Spekulasjoner om hvor Koren havner

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Nå er det på tide at ledelsen i klubben setter foten ned og gir begge en deadline for når Mifsud og Koren svarer LSK. Skal vi si 24 timer? Ønsker ingen av dem ny kontrakt så fortell dem i klartekst at da er de ikke ønsket. Det er grense for hvor lenge klubben skal sitte å la seg styre av spillere som er i tenkeboksen.

Nå er det vel akkurat dette som har skjedd med Mifsud vel?? Han har jo takka nei til kontrakta, og har dermed ikke noe tilbud fra LSK lenger.
    ------eLSKe-------

Kommentar

• maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1289

Opprinnelig skrevet av pondus73
      Nå er det vel akkurat dette som har skjedd med Mifsud vel?? Han har jo takka nei til kontrakta, og har dermed ikke noe tilbud fra LSK lenger.
      ...men likevel har ledelsen sagt at Mifsud bare kan ringe hvis han ombestemmer seg. Det holder bare ikke.

Kommentar

• holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

Tror Koren har hengt litt for mye sammen med Miffe i det siste...

Titta forresten innom kjernens forum, og der var det blandet stemning til hvorvidt Koren kunne heve laget eller ikke.

Uansett, jeg tror Koren driter skikkelig på draget dersom han velger trønderne. Som så mange andre påpeker, han får neppe lov til å være den største stjerna der. Tror også det vil bli stilt større krav til involvering i det defensive, noe som ikke akkurat taler for Koren. Som en på kjernens forum påpekte, det er ikke et eneste defensivt fiber i kroppen hans...

Dessuten så skal da trønderne vitterlig gjennom et par kvalikk-kamper før de får delta i det store mesterskapet CL. Og til glede for oss andre, gå på schmell etter schmell, akkurat som de per i dag gjør i Royal League.
        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

Hvor tjent er vi egentlig med at vi har en spiller som helst ikke vil spille for oss?

Jeg mener vi har lært tidligere at en spiller som ønsker å spille i utlandet, ikke klarer å følge opp sitt gode spill. Men på en annen side er det jo kjedelig dersom en konkurrent får ham og forsterker stallen dems.

Koren har vel også uttalt at han ikke trives så veldig i 4-3-3.

Det han sier angående Rösler tolker jeg bare som at han ikke er interessert i å spille for Viking og bruker disse episodene for å slippe å si at Viking ikke er interessant for ham.

Det er mange rundt om kring som sier at RBK får en sinnsyk midtbane nå, men det er vel først og fremst offensivt. Defensivt er det ikke fullt så bra og dersom de må spille med Solli eller Riseth så blir det noen misfornøyde spillere på benken.

Kommentar

• antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

Hvem vil fremdeles ha Koren?

Ikke jeg hvertfall. Nå er det fanemeg nok. Hadde jeg sagt noe sånt på jobben, hadde jeg faenmeg fått sparken!

Kommentar

• jonrog
              Medlem
              Møteplager
              • May 2006
              • 95

Opprinnelig skrevet av antikris
              Ikke jeg hvertfall. Nå er det fanemeg nok. Hadde jeg sagt noe sånt på jobben, hadde jeg faenmeg fått sparken!
              Jeg vil ha Koren. Han er en bra spiller. Tusen takk til alle dere som først jaget ut Miffe, og nå vil bli kvitt Koren også. Godt å vite at dere alltid tenker på klubbens beste!

Kommentar

• veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

Opprinnelig skrevet av jonrog
                Jeg vil ha Koren. Han er en bra spiller. Tusen takk til alle dere som først jaget ut Miffe, og nå vil bli kvitt Koren også. Godt å vite at dere alltid tenker på klubbens beste!
                Vi vil ha spillere som VIL spille for LSK! Er det så vanskelig å skjønne?? Nettopp fordi vi er glad i klubben, ikke spillere med tanken ett annet sted.

Kommentar

• Kjetil
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Mar 2006
                  • 48

Da viser Robbie hva han er lagd av. Takke seg til ærlige spillere som Miffe.
                  Diego for fugla!

Kommentar

• bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2994

Opprinnelig skrevet av AG-3
                    Regner Koren som tapt nå - men sender de Storflor nedover hadde vel ikke det vært så dumt?
                    ja storflor er jo en skikkelig god spiller. må være den dårligste spilleren til rbk?
                    I år så tar vi alt

Kommentar

• jonrog
                      Medlem
                      Møteplager
                      • May 2006
                      • 95

Opprinnelig skrevet av veiron
                      Vi vil ha spillere som VIL spille for LSK! Er det så vanskelig å skjønne?? Nettopp fordi vi er glad i klubben, ikke spillere med tanken ett annet sted.
                      Jeg skjønner det, men jeg syntes det er latterlig at supporteres utspill skal lokke spillere vekk fra klubben, når det sportslige utvalget m.m vil beholde ham. Noen på forumet her bør gå i seg selv og finne ut hvem de tror vet best hva som er riktig for klubben, altså klubbens ledelse, som tross alt jobber med dette, eller seg selv, med avisa som eneste informasjonskanal.

Selv om Miffe var en dust på enkelte måter, syntes jeg det er kjipt at vi går ut offentlig og sier at vi ikke vil beholde karen når ledelsen tilbyr ham kontrakt. Det er lavmål, og det eneste vi oppnår er å vanskeliggjøre arbeidsvilkårene for ledelsen. La oss supportere synge og danse, og samkjøre dette med litt debattering på forumet, så får ledelsen bestemme hva som er best for klubben uten at vi ødelegger!

