Spekulasjoner om hvor Koren havner
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg gjentar: Koren er ikke lenger LSK-spiller! Få det inn i den trange nøtta di. Og LSK blir et bedre fotballag uten ham denne sesongen, fordi andre spillere vil stå fram og ta ansvar.Kommentar
-
Håper i alle fall at kan kommer til start!
Start har også bekreftet i kveld at de har en ny spiller klar, men at det ikke blit offentliggjort hvem før ut i uka!!!!
Kanskje han kommer til oss, som er flinke til å ta vare på spillerene våre?Kommentar
-
ja, også til et konkurerende lag.
vi har en bedre midtbane nå enn når Koren var her.
Vi har nå fått Brenne og Essediri så hva skal vi med Koren?
og når han sier han drar til RævBK vis han får samma tilbud av dem som LSK så kan han dra dit hvor han vil!Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Ja mest sansynlig kommer han nok til dere, som får verdens flotteste stadion, selger 6-7 landslagspillere i året, tar så fantastisk vare på spillerne deres i forhold til alle andre, og generelt er verdens flotteste klubb...................Kommentar
-
Du glemte Menigheden - verdens mest fanatiske supportere.Kommentar
-
Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bry seg om de tåpelige ryktene. Han har vært observert i Aalesund, i Bergen, i Trondheim, Bodø, Molde og nå i Kristiansand også... Men alikevel så er han klubbløs.. Koren ser vi ikke i tippeligaen i 2007, det kan jeg nesten vedde testiklene mine på..Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe.. Jeg skrev nesten.. Hvis Koren spiller i Norge neste år er det for fugla. Men som sagt, jeg tviler meget sterkt på at han kommer tilbake til Norge.Kommentar
-
noen som vet når han bestemmer seg ? var det ikke etter nyttår? eller snakka han kanskje på at det kunne dra ut mot slutten av januar.
en lett optmistisk Hertis
Som satser på att ingen store klubber har meldt sin interesse for robbie og at han blir fugl også neste år med 3 års kontrakt, og lsk håver inn mill på salg av Koren til en storklubb etter seriegull 2007Kommentar
-
I følge en kollega som er Start fan er Koren å ser på leilighet i Kristiansand. Han kjenner megleren. Dette er visst en sikker kilde.
Mulig Soler åpner lommeboka for å finne Doffen-erstatter?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar