LFC sin stemning kan vi bare drømme lenge lenge lenge om

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
    Utestengt
    • Sep 2005
    • 768

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rubinho
    Benytter anledningen til å slenge inn en liten kommentar her jeg og.. Scumfools har ikke i nærheten av supporterne til verken tootenham, newc eller manu! har vært på flere kamper i england og verken på banen ELLER på tribunen når looserfool opp!
    TULL! Liverpool mot United på Anfield (eller Old Trafford for den del) har en stemning du ikke finner andre steder i England. Og ja, jeg har vært på MANGE baner i England å sett fotball.
    Spurs, Toon og United har alle kjempestemning på tribunen, men Liverpool er så absolutt i toppskjiktet de også.

    Turbo - ikke Poolsupporter

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      synes at Sunderland bør nevnes her også.. Oppgjørene mellom Sunderland og Newcastle er vel ett av de mest lydhøre oppgjørene i englad. og det er ikke bare newcastle sin ære. Sunderland er vel en av de desidert mest fanatsiske supportera i england.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #23
        MUFC-supporterne, god stemning? Jeg har bare sett én kamp på Old Trafford - mot Leeds for noen år siden, Alan Smith scora faktisk for Leeds. Uansett, ble utrolig skuffa over stemningen da. Rett og slett kjedelig. Men så er ikke en enkelt kamp noe godt grunnlag heller - kanskje jeg rett og slett dro på en uvanlig dårlig kamp. Dessuten er jeg jo vant til Kanari-Fansen

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          #24
          Opprinnelig skrevet av Rubinho
          Benytter anledningen til å slenge inn en liten kommentar her jeg og.. Scumfools har ikke i nærheten av supporterne til verken tootenham, newc eller manu! har vært på flere kamper i england og verken på banen ELLER på tribunen når looserfool opp!
          Du gjør ikke argumentet ditt sterkere av å omskrive Liverpool på sånne "morsomme" måter, din sjakknerd
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #25
            Opprinnelig skrevet av Guling
            MUFC-supporterne, god stemning? Jeg har bare sett én kamp på Old Trafford - mot Leeds for noen år siden, Alan Smith scora faktisk for Leeds. Uansett, ble utrolig skuffa over stemningen da. Rett og slett kjedelig. Men så er ikke en enkelt kamp noe godt grunnlag heller - kanskje jeg rett og slett dro på en uvanlig dårlig kamp. Dessuten er jeg jo vant til Kanari-Fansen
            rart det skulle være så dårlig stemmning mellom manu og leeds da, det er jo bortimot lokaloppgjør..
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Opprinnelig skrevet av xeR
              rart det skulle være så dårlig stemmning mellom manu og leeds da, det er jo bortimot lokaloppgjør..
              Stemninga på Old Trafford er eventyrlig ræva. Vært der 2 ganger selv og det er som å være på ett bibliotek sammen med en 6.klasse.

              På bortebane derimot er dem veldig bra. Det samme "syndromet" har Newcastle, Man City og mange andre engelske klubber.
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #27
                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Stemninga på Old Trafford er eventyrlig ræva. Vært der 2 ganger selv og det er som å være på ett bibliotek sammen med en 6.klasse.

                På bortebane derimot er dem veldig bra. Det samme "syndromet" har Newcastle, Man City og mange andre engelske klubber.
                Kan dette skyldes at på bortekampa er det de"skikkelige" supportera(dårlig uttrykk) som drar.. og da blir de samla på ett bortefelt og herved blir trøkket bedre...?
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                Working...