Abdisalam Ibrahim fra Fjellhamar til Man.City (vraket LSK)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

Helt enig. Synes det er ganske avskrekkende at Reading fra England har bedre oversikt over talentene på Lørenskog enn LSK har.

Han fra Gjøvik-Lyn er en ting, men Lørenskog. Det er 5 min unna jo.

Vet ikke om denne spilleren er god nok, men noen kvaliteter må han inneha siden reading vil ha han over.

Kommentar

• larsbøffel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1028

Opprinnelig skrevet av bøllefrø
      Jeg frykter også at LSK begynner å bli lite attraktiv blant lokale talenter så lenge vi ikke engang gir "etablerte talenter" som Myklebust (og forsåvidt også Trond Olsen i sin tid) spilletid. Et talent vil nok da heller prioritere å gå til Lyn, som gir ungdommene mange sjanser, eller også VIF, som nå med ny trener slipper unggutta til.
      helt enig! har tenkt det samme flere ganger. kan ikke skjønne at spillere vil gå til andre klubber enn lyn i Norge nesten. Ingen av lsk talenter blir bruk, selv om de er bare så vidt dårligere enn de som spillere, og en i ung alder lærer fort så er ikke mye spilling myklebust trenger før han kommer på mifsud niva tror og håper jeg.

Kommentar

• TorTor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 335

Noen som har tipset Uwe og Jan Åge? Kan jo diskutere oss blå om Salam og Alper uten at det er sikkert klubben vet hvem det er....

Kommentar

• gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

Opprinnelig skrevet av sverdfisk
          En 15 år gammal spiller som spiller på A laget til Fjellhamar. Han lekte med Lillestrøm forsvaret flere ganger idag (tirsdag 24.10.) på showkampen mellom Lillestrøm og Fjellhamar.

Abdi på 15 skal trene med A-laget til Lyn førstkommende onsdag.
          Om LSK har ham i kikkerten aner jeg ikke.
          Lyn har, i likhet med Fugla, en trener som bor på Fjellhamar :-)

Mvh
          Gammer´n - med vanntette kilder
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Jeg mener og ha hørt at Abdi er klar for fugla er det noen som vet med sikkerhet om han er klar,har også hørt rykter om en spiller fra Sørumsand som vistnok har spilt/trent med en tysk sorklubb.

Kommentar

• larsbøffel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1028

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Abdi på 15 skal trene med A-laget til Lyn førstkommende onsdag.
              Om LSK har ham i kikkerten aner jeg ikke.
              Lyn har, i likhet med Fugla, en trener som bor på Fjellhamar :-)

Mvh
              Gammer´n - med vanntette kilder
              ja, hehe. hennig berg har jo en festning med tre meter høye murer og port. håper tullebukk har rett og at lsk også snakked med abdi. lsk burde jo ha gjort det. i og med at de hadde to trenere på fjellhamar. Begge har faktsik vært med på fjellhamar treninger tror jeg.
              Last edited by larsbøffel; 14.11.2006, 18:46.

Kommentar

• KanariEngel
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jun 2006
                • 154

Opprinnelig skrevet av sverdfisk
                En 15 år gammal spiller som spiller på A laget til Fjellhamar. Han lekte med Lillestrøm forsvaret flere ganger idag (tirsdag 24.10.) på showkampen mellom Lillestrøm og Fjellhamar. Han er bedre enn alle andre p fjellhamar på sin alder og på flere år oppover. Han har blitt tatt ut til landslagssamlinger.
                Han har også to brødre som er veldig gode. Den ene 17 og den andre 20 (tror jeg). Han på 20 tror jeg har vært på prøve spill hos VIF og skal kanskje starte der. Men det er altså yngste mann som er den beste av dem.
                Jeg har vært trener for et annet lag og spilt mot fjellhammer. De er meget gode. Litt tynne, men ellers helt utrolig teknikk som får Koren til å se ut som en ballgutt. De er også raske, rykk osv. Bare litt mer flesk på kroppen så blir de stjernespillere.
                Men det er noen år siden jeg har sett dem, var trener i gutteklassen.
                Last edited by KanariEngel; 16.11.2006, 09:30.
                Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

Kommentar

• KanariEngel
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jun 2006
                  • 154

Opprinnelig skrevet av hoyt
                  . . . eller så er han god nok, men allerede hentet av en annen norsk klubb, som senere selger han for en god slump penger til en utenlandsk klubb.

