Spekulasjoner om hvor Koren havner

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vedkasse
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jan 2007
    • 11

Men så gjelder det litt kildekritikk. Koren har visstnok sendt en SMS til TV2 hvor han sier at han har signert for en championship-klubb.

Sende en SMS - det er jo litt merkelig. Kan jo være han sier det for å få slutt på alle ryktene, eller av en annen merkelig grunn. Høres i hvertfall meget suspekt ut. I tillegg står det - som du sier - ingenting om Koren på de store debattforaene om Cardiff - som ryktes å være klubben han har gått til.

Hele denne greia her hørtes meget merkelig ut.
    Idrettsklubben Start

Kommentar

• Larsk
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1053

hørte det nå, sykt at han velger en klubb i Championship. i stede for LSK, LSK hadde fint klart seg i premier league spør du meg, bare vi hadde hatt en bedre økonomi da selvsagt
      !!Gunners!!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

Nederst i denne artikkelen står det at Uwe ikke har gitt opp håpet om å få Koren til Viking. Kan denne SMSen han være et spill for galleriene for å få bedre lønnstilbud i Norge? Vis han var klar for en Championshipklubb ser jeg ikke helt poenget i å ikke si hvilken...
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

Opprinnelig skrevet av Larsk
          hørte det nå, sykt at han velger en klubb i Championship. i stede for LSK, LSK hadde fint klart seg i premier league spør du meg, bare vi hadde hatt en bedre økonomi da selvsagt
          Njaaaaa. Nå skal vi vel ikke ta det for gitt at vi hadde klart oss fint i PL, men bedre enn flere Championship-lag er LSK i alle fall.

.. likevel er det nok lønna som frister Koren. I tillegg til at Championship, med suksess, er et bra utstillingsvindu overfor PL-klubbene.

-okb!
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• tHuLu
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 730

Nå er det jo også en fin plass å stille seg ut med tanke på at diverse ortopediske klinikker rundt om på øyriket vil slåss om å få deg inn under sine brukne vinger!
            For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• stiandahl
              Medlem
              Hoffnarr
              • Apr 2004
              • 61

Latterlig

Ja så er Korensirkuset over og jeg ser at det ikke ble spill i en i hverken toppdivisjonen i England,Tyskland,Italia eller Spania.
              Så mye støy og skriverier til en spiller som havner i Championship. Jeg ler.
              Hvorfor i alle dager spiller han ikke heller for et topplag i Tippeligaen.
              Jeg har sagt det før. Koren nådde ikke Solbakken og Runar Kristinsson til knærne engang. Derfor spiller han ikke for et topplag i Europa. Jeg gråter ikke over hans exit og mener han var overvurdert.
              Ja selvfølgelig var han god men for meg var han kun en spiller for de store anledninger. Koren var ikke en spiller som hevet Lillestrøm på bortebane.
              Faktisk tror jeg Lillestrøm blir bedre uten Koren og Mifsud.

Gleder meg til ny sesong

Kommentar

• Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3501

Opprinnelig skrevet av stiandahl
                Ja så er Korensirkuset over og jeg ser at det ikke ble spill i en i hverken toppdivisjonen i England,Tyskland,Italia eller Spania.
                Så mye støy og skriverier til en spiller som havner i Championship. Jeg ler.
                Hvorfor i alle dager spiller han ikke heller for et topplag i Tippeligaen.
                Jeg har sagt det før. Koren nådde ikke Solbakken og Runar Kristinsson til knærne engang. Derfor spiller han ikke for et topplag i Europa. Jeg gråter ikke over hans exit og mener han var overvurdert.
                Ja selvfølgelig var han god men for meg var han kun en spiller for de store anledninger. Koren var ikke en spiller som hevet Lillestrøm på bortebane.
                Faktisk tror jeg Lillestrøm blir bedre uten Koren og Mifsud.

Gleder meg til ny sesong
                Solbakken spilte vel i Wimbledon, Aalborg og FC København, mens R.Kristinsson spilte (spiller?) for Lokeren. Da vil jeg vel påstå at Koren iallefall rekker de til knærne.
                Men etter å ha sett hvor sykt mye bedre Henke Larsson var enn alle andre spillere i Norge over 2 kamper i Royal League ser jeg at Norske spillere har ett stykke opp til det nivået som kreves for å spille i toppen. Og dette var en turnering Henke Larsson var kritisk til.
                Unntaket er sånne type spillere som Kristoffer Hæstad som ikke akkurat er avhengig av teknikken sin for å lykkes. Og derfor spiller ikke Koren for noe topplag i Europa.

Kommentar

• RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

Opprinnelig skrevet av petter
                  5 store ligaer og e-cup meg langt oppe der sola aldri skinner.
                  e-cup blir det neppe, Men stor er i hvert fall den nest øverste divisjonen i England. Med 24 lag så er det 4 flere enn den engelske toppdivisjonen. Det vil ikke overraske meg om Koren har kommet til en av europas 5 største ligaer. Det var nok fornuftig av Koren å hele tida snakke om de STORE ligaene, og ikke de BESTE ligaene.
                  RoyVaadal.

