Spekulasjoner om hvor Koren havner
Collapse
X
-
La han dra! Er lei hele fyren han tenker bare penger! Få han bort! Sier han er glad i LSK og oss, nei få han bortnei og neiKommentar
-
Rett etter sesongen hadde det vært en stor nedtur dersom Koren signerte for en annen norsk klubb. Nå er jeg litt mer likegyldig. Selvsagt foretrekker jeg at han signere for LSK. Men jeg tror ikke suksess avhenger av ham. Spillere har jo innrømmet at de skyver ansvaret over på Koren og gir ham ballen. Håper virkelig Nordlie får gjort noe med at spillere må ta ansvar uansett hvem som spiller. Det tror jeg også han klarer. Derfor er det ikke noen krise om Koren stikker til en annen norsk klubb. Men jeg tror han velger utlandet. Selv secunda divisjon i Spania vil sikkert være bra nok for ham.Kommentar
-
RBK har gitt opp Korén?
Med kjøpet av Didier Ya konan i RBK sitter de med ca 7 midtbanespillere. Det er mye som tyder på at RBK med det kjøpet har trukket seg i kampen om Korén. Kfr for eksempel kommentaren i Adressa under:
"bla bla bla
Etter at Rosenborg kjøpte inn Didier Ya Konan fra Elfenbenskysten, så virker fremtiden deres usikker. For Marek Sapara skal vel spille fast og hvis det skal være noen mening med kjøpet av denne afrikaneren, så er vel også han tiltenkt en fast rolle. Og Vidar Riseth?
Skjønner du hvor jeg vil?
Kjøpet kommer etter at klubben overlot kampen om eliteseriens beste midtbanespiller, Robert Koren, til andre.
..."
Hele artikkelen her:
Robban
Mr Owl ate my metal wormKommentar
-
Koren observert i Kristiansand!
Robert Koren er oppservert på Husvisning i Kristiansand! Ledelsen i IK Start, har i dag også bekreftet, at spillere er så godt som klare for start! Dette skal være spillere, som skal være minst like gode som de to som nå er utleid. (Doffen Hæstad og Marius Johnssen)
Som start supporter, er om dette stemmer, en kjempenyhet! Men ingenting er jo enda sikkert! Ville bare advare dere!
Godt nyttår foressten!
-ne0n-Kommentar
-
Hva i alle dager er OPPSERVERT? Og tror du virkelig han vil spille for en klubb som er dårligere enn LSK, når han vil til utlandet?Kommentar
-
?
Det er ikke jeg som har sett han!
Står litt om det på menighedens forum!
Det er flere grunner til at Koren kan velge start
1. Skandinavias fineste stadion
2. Kan tilby meget god lønn! (Slipper å betale lønn Til Doffen og Johnsen)
3. Start har med de utlånene de har gjort nå, at de tør å slippe spillere til utlandet! Det er de mye flinkere til enn LSK!
Kommentar
-
Jasså, sier du det, gitt...
Hvor mange har Start solgt/sluppet til utlandet de siste 10 årene?
Hvor mange har LSK?
Tell, om du kan :-)
Løse rykter er ok å bringe videre, fakta bør være korrekt.
mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Nå må du bruke huet litt å da!
Start har vært en bitte liten klubb! Lsk har vært en bauta i norsk fotaball i en årrekke! Å sammenligne sånn, blir helt feil!!!!
Jeg er ikke så velig inne i LSK, hvem de har solgt osv osv..., men jeg kan i alle fall ikke huske at de har sluppet noen Landslagsspillere før kontrakten er gått ut, i alle fall ikke i moderne tid!!!!!!!
SkålKommentar
-
Koren forsvinner ikke, han har forsvunnet. Det er meget tvilsomt at vi får se ham i Norge igjen. Hvis så skulle skje, spiller han i hvert fall ikke for Start. Til det har han altfor store ambisjoner.Kommentar
Kommentar