Sluttspillet i Royal League
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Oppsummering fra dagens kamper:- OB-Brann 3-2
- FCK-Hammarby 4-0
Det var uheldig for oss at OB vant, for det betyr at vi får bortekamp hvis vi møter dem. Vi kan trekke tre mulige motstandere i morra: OB, Elfsborg eller Helsingborg. OB og Elfsborg gir bortekamp, mens Helsingborg er eneste håp for at vi skal spille hjemme.RoyVaadal.Kommentar
-
Kan noen hjelpe meg med denne nøtta: hvorfor i huleste må vi spille bortekamp, når vi har vunnet pulja vår? Hvor er er den sportslige bonusen ved å vinne da??LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Det er sånn fordi Royal League er en elendig dritturnering med latterlige regler. Det eneste positive ved Royal League er fete borteturer. Men nå har de nesten klart å ødelegge den siden ved turneringa også, ettersom de gir oss hele 3 dager til å planlegge en eventuell kvartfinaletur.Kommentar
-
Jeg skjønner frustrasjonen din, mann, med jeg føler at sportslige utfordringer og økonomisk gevinst også er positive sider ved turneringa. Men, for all del, jeg skjønner frustrasjonen din.
Jeg velger dog å tro at disse problemene er barnesykdommer...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Oppsummering fra dagens kamper:- OB-Brann 3-2
- FCK-Hammarby 4-0
Bortekamp er kanskje like greit?
Hvor skal vi evt spille hjemmekampen?
Jeg har en følelse av at man ikke åpner Åråsen under de nåværende værforholdene, og med den nåværende kvaliteten på gressmatta. Da kan den kanskje bli ødelagt for store deler av sesongen...?
Jeg har ingen kilder, men bare synser litt ut fra det jeg har observert i det siste.
Det lukter Tønsberg eller lignende dersom vi får "hjemmekamp", tror jeg.
Om jeg får rett får vi vite i løpet av mandagen.
PS: Tror også bydelen må til Tønsberg så lenge de ikke får spill RL inne.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Lars
med 6 av 6 kamper hittil i denne utgaven av Royal LeagueKommentar
-
Kommentar
-
kan det ikke være stadioner i nærheten som kan brukes? fyller ikke rolvsrud opp fifa kravene?Kommentar
-
Til de som fortsatt spekulerer i hvem vi møter i kvarten. Dette er rappa fra klanens forum.
Lillestrøm kan ikke møte OB og Vålerenga (gruppevinnere).
Lillestrøm kan ikke møte FCK og Brøndby (samme gruppe).
Lillestrøm kan ikke møte Brann (samme nasjon).
Lillestrøm kan ikke møte Elfsborg (OB møter Elfsborg).
Lillestrøm er nødt til å møte Helsingborg.
OB kan ikke møte Lillestrøm og Vålerenga (gruppevinnere).
OB kan ikke møte FCK og Brøndby (samme nasjon).
OB kan ikke møte Brann og Helsingborg (samme gruppe).
OB er nødt til å møte Elfsborg.Kommentar
-
Kommentar
-
På Royal Leagues nettsider står det poeng, men tolker det vel som gruppevinnere uansett. Jeg synes det er rart hvis man møter en gruppevinner når man vinner sin egen gruppe. Da blir det jo håpløst opp mot fordelingen av enklere motstandere. Hvor er da fordelen med å vinne sin egen gruppe, sånn bortsett fra økonomi?Kommentar
-
På Royal Leagues nettsider står det poeng, men tolker det vel som gruppevinnere uansett. Jeg synes det er rart hvis man møter en gruppevinner når man vinner sin egen gruppe. Da blir det jo håpløst opp mot fordelingen av enklere motstandere. Hvor er da fordelen med å vinne sin egen gruppe, sånn bortsett fra økonomi?Kommentar
Kommentar