Noen Liverpool-kyndige her?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FinnLizzy
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2006
    • 109

    Noen Liverpool-kyndige her?

    Lurer på hvilke hovedsponsorer Liverpool har hatt på drakta siden 1979, foruten Hitachi, Crown Paints, Candy og Carlsberg.

    Noen som kan hjelpe meg med dette, tro? (Da blir jeg litt imponert og veldig glad.)

    Tsænk ju!

    PS: Utrolig deilig at Brann ikke tar gull, har vært en fin uke i Bergen. (Til tross for at fugla skuffer noe voldsomt om dagen...)
    Gul fugl i Bærrgæn.
  • 007

    #2
    Kanskje ganske sannsynlig at det er flere eksperter/Liverpool-supportere å få tak i på: www.liverpool.no

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #3
      Opprinnelig skrevet av FinnLizzy
      Lurer på hvilke hovedsponsorer Liverpool har hatt på drakta siden 1979, foruten Hitachi, Crown Paints, Candy og Carlsberg.
      Er ingen Liverpool-ekspert, men det ser ut som om du har fått med deg de fleste og de viktigste av draktsponsorene.

      En liten digresjon: På grunn av de strenge alkohol-reglene vi har her i Norge
      byttet Liverpool ut Carlsberg med "Probably", da de spilte en treningskamp (?) på Ullevaal for noen år tilbake (men det har du sikkert fått med deg i statistikken din).

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #4
        Opprinnelig skrevet av sparwasser
        Er ingen Liverpool-ekspert, men det ser ut som om du har fått med deg de fleste og de viktigste av draktsponsorene.

        En liten digresjon: På grunn av de strenge alkohol-reglene vi har her i Norge
        byttet Liverpool ut Carlsberg med "Probably", da de spilte en treningskamp (?) på Ullevaal for noen år tilbake (men det har du sikkert fått med deg i statistikken din).
        Kan det også stemme at de måtte bruke teip over Carlsberg reklamen, under en norway cup oppvisning for et par år tilbake (kanskje i sammenheng med det du nevner sparwasser)? Litt på siden av trådstarters spørsmål, men fant det verdt å nevne med tanke på alkohol-reglene i Norge som du nevner.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        Working...