Spekulasjoner om hvor Koren havner
Collapse
X
-
Trur den franske toppserien ville vært en bra liga for Koren. Mye morsom fotball der. Masse muligheter for en playmaker som Koren. Hvis Carew er god nok for fransk fotball, burde Koren bli superstjerne i samme ligaen.
I Premier League blir det muligens sånn enten/eller.....enten blir han helt borte, ellers så blir han en stjernespiller.
KimFLKommentar
-
Det jeg mener er at i RBK vil Koren ha større muligheter til å spille mot europeiske toppklubber. En av årsakene til at han ikke har fått det store tilbudet ennå, er vel kanskje det at man tviler på hvordan han vil fungere mot bedre spillere og klubber. Da håper vel kanskje Koren at han kan bevise dette i CL-kvalifisering og ev. CL for RBK.
Ellers er jeg helt enig i dine vurderinger.BølerkanarisKommentar
-
Noen som har hørt noe??
Nå nærmer det seg januar, hvor ender Koren?? Har vært stille ri\undt han de siste ukene, jeg sitter med en følelse av at han blir hos oss.. Kanskje bare en våt drøm..Kommentar
-
Om han ikke har signert for en ny klubb innen 15. januar lukter det LSK for Koren.
Det farlige for oss er at det i slutten av januar garantert er minst 10 desperate klubber på jakt etter en midtbanespiller. Dette er meget mulig pengesterke klubber, men etter alt å dømme er de ikke spesielt attraktive (les: middels til dårlige klubber i Belga, Nederland etc.). Det spennende med dette er at det er godt mulig at vi kan matche lønnsnivået til slike klubber.Kommentar
-
Jeg tror dessverre det bare er en våt drøm. Men man skal aldri si aldri. Hadde noe vært på plass ville han antakeligvis vært i gang med å trene sammen med laget allerede. Men jeg tror det skal svært mye til for at Koren kommer tilbake. Med laget vi har nå veit jeg ikke om han er tvingende nødvendig for at vi skal få gode resultater til neste år, heller.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Er vel lite trolig at han havner i Rosenborg i alle fall, med tanke på at de nå har skaffet seg Konan som trolig er minst like god som Koren.Kommentar
-
Et spørsmål vi må stille oss nå er jo også om vi har råd til å bruke voldsomt mye penger på Koren nå som han vil komme til å spille indreløper i 4-3-3. Jeg vet ikke om Brenne - Kiko - Koren med Riise på vingen er noe bedre enn Brenne - Kiko - Riise med Essediri/Myklebust på vingen.
Men selvsagt, å ha Robert Koren på laget sier man ikke nei takk til.Kommentar
-
Jeg lurer på om Rennes fortsatt er på banen evt Man City.. KOren har jo uttalt tidligere at det skal være en "storklubb" i en "stor" liga, så jeg må si jeg er spent på hvor han ender.
Ang økonomi, så har jo LSK uttalt at de vil også ha med Koren selv etter signeringene av Brenne og Essediri, hvis da Koren velger å bli i LSK har vi brukt opp mot 30-40 mill på spillere før 2007 sesongen, hvis man tar med lønn og evt sign-on-fee... Det bekymrer faktisk litt synes jeg..Kommentar
-
Jeg skjønner virkelig ikke at Koren sliter med å finne seg en klubb i en stor liga. I mine øyne er han absolutt god nok til å spille for en middelhavsfarer i Serie A eller la liga. Han ville hevet de fleste bunnlagene i dsse ligaene.
Ta f.eks en klubb som Parma. De spiller med trequartista, og har Morfeo som førstevalg i den posisjonen. Morfeo er ekstremt skadeutsatt og har rundet 30 år. Koren ville vært perfekt for dem!
Men håper naturligvis Robbie blir hos ossKommentar
-
Hva vet vi om han sliter...?
Kanskje er avtale "i orden" for lengst, men at man venter med å offetntliggjøre det til overgangsvinduet åpner i resten av Europa?
Om han likevel ser mot Norge til slutt, så frykter jeg at vi får hard konkurranse fra en klubb i Oslo hvis navn ikke skal nevnes...
Innbiller meg at de kommer til å bli rimelig desperate ette å skaffe seg et "navn" eller to utover vinteren.
Mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det farlige for oss er at det i slutten av januar garantert er minst 10 desperate klubber på jakt etter en midtbanespiller. Dette er meget mulig pengesterke klubber, men etter alt å dømme er de ikke spesielt attraktive (les: middels til dårlige klubber i Belga, Nederland etc.). Det spennende med dette er at det er godt mulig at vi kan matche lønnsnivået til slike klubber.Kommentar
-
Tror det godt kan være som gamle-perta sier, at han allerede har signert for en ny klubb, men at det ikke er blitt offentliggjort enda. Men i så fall lurer jeg på hvorfor ikke, for det ville vel i så fall tjent alles sak om han hadde reist og begynt å trene med det nye laget så fort som mulig.
Og her kommer den grusomme teorien:
Med mindre det nye laget ikke er i sesong nå, selvsagt...Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Om han gjør det, er det vel bare en ørliten sjanse for. Men playmaker-rollen internasjonalt er veldig uvanlig etter hva jeg vet, og få klubber spiller med den skreddersydde rollen Koren hadde i LSK i år. Itilegg tror jeg en forlenging med Fugla og spill i en litt mer alminnelig midtbanerolle vil gjøre han mer attraktiv for utlandet, rett og slett fordi jeg tror det er mer behov for slike spillere. Uansett regner jeg muligheten for at han forlenger liten, men; “det usannsynelige skjer hele tiden” og “så lenge det er liv, er det håp” osv.Kommentar
-
Et spørsmål vi må stille oss nå er jo også om vi har råd til å bruke voldsomt mye penger på Koren nå som han vil komme til å spille indreløper i 4-3-3. Jeg vet ikke om Brenne - Kiko - Koren med Riise på vingen er noe bedre enn Brenne - Kiko - Riise med Essediri/Myklebust på vingen.
Men selvsagt, å ha Robert Koren på laget sier man ikke nei takk til.
Kanskje vi dropper å kjøpe en høyreback og satser på riise der om vi henter koren?Kommentar
-
I og med at Koren nå har snakket om "bigger league" nå i 3 år, så skjønner jeg ikke at noen i det hele tatt nevner kokoslag som Start, RBk og VIF.
Mannen er egnet for stor fotball, da bør han enten spille for Fugla eller gakka av gårde til en A-liga. Slutt å snakke Bakgård, Nedre Nord-Norge eller Oslo Ghetto her takkLSK Norges beste lagKommentar
-
Ekstremt sikre kilder på VGD vet at Koren er på vei til Start. ;-)
Kommentar
Kommentar