.
At de drittungene kunne ødlegge en så bra dag som det...... Det er en skam, og jeg er flau på vegne av klubben.
Nå må vi "voksne" fans si i fra!!!! Det er ikke kult å banke en gutt selv om han holder med enga. (stakar, det er jo ille i seg selv)
-Da har jeg fått ut litt steam.....
Men ser jeg dissa unga igjen, tar jeg fra dem sjerf å drakter. Sånne skal ikke bære LSK på kroppen!
Vi er nødt til å ta slike ting veldig, veldig alvorlig.
Kanari-Fansen er nødt til å undersøke denne saken grundig og gjøre de nødvendige tiltak, hvis det er hold i saken:- Ta kontakt med FrkFugl og få hennes versjon per telefon
- Sjekk om noen videokameraer i nærheten har fanget opp denne gjengen
- Undersøk om det kan finnes andre vitner
- Få nærmere beskrivelser av FrkFugl for å kunne identifisere eller sirkle inn hvem dette er
- Prøv å finne den berørte vif-supporter og prøv å få en politianmeldelse
- Samarbeid med politiet og gi alle opplysninger som kan bidra til oppklaring
RoyVaadal.Kommentar
-
Kan bekrefte FrkFugls påstander.
Kilden min er et vitne som var i storgata.
Fikk følgende SMS på kampdagen kl 21.40: "Herregud, LSK supportere fløy på engagutter uten grunn midt i storgata"
Vår sti er tydligvis heller ikke ren.
Det skal ha vært endel folk som så opptrinnet, tror også politiet var på stede. Rart dette ikke har kommet fram før.Kommentar
-
synes det er på tide at noen tenker litt på hvorfor isko kom til lillestrøm helgen før kampen og på kamdagen. som nevnt tidligere i denne tråden vi har folk som ikke er redd for en fight vi også. Kjenner ikke mye til miljøet, men vet nok til at jeg kan si at isko VANLIGVIS ikke komme ubedt.
Foreløpig finnes det tydeligvis ikke noe sånt møkkamiljø her og la det for Guds skyld ikke skje heller.
De DISKO-gutta kom hit kun for å bråke og de vet det provoserer. Hadde de tilfeldigvis slåss med femten-tjue karer på Nebben eller et eller annet utaforliggende sted skulle jeg skjønt denne vage teorien din om at det finnes et slikt miljø her.
De dårene kom hit ubedt. Punktum.
(Håper jeg)-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Kommentar
-
Uansett, ingen av situasjonene er bedre enn den andre. Begge to er avskyelige.
Mvh,
fugla- patriot83 som HATER VOLD (som håper han ikke er helt på jordet her...)-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
synes det er på tide at noen tenker litt på hvorfor isko kom til lillestrøm helgen før kampen og på kamdagen. som nevnt tidligere i denne tråden vi har folk som ikke er redd for en fight vi også. Kjenner ikke mye til miljøet, men vet nok til at jeg kan si at isko VANLIGVIS ikke komme ubedt.Kommentar
-
så dette var diskutert på klanens forum, hvor flere hevdet at ISKO var invitert av breiale kanarifugler... http://www.klanen.no/snakk/index.php...=3508&start=0&Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Tragiske folk ass. Burte få seg et liv. men synes hevrtfall det var godt gjort av KFL og holde seg borte.(spess utrolig god jobb av han i keeper drakta). tror det ahdde smelt om han ikke hadde hvert der.
men dette ble vel litt overført til toget, var vel et katastofalt dårlig tog, strekk på toget, omtrent ingen synging.
Og for alldel vær så snill alle på feltet lær dere Vi er fugla sangen, unedvendig å klappe og ta ned skerfa et vers fortidlig. det er sinsykt irriterende.Lillestrøm evig og for alltid<3Kommentar
-
det er jo startet lillestrøm casuals!
Vet ikke hvem de er eller noe om de men de er værtfall startet..
tror de holder til på republic på fredager og lørdager:::Kommentar
-
Før eller siden kommer dette til å bli ett problem for oss også.. Det bor idioter i lillestrøm også, å tro vi skal bli skåna for dette er naivt.
Noen må være først i alt, når det gjelder å danne Casualsmiljø i norge så er vel dette startet apene/bergensera/hamarbøndene (vet ikke hvem som var først ute)Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Godt fler av klansmedlemmene på forumet har evnen til å styre seg.
"Når jeg hører små drittunger gå rundt å synge "vi hater enga" så får jeg lyst til å knuse trynet hans."
"Når den OFFISIELLE maskoten kommer bort og ypper fortjener de faen meg å få dems" osv.
Tydelig at smerteterskelen har blitt ekstremt lav, om alt som skal til er at en liten gutt på 10 synes det er gøy å feire seier over VIF før han skal være et fristende offer for vold.. da burde enkelte vurdere å la være og dra på fotballkamp.Lauken er vår venn!Kommentar
-
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
Kommentar