Spekulasjoner om hvor Koren havner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    #61
    Opprinnelig skrevet av Vinje
    Vant de mer enn LSK? Nope....
    Ønsker ikke å rippe opp i noe, men tenk litt...

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #62
      Meg og kildene mine igjen, men uansett:
      RBK ønsker ikke Koren. De har satset på to unge spillere i Tettey og Ciljan, og ønsker at disse skal få utvikle seg videre. I tillegg har de Sappara som den utenlandske stjerna.

      Så får det være opp til dere selv om dere vil ta kilden min som god fisk. Det vil vel også tiden vise.

      Petter

      Kommentar

      • supermike
        Medlem
        Hoffnarr
        • Apr 2006
        • 45

        #63
        Kom deg bort!

        Hvis det stemmer at K(h)oren har ytret ønske om å spille for rbk, noe jeg ser på som veldig sannsynlig,skal jeg personlig rydde ut av skapet hans på åråsen, kjøre han til gardermoen og sparke han på hue og ræva vekk fra romerike. Vel og merke hvis ingen i korridorene på åråsen tar til vettet og river i stykker alle kontraktsforslag til denne sjarlatanen. Håper for guds skyld at ledelse og supportere har så pass stolthet at man ikke tar i denne inkarnerte judas med ildtang en gang.

        Kommentar

        • Kjetil
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2006
          • 48

          #64
          Det er sånne som deg, Supermike som ikke har noe på Åråsen å gjøre. Kom deg vekk!
          Diego for fugla!

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3500

            #65
            Jeg skjønner veldig godt at en mann fra Slovenia ikke har noen drøm om å få en statue plassert ved siden av Tom Lund. MEN det betyr ikke at det er greit at han går til Rosenborg eller vif.

            Men jeg håper virkelig at Koren får oppfylt drømmen sin om å komme seg til en større klubb der ute i Europa. Det fortjener han. Jeg skal med glede følge hans utvikling og skryte av at han har spilt for fugla.
            Men hvis han faktisk har sagt til en journalist at han mye heller vil til Rosenborg enn å bli i Lillestrøm, ja da mister jeg all respekt for denne mannen.

            Men man skal ikke tro på alt som står i avisa. Det har jeg iallefall sett før.

            Kommentar

            • Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2782

              #66
              Koren sa nettopp på TV2 Sporten at han har spilt sin siste kamp for LSK.

              Kommentar

              • Kopperud
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2006
                • 1697

                #67
                han gjorde det... like greit...
                men dem sa at han fik applaus av KFL.. men det er ikke tilfelle vi klappet for JPW
                Ultras Felt C 2005x2015

                Lillestrøm & Bajen

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #68
                  herregud, henge seg så fælt opp i den klappinga da, greit nok at Robbie har bæsja seg på leggen så har han gjort det stort i den tida han har vært her.. Det er ikke ofte klassespillere av hanskaliber spiller for klubben vår. At han vil spille for en best mulig klubb har jeg ingen problemer med å forstå, Går han til Rosenborg er det kjipt (dritkjipt) tror ikke det vil skje, men pr idag er Rosenborg Norges beste klubb (enn så lenge) og der har han muligheter for CL. For en utenlandsk spiller vil sjelden ha lojalitet større enn lommeboka og personlige ambisjoner.Hodet mitt forstår han godt, men hjertet mitt synes det er pyton.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Eiriqen
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2006
                    • 105

                    #69
                    Vet ikke om jeg skal le eller grine jeg...
                    Ett helvete med utenlandske spillere som ikke eier hjerte for klubben.
                    Team Wenche Myhre
                    Skjettengutta
                    "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

                    Kommentar

                    • chrissp
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 2403

                      #70
                      For en gjeng med sutrehuer her inne. De som ikke forstår at Koren ønsker å heve mest mulig i lønn, i en klubb der han har størst mulighet for å utvikle seg med spill mot de beste og gjennom det i enda større grad vise at han duger i en europeisk storklubb - ja, har vel kanskje kun hjerte igjen. Hjernen er i hvert fall ikke der den skal være.

                      Koren har tjent LSK til det ypperste siden han kom hit, og jeg påpeker at LSK ikke hadde noe hast med med å tilby forlengelse av kontrakten for ett år siden.

                      Samtidig har Koren sagt at hvis det økonomiske tilbudet fra RBK og LSK er like, så velger han LSK. Det er reine ord for penga.

                      LSK har selv satt seg i denne posisjonen, gjennom å hente inn spillere fra utlandet fremfor å satse i større grad på egenutvikling av spillere. Da er det bare å forvente at de ikke har som sitt høyeste ønske her i livet å få æresmedlemskap i Kanarifansen.

                      La de ikke være tvil: Hvis Koren forsvinner til RBK (eller en annen norsk klubb) skal han pipes på når han kommer på besøk. Men mens han er hos oss, skal han takkes for innsatsen han har gjort for sportsklubben de siste to sesongen. Uansett hva som skjer de neste ukene.
                      Bølerkanaris

                      Kommentar

                      • Gjest

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                        Samtidig har Koren sagt at hvis det økonomiske tilbudet fra RBK og LSK er like, så velger han LSK. Det er reine ord for penga.
                        Sutrehuer?
                        Må i så tilfelle få lov til å kalle deg et surrehue!