Kommentar

• LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

Jeg skjønner det, men jeg syntes det er latterlig at supporteres utspill skal lokke spillere vekk fra klubben, når det sportslige utvalget m.m vil beholde ham. Noen på forumet her bør gå i seg selv og finne ut hvem de tror vet best hva som er riktig for klubben, altså klubbens ledelse, som tross alt jobber med dette, eller seg selv, med avisa som eneste informasjonskanal.

Selv om Miffe var en dust på enkelte måter, syntes jeg det er kjipt at vi går ut offentlig og sier at vi ikke vil beholde karen når ledelsen tilbyr ham kontrakt. Det er lavmål, og det eneste vi oppnår er å vanskeliggjøre arbeidsvilkårene for ledelsen. La oss supportere synge og danse, og samkjøre dette med litt debattering på forumet, så får ledelsen bestemme hva som er best for klubben uten at vi ødelegger!

Noen må vel si i fra til "superstjerne" at de tråkker over streken. synes det er greit. Tror ikke Koren synes det er veldig overraskende at utspillet hans ikke blir tatt godt i mot av oss fans. Ellers er det dumt at Koren selger seg om dagen, hvorfor kan han ikke vente noen dager til han ikke lenger jobber for LSK?
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

La oss supportere synge og danse, og samkjøre dette med litt debattering på forumet, så får ledelsen bestemme hva som er best for klubben uten at vi ødelegger!
                          Vi har vel ikke ødelagt for Mifsud? Det har han definitivt klart selv. Ha det bra, Miffe. Håper vi aldri ser deg på Åråsen igjen...
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                          Mr.Jordbakke

Kommentar

• Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

Begynner å bli drit lei sagaen om Mifsud og Koren. Nå har i hvertfall jeg fått svaret jeg håpet på ang den ene. Koren du bør snart bestemme deg!

Kommentar

• frodekippe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 480

Opprinnelig skrevet av Dole
                              Det som står i artikkelen er at Koren ønsker å spille for Rosenborg dersom tilbudene fra norske klubber er identiske. Om han får mer penger i Lillestrøm, foretrekker han oss.

Mulig dette er noe jourrnalisten har diktet opp. Men jeg har heller ikke problemer med å innse at dette er Korens oppriktige mening.

Ut i fra hva jeg skjønte etter å ha brukt hele kvelden sammen med Robbie på serieavslutninga, så er det MONEY TALKS så drøyt...
                              Han vil ha mest for seg selv, og det kan man selvfølgelig forstå, men det er faen så bittert å sitte å lese VG.no nå
                              FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

• Gale Isbre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 1164

Her tror jeg nok du overdriver forumets betydning en smule. Så mye makt har rett og slett ikke den jevne forumbruker, selv når flere er enige. Å tro at et innlegg eller tolv her har nevneverdig innflytelse på hva som skjer på overgangsmarkedet, blir omtrent som å stille til valg i ditt lokale borettslag, og forvente daglige telefonsamtaler fra kongen og statsministeren.

Kommentar

• Jan Banan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 809

Koren kan brenne. Hadde fram til nå en viss respekt for ham, men slik han holder på for øyeblikket kan sammenlignes med å stå og by seg fram i Tollbugata.

Han må kunne ønske seg til hvilken klubb han vil, men han MÅ ikke stå fram i media for å fortelle om sine våte bartedrømmer.
                                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                    Koren kan brenne. Hadde fram til nå en viss respekt for ham, men slik han holder på for øyeblikket kan sammenlignes med å stå og by seg fram i Tollbugata.
                                    Skal han til VIF igjen nå? De kjøper jo ikke uskadde spillere under 30?!?

Kommentar

• LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

Det som er det tragiske med det hele er at Koren er vår klart beste og viktigste spiller, noe kampen i dag mot Hamarby viste, der Koren var den offensive drivkraften.

Håper han forsvinner til utlandet og ikke gjør rbk enda mer suverene her i Norge.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3501

Rosenborg kommer til å gå på en smell neste sesong. Tørum får sparken før Juli neste år er mitt tips. Rosenborg sa før RL at de skulle vise hvem som var best i norden, og kan vel ikke akkurat si at de har imponert på de 3 første kampene akkurat.
                                        Og når RBK ryker ut av første kvalikk runde i CL neste år er det ikke flere gode grunner for han å spille der.

Så Koren, bli hos oss og kjemp for seriegull til neste år!

Kommentar

• Vinje
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Feb 2006
                                          • 110

Folkens! Skal vi ha LOJALE spillere som ønsker å spille for LSK så får vi finne dem på ROMERIKE og ikke i Afganistan, Marocco, Slovenia og Slovakia. Samtlige utlendinger som kommer til LSK gjør dette ENE OG ALENE for å vise seg fram for større klubber (les rikere klubber)

De sier som regel "Jeg vil til utlandet, og i Norge er det kun LSK som er aktuelt" for å tilfredsstille oss supportere, men så fort det ligger et papir på bordet med større summer under pkt LØNN...... ja da løper de ut fra Åråsen glisende hele veien til banken.

Noen som husker en herre med navn Kihlberg? Han som ville til en større klubb som kunne vinne noe og havnet i MOLDE???? Større klubb? Neppe. Vant de mer enn LSK? Nope.... Fikk han mer LØNN? JEPP og det holdt for han.
                                          Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

Working...