Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tipp kampene til Man.U, Arsenal, Chelsea, og Liverpool 2006/2007
Har sitti nå og skrivi og resultat liste og så kutter driit data`n...orker ikke begynne å skrive på nytt ennå..men er det noe stemning for videre tipping?
Da prøver jeg meg igjen.. det har vært mye bra tipping i runde tre, spes av Jonern og Semper fi -begge hadde to helt rikitge resultater! og Semper hadde itillegg en ekstra riktig H, så han dro inn 15 p på den første runden hans! Meget imponerende..
Derfor er stillinga etter rom-juls kampene slik: (skriver itilegg antall ganger du har vært med på tippinga i parentes)
Så dette er stillinga etter 3 runder, med Jonern og Canario i en fin fin ledelse (enn så lenge:twisted: ) (har ikke tatt med de som har 6 poeng eller mindre - de fleste av dem har bare vært med en gang, skulle de\ dere dukke opp igjen så skal jeg nok få dere med)
Her kommer neste rundes (13\14 januar) fasit:
Watford - L`pool - 1-3
Bl`burn - Arse - 2-2
Chelsea - Wigan - 3-0
Man.U - Aston V - 3-1
Kommentar