                        Koren fortalte at han velger RBK framfor LSK hvis tilbudene er like.
                        Han begrunnet det med at RBK skal spille i Champions Leage neste år.
                        (PS! Sannsynligheten for at RBK kommer til CL er jo minimal. De er kvalifisert til å spille CL-kvalifisering. Går RBK videre derfra?)

                        Jeg skjønner ikke hvorfor han liret av seg en så idiotisk kommentar.
                        Han reiser jo med stor sannsynlighet til utlandet. Så istedenfor å reise herfra som en helt, så reiser han som er små-judas. Forstå det den som kan..

                        Kommentar

                        • runarM
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 565

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          La de ikke være tvil: Hvis Koren forsvinner til RBK (eller en annen norsk klubb) skal han pipes på når han kommer på besøk. Men mens han er hos oss, skal han takkes for innsatsen han har gjort for sportsklubben de siste to sesongen. Uansett hva som skjer de neste ukene.
                          Hvorfor skal han takkes? Han er kanskje den spilleren som har fått mest hyllest av samtlige gjennom de siste to sesongene. KFL har gjort sin jobb ovenfor han i likhet med at han har gjort jobben sin ovenfor LSK. Når han så vil avslutte sammarbeidet ser jeg ikke noen grunn til at vi skal fortsette å gjøre noen innsats andre veien heller? Han har valgt mest mulig lønn, vi har valgt å konsentrere oss om spillere som har lyst til å spille for klubben. Synes det høres rimelig fair ut.
                          runarM

                          Kommentar

                          • Jan Banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 809

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av chrissp

                            Samtidig har Koren sagt at hvis det økonomiske tilbudet fra RBK og LSK er like, så velger han LSK.
                            Under disse omstendighetene har han sagt at han velger RBK ja, ikke LSK.
                            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                            Stuart Baxter har forstått det.

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              #74
                              [quote=biggie;136929][quote=chrissp;136922]Samtidig har Koren sagt at hvis det økonomiske tilbudet fra RBK og LSK er like, så velger han LSK. Det er reine ord for penga.

                              Sutrehuer?
                              Må i så tilfelle få lov til å kalle deg et surrehue!

                              Koren fortalte at han velger RBK framfor LSK hvis tilbudene er like.
                              Han begrunnet det med at RBK skal spille i Champions Leage neste år.
                              (PS! Sannsynligheten for at RBK kommer til CL er jo minimal. De er kvalifisert til å spille CL-kvalifisering. Går RBK videre derfra?)

                              Jeg skjønner ikke hvorfor han liret av seg en så idiotisk kommentar.
                              Han reiser jo med stor sannsynlighet til utlandet. Så istedenfor å reise herfra som en helt, så reiser han som er små-judas. Forstå det den som kan..
                              Okey. Det er sant som du skriver. Jeg var litt for rask med tastingen. Det tar uansett ikke mitt hovedpoeng bort.

                              Minimal sjanse for at RBK går videre til CL? Tja, det har jo skjedd før....

                              Tror ikke Koren tenker så mye på hvordan han blir oppfattet i Lillestrøm dagen etter at han har reist. Like lite som de fleste her vil tenke på Koren første serierunde neste år.
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • larsbøffel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1028

                                #75
                                [QUOTE=chrissp;136935][quote=biggie;136929]
                                Opprinnelig skrevet av chrissp
                                Samtidig har Koren sagt at hvis det økonomiske tilbudet fra RBK og LSK er like, så velger han LSK. Det er reine ord for penga.


                                Okey. Det er sant som du skriver. Jeg var litt for rask med tastingen. Det tar uansett ikke mitt hovedpoeng bort.

                                Minimal sjanse for at RBK går videre til CL? Tja, det har jo skjedd før....

                                Tror ikke Koren tenker så mye på hvordan han blir oppfattet i Lillestrøm dagen etter at han har reist. Like lite som de fleste her vil tenke på Koren første serierunde neste år.
                                minimal sjanse for at rosenborg tar seg til cl?? nei! de har jo vært der flere ganger før så hvorfor skal de ikke kunne klare det nå? de har ikke spilt like bra i serien men i serieinnspurten så var de tilbake på gammelhøyde igjen så er ikke umulig at de kommer seg dit igjen! men får å ikke få tråden helt på villspor så tror og håperr jeg at Koren ender opp i utlandet!

                                Kommentar

                                • 10.09.50
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1410

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av chrissp
                                  For en gjeng med sutrehuer her inne. De som ikke forstår at Koren ønsker å heve mest mulig i lønn, i en klubb der han har størst mulighet for å utvikle seg med spill mot de beste og gjennom det i enda større grad vise at han duger i en europeisk storklubb - ja, har vel kanskje kun hjerte igjen. Hjernen er i hvert fall ikke der den skal være.
                                  Jeg innrømmer glatt at jeg er blant dem som håpet Koren skulle bli. Det var ikke fordi jeg forventer rare lojaliteten av Koren. Han skylder ikke oss mer enn vi skylder NK Publikum. Han kom som Bosman, og går som Bosman. Han håpet på tre gode år i Norge for å gjøre seg attraktiv, og vi håpet han skulle få tre gode år i Norge for å gjøre Sportsklubben attraktiv. Det har gått etter planen. Han har fått masse ut av Sportsklubben, og Sportsklubben har fått masse ut av ham. Han kunne godt droppa flirtingen med Rosenborg på tampen, men ellers er det ingen grunn til å sutre, og det er ingen grunn til sure miner.

