Spekulasjoner om hvor Koren havner
Collapse
X
-
Kommentar
-
Tror Koren har hengt litt for mye sammen med Miffe i det siste...
Titta forresten innom kjernens forum, og der var det blandet stemning til hvorvidt Koren kunne heve laget eller ikke.
Uansett, jeg tror Koren driter skikkelig på draget dersom han velger trønderne. Som så mange andre påpeker, han får neppe lov til å være den største stjerna der. Tror også det vil bli stilt større krav til involvering i det defensive, noe som ikke akkurat taler for Koren. Som en på kjernens forum påpekte, det er ikke et eneste defensivt fiber i kroppen hans...
Dessuten så skal da trønderne vitterlig gjennom et par kvalikk-kamper før de får delta i det store mesterskapet CL. Og til glede for oss andre, gå på schmell etter schmell, akkurat som de per i dag gjør i Royal League.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hvor tjent er vi egentlig med at vi har en spiller som helst ikke vil spille for oss?
Jeg mener vi har lært tidligere at en spiller som ønsker å spille i utlandet, ikke klarer å følge opp sitt gode spill. Men på en annen side er det jo kjedelig dersom en konkurrent får ham og forsterker stallen dems.
Koren har vel også uttalt at han ikke trives så veldig i 4-3-3.
Det han sier angående Rösler tolker jeg bare som at han ikke er interessert i å spille for Viking og bruker disse episodene for å slippe å si at Viking ikke er interessant for ham.
Det er mange rundt om kring som sier at RBK får en sinnsyk midtbane nå, men det er vel først og fremst offensivt. Defensivt er det ikke fullt så bra og dersom de må spille med Solli eller Riseth så blir det noen misfornøyde spillere på benken.Kommentar
-
Jeg vil ha Koren. Han er en bra spiller. Tusen takk til alle dere som først jaget ut Miffe, og nå vil bli kvitt Koren også. Godt å vite at dere alltid tenker på klubbens beste!Kommentar
-
Vi vil ha spillere som VIL spille for LSK! Er det så vanskelig å skjønne?? Nettopp fordi vi er glad i klubben, ikke spillere med tanken ett annet sted.Kommentar
-
Kommentar
-
Selv om Miffe var en dust på enkelte måter, syntes jeg det er kjipt at vi går ut offentlig og sier at vi ikke vil beholde karen når ledelsen tilbyr ham kontrakt. Det er lavmål, og det eneste vi oppnår er å vanskeliggjøre arbeidsvilkårene for ledelsen. La oss supportere synge og danse, og samkjøre dette med litt debattering på forumet, så får ledelsen bestemme hva som er best for klubben uten at vi ødelegger!Kommentar
-
Jeg skjønner det, men jeg syntes det er latterlig at supporteres utspill skal lokke spillere vekk fra klubben, når det sportslige utvalget m.m vil beholde ham. Noen på forumet her bør gå i seg selv og finne ut hvem de tror vet best hva som er riktig for klubben, altså klubbens ledelse, som tross alt jobber med dette, eller seg selv, med avisa som eneste informasjonskanal.
Selv om Miffe var en dust på enkelte måter, syntes jeg det er kjipt at vi går ut offentlig og sier at vi ikke vil beholde karen når ledelsen tilbyr ham kontrakt. Det er lavmål, og det eneste vi oppnår er å vanskeliggjøre arbeidsvilkårene for ledelsen. La oss supportere synge og danse, og samkjøre dette med litt debattering på forumet, så får ledelsen bestemme hva som er best for klubben uten at vi ødelegger!
Noen må vel si i fra til "superstjerne" at de tråkker over streken. synes det er greit. Tror ikke Koren synes det er veldig overraskende at utspillet hans ikke blir tatt godt i mot av oss fans. Ellers er det dumt at Koren selger seg om dagen, hvorfor kan han ikke vente noen dager til han ikke lenger jobber for LSK?03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Vi har vel ikke ødelagt for Mifsud? Det har han definitivt klart selv. Ha det bra, Miffe. Håper vi aldri ser deg på Åråsen igjen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Begynner å bli drit lei sagaen om Mifsud og Koren. Nå har i hvertfall jeg fått svaret jeg håpet på ang den ene. Koren du bør snart bestemme deg!Kommentar
-
Det som står i artikkelen er at Koren ønsker å spille for Rosenborg dersom tilbudene fra norske klubber er identiske. Om han får mer penger i Lillestrøm, foretrekker han oss.
Mulig dette er noe jourrnalisten har diktet opp. Men jeg har heller ikke problemer med å innse at dette er Korens oppriktige mening.
Ut i fra hva jeg skjønte etter å ha brukt hele kvelden sammen med Robbie på serieavslutninga, så er det MONEY TALKS så drøyt...
Han vil ha mest for seg selv, og det kan man selvfølgelig forstå, men det er faen så bittert å sitte å lese VG.no nåFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Jeg skjønner det, men jeg syntes det er latterlig at supporteres utspill skal lokke spillere vekk fra klubben, når det sportslige utvalget m.m vil beholde ham. Noen på forumet her bør gå i seg selv og finne ut hvem de tror vet best hva som er riktig for klubben, altså klubbens ledelse, som tross alt jobber med dette, eller seg selv, med avisa som eneste informasjonskanal.Kommentar
-
Koren kan brenne. Hadde fram til nå en viss respekt for ham, men slik han holder på for øyeblikket kan sammenlignes med å stå og by seg fram i Tollbugata.
Han må kunne ønske seg til hvilken klubb han vil, men han MÅ ikke stå fram i media for å fortelle om sine våte bartedrømmer.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Det som er det tragiske med det hele er at Koren er vår klart beste og viktigste spiller, noe kampen i dag mot Hamarby viste, der Koren var den offensive drivkraften.
Håper han forsvinner til utlandet og ikke gjør rbk enda mer suverene her i Norge.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Rosenborg kommer til å gå på en smell neste sesong. Tørum får sparken før Juli neste år er mitt tips. Rosenborg sa før RL at de skulle vise hvem som var best i norden, og kan vel ikke akkurat si at de har imponert på de 3 første kampene akkurat.
Og når RBK ryker ut av første kvalikk runde i CL neste år er det ikke flere gode grunner for han å spille der.
Så Koren, bli hos oss og kjemp for seriegull til neste år!Kommentar
-
Folkens! Skal vi ha LOJALE spillere som ønsker å spille for LSK så får vi finne dem på ROMERIKE og ikke i Afganistan, Marocco, Slovenia og Slovakia. Samtlige utlendinger som kommer til LSK gjør dette ENE OG ALENE for å vise seg fram for større klubber (les rikere klubber)
De sier som regel "Jeg vil til utlandet, og i Norge er det kun LSK som er aktuelt" for å tilfredsstille oss supportere, men så fort det ligger et papir på bordet med større summer under pkt LØNN...... ja da løper de ut fra Åråsen glisende hele veien til banken.
Noen som husker en herre med navn Kihlberg? Han som ville til en større klubb som kunne vinne noe og havnet i MOLDE???? Større klubb? Neppe. Vant de mer enn LSK? Nope.... Fikk han mer LØNN? JEPP og det holdt for han.Det var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
Kommentar