Jeg mener at man skal gi talenter kontrakter over 5 år, med en klausul som gjør at han returneres til den klubben han kom fra, eller fristilles, om Lsk mener han ikke har utviklet seg nok etter noen år.
                  Det er noe NFF og LSK ikke liker så godt, det med å sende tilbake spillere, eller leie dem ut. Unge spillere kan ta dette svært tungt! Derfor er de forsiktig med hva de tar med seg i stallen.
                  Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

Kommentar

• KanariEngel
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jun 2006
                    • 154

Opprinnelig skrevet av TorTor
                    Noen som har tipset Uwe og Jan Åge? Kan jo diskutere oss blå om Salam og Alper uten at det er sikkert klubben vet hvem det er....
                    Alle trenere jeg har snakker med på nedre og øvre romerike kjenner til abdiene fra Fjellhammer! Kenneth kjenner jo Roland veldig godt så da regner jeg nok med at Jan Åge har fått beskjed for lengst. Roland har vært kretstrener og masse annet rart og kjenner de fleste gode ungdommer på nedre romerike.

Kommentar

• Greven
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2005
                      • 133

Jeg snakket med treneren for Fjellhammar A-lag og han mente at Abdi var klar for fugla.
                      Født i glasshus med lomma full av småstein

Kommentar

• Latvijan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 360

Abdisalam Ibrahim klar for fugla!

I følge ledere og a-lagsspillere i Fjellhamar FK er den unge norsk-somalieren Abdisalam Ibrahim klar for å ikle seg gul-sort Diadora neste år!

Kjempetalent!

Dette er en gladnyhet i den kalde mørke "Rösler fikk sparken" / "sesongen er over og Koren stikker" årstida vi er i...

Kommentar

• veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

Høres veldig bra ut!!
                          Har han fått kontrakt, eller er det bare snakk om at han SKAL skrive under? Det blir vel en slags lærlingkontrakt da?

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Tullebukk snakker sant nok en gang,dette er gamelt nytt for en som følger med og har kildene sine i orden.Nå venter jeg spent på om det jeg har hørt om en spiller fra Sørumsand er sant

Kommentar

• Raskolnikov
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1453

Hvis dette stemmer er det en veldig god nyhet for LSK. Her tror jeg vi snakker om et gedigent talent. Noen som vet noe mer? Det er vel ikke alltid like enkelt å inngå kontrakter med 15-åringer i Norge.
                              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Latvijan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2005
                                • 360

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                Hvis dette stemmer er det en veldig god nyhet for LSK. Her tror jeg vi snakker om et gedigent talent. Noen som vet noe mer? Det er vel ikke alltid like enkelt å inngå kontrakter med 15-åringer i Norge.
                                Jeg forstod som om han skal være i Fjellhamar fram til sommeren 2007.
                                LSK må vel betale utdanningskompensasjon dersom han etterhvert får a-lags kontrakt?

Jeg tror Ibrahim er det største talentet fra Lørenskog området siden John Carew.

Kommentar

• CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

Dødsfett!! Dette er skikkelig gode nyheter.

Kommentar

• larsbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1028

nice håper det blir lang kontrakt så han ikke går gratis da han skal ut av landet!

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Tullebukk snakker sant nok en gang,dette er gamelt nytt for en som følger med og har kildene sine i orden.Nå venter jeg spent på om det jeg har hørt om en spiller fra Sørumsand er sant
                                      Adda?

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Kamali.

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Kamali.
                                          Erfan??

Kjekk fyr det, men det kan jeg ikke tro.
                                          Jeg har hørt at han fikk litt spilletid i Kongsvinger da de var i 1.div for noen år siden ( før de rykket ned i 2. og så opp igjen).
                                          Ikke noe tvil om at han har et stort talent, men er han "oksen" seriøs nok?
                                          Sikker på at det ikke er Ibba da?
                                          Last edited by Gjest; 16.11.2006, 18:45.

Kommentar

Working...