En noen småting jeg stusser på rundt alle ryktene rundt denne Robert Koren. Mannen har blitt observert på en 10-12 spisesteder i Ålesund uten å faktisk ha vært der. Finner det da litt merkelig at ingen sørlendinger da har observert Robbie i Kristiansand og tipset media. Fotballinteressen sørpå er vel litt over middels. Tviler på at Koren har kjørt bil med sota ruter fra Slovenia og opp til sørlandet framfor å sitte på med flymaskin.
Om ikke Robbie har funnet seg en utenlands klubb innen neste uke, så har jeg pokkern meg trua på at han blir i klubben. Kan ikke helt se for meg at vi slipper fjorårets store profil til en annen klubb i tippeligaen. Ikke med de økonomiske musklene vi har vist på overgangsfronten i desember.
Men dette er jo selvfølgelig bare synsing fra en naiv og godtroende Magnet.
Om ikke Robbie har funnet seg en utenlands klubb innen neste uke, så har jeg pokkern meg trua på at han blir i klubben. Kan ikke helt se for meg at vi slipper fjorårets store profil til en annen klubb i tippeligaen. Ikke med de økonomiske musklene vi har vist på overgangsfronten i desember.
Men dette er jo selvfølgelig bare synsing fra en naiv og godtroende Magnet.
Kommentar