Spekulasjoner om hvor Koren havner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglefar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 202

    Spekulasjoner om hvor Koren havner

    Det er ingen gode utlendinger som ser seg fornøyd med å spille for LSK. Dette har hvert oppe i forumet før.
    Nå er det vel ikke lenge til halve KFL hater Koren på samme måte som Mifsud.
    Faen også.
    Han vil helst spille for Rosnborg sto det i RB i dag. LSK har vel da ingen ting å stille opp med. Hverken økonomisk eller sportslig, med tanke på CL. Som sikkert er der Koren vil vise seg fram, så han også kommer seg til en større klubb i en større liga.

    Måtte gud forby.......
    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................
  • Harald_88
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 550

    #2
    Og hvorfor skal vi tro på alt det som står i RB?
    Alt For Fugla

    Gå Av Grønlund

    Kommentar

    • Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

      #3
      fordi man skal tro på alt som står i den blekka
      Ultras Felt C 2005x2015

      Lillestrøm & Bajen

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #4
        Dette er jo et typisk eksempel på en trådtittel som burde kvalifisert til bank av trådstarter.......neida, tuller selvsagt. Men jeg satt nettopp kaffen i halsen her jeg sitter...

        Koren skal KANSKJE til RBK. Kanskje til Man City. Kanskje fortsette i LSK. Kanskje ditt og datt...

        Riktig trådtittel: Koren vil spille for RBK skriver RB
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Hva skjedde med gårdagens "Norske klubber er uaktuellt"?

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            #6
            En tenkt telefonsamtale mellom en journalist og Koren:

            Journalist:
            Robbie, har du kommet nærmere noen avgjørelse om hvilke klubber du vil spille for neste år?

            Robbie:
            Nei, jeg vurderer flere alternativer og holder alle muligheter åpne inntil videre.

            Journalist: Hva vektlegger du hvis du velger en norsk klubb?

            Robbie: Det er flere ting. Mulighet til å vise meg frem for utenlandske klubber, lønn, trivsel og ambisjonene til laget for å nevne noe.

            Journalist: Neste år skal RBK spille i CL og har store ambisjoner. Er det en interessant klubb for deg?

            Robbie: RBK er en stor klubb som jeg tror er interessant for de fleste fotballspillere, men jeg har altså ikke tatt noe valg:

            Journalist tenker: Yes, nå fikk jeg overskriften min. Koren vil til RBK.
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #7
              Koren vil til Rosenborg


              Robert Koren velger Rosenborg hvis han blir i Norge. ( Foto: Stian Lysberg Solum )
              Relaterte klubber
              Lillestrøm
              Stiftet: 02.04.1917
              Hjemmebane: Åråsen
              Tilskuerrekord: 13595
              Neste kamp: 26.11.2006 Lillestrøm-Hammarby
              Mer om Lillestrøm
              Rosenborg
              Stiftet: 19.05.1917
              Hjemmebane: Lerkendal
              Tilskuerrekord: 28619
              Neste kamp: 26.11.2006 Odense-Rosenborg
              Mer om Rosenborg
              Viking
              Stiftet: 10.08.1899
              Hjemmebane: Viking Stadion
              Tilskuerrekord: 19800
              Mer om Viking



              Robert Koren ønsker seg helst ut av Norge. Men hvis han blir i landet, vil han spille for Rosenborg. Viking er ikke aktuelt.



              Publisert: 25.11.2006 kl. 10:42
              – Rosenborg er det beste laget i Norge. De er i mesterligaen, sier Robert Koren til Romerikes Blad.
              Men han avviser ikke helt å fortsette i Lillestrøm.
              Foretrekker RBK

              – Aller helst vil jeg spille i et annet land. Hvis det ikke går og jeg får det beste økonomiske tilbudet i LSK, fortsetter jeg på Åråsen. Er Rosenborg interessert, foretrekker jeg dem om tilbudene er de samme, sier midtbanespilleren.
              Uwe Rösler kan vente å få en kald skulder, hvis han kontakter ham om overgang til Viking.
              - Viking ikke i e-cup

              – Vi hadde en grei dialog. Men Uwe gjorde et par store feil overfor meg. Han ga meg ufortjent og uriktig skylda for at vi tapte 0-1 for Lyn i fjor, og han satte meg ut av laget til kvartfinalen mot Start i år.
              – Viking er jo heller ikke med internasjonalt. Jeg vil aller helst spille i mesterliga, sier Koren.
              LSK-leder Per Mathisen sier sportslig utvalg følger opp Robert Koren.
              – Han har fått et tilbud om å fortsette hos oss, og vi har en god dialog.
              – Er dere innstilt på å øke de økonomiske rammene hvis Rosenborg skulle komme på banen?
              – Det kan jeg ikke kommentere.
              – Har Koren noen frist på å svare endelig ja eller nei?
              – I utgangspunktet ingen spesiell frist.
              – Er dere innstilt på å matche ethvert tilbud som måtte komme fra Rosenborg?
              – Vi skal gjøre det vi kan, så langt vi kan. Men hvis Rosenborg bestemmer seg for å bruke musklene sine, har vi ingen mulighet til å følge. Det er noe alle vet, sier Mathisen.




              -------------

              Jeg tviler på om RBK vil bruke så store penger på Koren at LSK ikke kan by like mye eller mer. RBK har Sappara og Skjelbred på midtbanen, og jeg regner ikke med at de vil at Koren skal få høyere lønn enn andre etablerte spillere.

