Hallvar Thoresen blir Odd-direktør

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Hallvar Thoresen blir Odd-direktør

    Fra VG:
    Hallvar Thoresen har sagt ja til å bli ny sportsdirektør i Odd Grenland uansett hvilken divisjon Skien-klubben kommer til å spille i neste sesong.


    Thoresen blir Odd-direktør

    Hallvar Thoresen har sagt ja til å bli ny sportsdirektør i Odd Grenland
    uansett hvilken divisjon Skien-klubben kommer til å spille i neste sesong.




    NY HATT: Hallvar Thoresen slutter i Norges Fotballforbund og starter opp i direktørstilling i Odd. Foto: Scanpix



    - Jeg regner med å bli helt enig med Odd i løpet av uken, sier Thoresen til NRK.no.

    Dette betyr at de hardt pressede telemarkingene får med seg en gladnyhet inn mot den skjebnesvangre serieavslutningen mot Start søndag.

    Odd er med i nedrykningsstriden for fullt. Laget kan ende på kvalifiseringsplassen, men også på direkte nedrykksplass, dersom alt går mot klubben, men det bekymrer ikke Hallvar Thoresen som fortsatt er trener for U21-landslaget.

    - Dette har ikke noe å si for mitt valg. Det første delmålet mitt blir litt annerledes, men jeg har et langsiktig perspektiv på hvordan vi skal sette opp et fundament for å prestere i toppen av norsk fotball over tid, sier den gamle landslagskjempen som mener Odd er en av de klubbene her i landet som er aller best på talentutvikling.

    Det er ennå ikke fastsatt noen eksakt dato for når Thoresen vil slutte i Norges Fotballforbund, men det som er sikkert er at han i framtiden kommer til å pendle mellom Oslo, hytta i Larvik og stadionlokalene på Falkum.

    (Kan ikke si at jeg forstår vår tidligere spillerutvikler. For meg fremstår Odd som tippeligaens "bakgårdsklubb". En skikkelig kjedelig "grå mus")
    Last edited by sparwasser; 30.10.2006, 17:32.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    kjipt å jobbe i 1.div for Hallvard.

    Synd at LSK ikke benytte seg mer av ham synes jeg, en veldig dyktig kar.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    Working...