                                  Når jeg håpet at Robbie skulle bli var det altså ikke fordi jeg forventet lojalitet, men fordi jeg håpet han skulle finne ut at det er det beste for ham. For det tror jeg faktisk det er, hvis det virkelig er slik at Per Berg er beredt til å sprenge banken for å få ham på langtidskontrakt. Jeg har, for å si det som det er, svært begrenset tro på Robbie i det chrissp kaller en europeisk storklubb.

                                  Robbie er til de grader avhengig av å være Stjerna. Skal Robbie lykkes må han få kula bestandig, og alltid få gjøre akkurat som han vil med den. Han må få være oppspillspunkt, spillefordeler, fus i alt og få brenne av fra 25 meter akkurat så ofte som han lyster, uten at noen engang tenker tanken på å ytre et kritisk ord. Robbie er simpelthen mer avhengig av treners og publikums blinde tillit enn kanskje noen annen spiller jeg har sett.

                                  For hans del håper jeg derfor Robbie har vett og rådgivere til å gå til en klubb som gjør ham til nummer 10 og den ubestridte sjefen før han har kommet av flyet. Noen annen rolle kommer han ikke til å få en dritt ut av. Robbie må gjerne fable om Spania, men går han dit er det som squad player for å få muligheten fra det 70. minutt en gang i mellom. Det kommer til å vare i omtrent akurat åtte måneder, og så er han på klubbjakt igjen.

                                  Dessverre er det fortsatt sånn at en squad player i Spania og andre svære ligaer drar et par-tre flere bananer enn Per Berg kan hoste opp selv når han sprenger banken. Og dessverre er det fortsatt det som teller for fotballspillere. Men selv håpet jeg, også innerst inne, at Robbie skulle ha selvinnsikt nok til å skjønne at han i det lange løp ville vært bedre tjent med en svær kontrakt i en liten klubb enn en liten kontrakt i en svær klubb. Nå begynner jeg å skjønne at jeg tok feil.

                                  Jeg skal ikke si noe hvis han går til en klubb som FC København, en klubb som kan betale ham mer enn Sportsklubben, som gir større prestisje, som ligger i en fantastisk by, og som kan gi ham den posisjonen han er avhengig av. Men gjør han alvor av å dra til Spania eller Frankrike på en kontrakt som etter deres målestokk gir knapper og glansbilder, spiller han jævla høy poker. Det hadde jeg håpet han skulle innse, og i stedet fortsette med det trygge. Det innser jeg nå at han ikke vil, og da gjenstår det bare å ønske lykke til videre. Men hvis Robbie selv, chrissp eller andre virkelig tror at de snart får se ham dominere for en europeisk storklubb, skal de være forsiktige med å beskylde andre for å ha forlagt hjernen.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                    Jeg innrømmer glatt at jeg er blant dem som håpet Koren skulle bli. Det var ikke fordi jeg forventer rare lojaliteten av Koren. Han skylder ikke oss mer enn vi skylder NK Publikum. Han kom som Bosman, og går som Bosman.
                                    Vi betalte da penger for Robbie? Husker jeg helt feil nå?

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Vi betalte da penger for Robbie? Husker jeg helt feil nå?

                                      Petter
                                      Joda vi betalte en million eller tre for ham.

                                      Kommentar

                                      • 10.09.50
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1410

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Vi betalte da penger for Robbie? Husker jeg helt feil nå?
                                        Joda, vi gjorde vel det. Halvannen million, eller no' deromkring. Men det rokker ikke ved poenget om at det er liten grunn til å forlange lojalitet. Derimot skulle jeg gjerne ha sett at han brukte huet.

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                          Robbie er til de grader avhengig av å være Stjerna. Skal Robbie lykkes må han få kula bestandig, og alltid få gjøre akkurat som han vil med den. Han må få være oppspillspunkt, spillefordeler, fus i alt og få brenne av fra 25 meter akkurat så ofte som han lyster, uten at noen engang tenker tanken på å ytre et kritisk ord. Robbie er simpelthen mer avhengig av treners og publikums blinde tillit enn kanskje noen annen spiller jeg har sett.
                                          Det er derfor han ikke gjør det noe spesielt bra på landslaget, for der er ikke Koren noen stjerne, som jeg også har nevnt i landslagskanaris posten. Der er han en liten spiller blant mye større stjerner. Så for han sin del håper jeg også at han går til FCK eller Brøndby, eventuelt en klubb i Belgia, Sveits eller Østerrike. Men aller helst skulle jeg gjerne sett han i LSK i ett par år til.

                                          Kommentar

                                          Working...