              Det som er positivt her, er at det kun står mellom oss og RBK i Norge. Da er det i hvert fall noe...
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1586

                #8
                Opprinnelig skrevet av chrissp
                En tenkt telefonsamtale mellom en journalist og Koren:

                Journalist tenker: Yes, nå fikk jeg overskriften min. Koren vil til RBK.

                Det som står i artikkelen er at Koren ønsker å spille for Rosenborg dersom tilbudene fra norske klubber er identiske. Om han får mer penger i Lillestrøm, foretrekker han oss.

                Mulig dette er noe jourrnalisten har diktet opp. Men jeg har heller ikke problemer med å innse at dette er Korens oppriktige mening.

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1453

                  #9
                  Gjesp.
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • Blakk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 1860

                    #10
                    Uaktuelt med Viking

                    Han forventer ingen gledeshyl fra kanarifansen om sin holdning.
                    – Jeg bare forteller hvordan jeg føler det.
                    Langt på vei avviser han alle andre norske klubber. Også Uwe Rösler kan vente å få en kald skulder, hvis han kontakter ham om overgang til Viking.
                    – Vi hadde en grei dialog. Men Uwe gjorde et par store feil overfor meg. Han ga meg ufortjent og uriktig skylda for at vi tapte 0-1 for Lyn i fjor, og han satte meg ut av laget til kvartfinalen mot Start i år.
                    Etter det avisa erfarer, er det all grunn til å tro at Viking er helt uaktuelt for sloveneren.
                    – De er jo heller ikke med internasjonalt. Jeg vil aller helst spille i mesterliga, sier han

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #11
                      Lojalitet er noe dritt.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #12
                        "Er Rosenborg interessert, foretrekker jeg dem om tilbudene er de samme."

                        Dette er relativt illojalt og utaktisk ærlig sagt. For et svin.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #13
                          Det er vel mest av alt ærlig. Mye bedre at han sier det som det er, enn å lure oss til å tro noe annet. Koren går dit han får mest penger, og det er greit nok. La oss bare håpe at RBK mener at deres sentrale midtbane er blitt sterk nok etter kjøpet av Sapara...

                          Kommentar

                          • chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ola
                            "Er Rosenborg interessert, foretrekker jeg dem om tilbudene er de samme."

                            Dette er relativt illojalt og utaktisk ærlig sagt. For et svin.
                            Herregud mann. Hva forventer du? Koren er en profesjonell fotballspiller som ikke har noen bånd til Lillestrøm bortsett fra at han spiller fotball her.

                            Hva slags lojalitet forventer du? At han velger den klubben som gir ham størst sportslige utfordringer og høyest lønn, bør ikke komme som noen overraskelse. Koren har tjent oss over to sesonger, samtidig som LSK ikke ville diskutere forlengelse av kontrakten for ett år siden. Dette er ikke illojalt, og ei heller utaktisk. Han gir LSK og fansen et tydelig signal på hva han vil, og hva spillereglene er.

                            Betyr det at han er et svin? Nei? Hvis han så går til RBK, betyr det at vi piper neste gang han er på Åråsen? Ja.
                            Bølerkanaris

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2366

                              #15
                              ".. utaktisk ærlig sagt". og i tillegg svin. sover du godt om nettene? men faen eller, trenger vi to tråder om spekulasjoner rundt koren?

                              Kommentar

                              • danny85
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2006
                                • 108

                                #16
                                Off..

                                HVIS det viser seg at det er noe sannhet i dette, blir jeg skuffet ass... Koren er såå viktig på jakten på gull neste sesong, han er gull i 4-3-3 formasjon.. Lurer VIRKELIG på hvem som har kvalitetene for å ta over for diamanten vår.. .. Simen Brenne?
                                ET LAND - ET LAG!
                                ----- FUGLA 4 LIFE -----

                                Kommentar

                                • hennern
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2006
                                  • 157

                                  #17
                                  Hadde jeg vært Koren hadde jeg bare dratt uten og si hadet. I hvertfall hvis det hadde vært til Rosenborg.

                                  Skjønner godt at han vil videre, Lillestrøm er jo ikke akkurat noen Real Madrid for ham. Men gutten skyller oss en takk for at LSK lot han være sitt springbrett!

                                  PS! Vi må heller ikke glemme hvor mye glede han har gitt oss
                                  det er helt for jævelig

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    #18
                                    Ser at samtlige nettaviser nå har fått med seg dette. Spørsmålet er vel om trønderne finner Koren interessant?

                                    De har jo Sappara, Tettey, Jamtfall og Skjelbred som alle er unge og lovende midtbanespillere. Itillegg har de jo evigunge Strand, Sollie og Bråthen. Den stallen skriker jo ikke akkurat etter en midtbanespiller.

                                    Men det er klart, bestemmer Bratseth &co seg for å åpne pængsekken for å svekke en konkurrent (har jo aldri skjedd før...) , er det nok lite LSK har å stille opp mot.
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • morten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2156

                                      #19
                                      Koren er flink til å få oppmerksomhet det skan ha..
                                      Badekar
                                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #20
                                        Begynner seriøst å bli lei gnålet til Koren. Dra til bartene da vel! Lag dårlig stemning i RBK når du blir benket i en kamp eller to. Virker jo som han bærer nag til Uwe pga. EN kamp på innbytterbenken. Jeg hadde virkelig helt andre tanker om Robbie, men skinnet kan bedra tydeligvis.
                                        Ta med deg den andre "proffen" når du drar, og ikke smell med døra.

                                        Kommentar

                                        Working...