Kommentar

• Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

Dersom Koren har valgt Cardiff er dette jævlig bra nytt (for meg, som er også er Cardiff-supporter, og hadde gitt opp Koren i LSK-drakt), men alikevel ganske merkelig.

Vi snakker om en klubb som for halvannen måned siden så ut til å ligge bra ann til å rykke opp, men som plutselig fikk store interne problemer på eiersiden, som har forplantet seg nedover til spillergruppa og blitt til en enorm formsvikt. I skrivende stund har ikke Bluebirds vunnet på ni kamper. For å være helt ærlig minner situasjonen ganske mye på den som har vært i LSK det siste halve året, frem til Nordlie ble klar.

Så, her er min spekulasjon om Koren; Liker han klubber med interne problemer?
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 1470

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Vi snakker om en klubb som for halvannen måned siden så ut til å ligge bra ann til å rykke opp, men som plutselig fikk store interne problemer på eiersiden, som har forplantet seg nedover til spillergruppa og blitt til en enorm formsvikt. I skrivende stund har ikke Bluebirds vunnet på ni kamper. For å være helt ærlig minner situasjonen ganske mye på den som har vært i LSK det siste halve året, frem til Nordlie ble klar.
                      Uenig.
                      • LSK=Lillestrøm sportsklubb?
                      • Store interne problemer på eiersiden ? - Per Berg/Øie eier 100%, null problemer
                      • Enorm formsvikt? - Eller stang ut istedet for stang inn ?
                      • Bedring med Nordlie? - Han har ikke ledet en trening ennå.
                      Bortsett fra det vil jeg anta at Cardiff ikke føler seg som en bakgårdsklubb i forhold til LSK, snarere tvert imot vil jeg tro.
                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2131

Hvis Koren fikk Cardiff, og vi fikk Brenne er det vel ingen tvil om hvem som vant!!

Hadde regna med å se Koren i Frankrike (Toulouse/Rennes/Nantes), siden dette er en liga som fremmer tekniske spillere, og også en liga som ofte satser på spillere fra Skandinavia (ref Källstrøm)

Men uansett: Lykke til videre Robert Koren! Håper ikke de engelske midtstopperne tar livet av deg, og takk for alle dine viktige mål/målgivende i løpet av din tid her.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                          Uenig.
                          • Store interne problemer på eiersiden ? - Per Berg/Øie eier 100%, null problemer
                          Bortsett fra det vil jeg anta at Cardiff ikke føler seg som en bakgårdsklubb i forhold til LSK, snarere tvert imot vil jeg tro.
                          Joda, sammenlikningen var litt søkt, men alikevel, det er visse likheter.
                          Ja, hva ellers?
                          Det "problemet" på eiersiden som jeg siktet til var med tanke på uvissheten rundt Bergs rolle da Rösler fikk sparken. At dette ikke lenger er et problem er jeg helt enig i.
                          Slik jeg ser det, er forholdet mellom begrepet formsvikt og "stang ut vs. stang inn" som forholdet mellom årsak og virkning. Hvorfor blir det stang ut? jo, pga. sviktende form. Det er jo ofte at en ser spillere som sliter med å score i visse situasjoner når klubben opplever motgang, mens han i lignende situasjoner ville scoret mens klubben var i medgang
                          Sant nok, men etter at Nordlie ble klar har like fullt resultatene bedret seg. Jeg siktet ikke til effekter av hans inntreden, heller en tidfesting av når ting bedret seg.
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Harvest
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 855

I følge VG Nett er Koren klar for West Bromwich Albion:

West Bromwich Albion skal være klubben Robert Koren (26) kommer til å spille for kommende sesong.

Nå står det også på WBA's offisielle websider.
                            Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1509

Står på VG at han skal WBA nå.....
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Jaja... Lykke til Robbie
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

På West Bromwich Albions sider står det at Koren har skrevet under en 18 måneders kontrakt, hvor WBA har opsjon på 1 ekstra år.

Enda godt han ikke valgte en annen norsk klubb hvertfall.
                                  Men sa ikke Koren at han hadde tilbud fra flere av de 5 store ligaene? Han kan ha det så godt der nede i engelsk førstedivisjon, samme div som flo, pengegriske tulling.
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

Kommentar

• KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

Opprinnelig skrevet av gearet
                                    Snakket med en tidligere Start-spiller i Kristiansand tirsdag, og han fortalte at Koren hadde vært og sett på en leilighet i Kristiansand for et par dager siden!
                                    Sikkert Claus Eftevaag du har snakket med og han er en spøkefugl

Kommentar

• Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3501

Lettet over at vi slipper å se Koren i en annen norsk klubb iallefall. Ønsker han lykke til, og håper å se han i Premier League snart.

Kommentar

• KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

Veldig rart at ingen har plukket opp at han har vært på treningsopphold i WBA, enda så mye mas det har vært rundt ham.

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          Veldig rart at ingen har plukket opp at han har vært på treningsopphold i WBA, enda så mye mas det har vært rundt ham.
                                          regner med at det ikke er mange som kjenner koren fra før av i birmingham....
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...