Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
-
PFA Premier League Team of the Year:
David James (Portsmouth)
Bacary Sagna (Arsenal)
Rio Ferdinand (Man Utd)
Nemanja Vidic (Man Utd)
Gael Clichy (Arsenal)
Steven Gerrard (Liverpool)
Cesc Fabregas (Arsenal) - PFA Young Player of the Year
Cristiano Ronaldo (Man Utd) - PFA Player of the Year
Ashley Young (Aston Villa)
Emmanuel Adebayor (Arsenal)
Fernando Torres (Liverpool)Kommentar
-
Hadde gleda meg til en opptur med the gunners etter at fugla bare har vært dritten, men selvfølgelig ville GET det annerledes og det eneste jeg fikk se var en svart skjerm. Typisk at det blir kalasiffre... men uansett glad for tre poeng=)Kommentar
-
Jeg synes det er en ganske råtten handling av flamini, arsenal har gjort han til den spilleren han er i dag. Greit nok at han måtte holde benken en del før årets sesong, men når wenger viser at han vil satse på gutten så mener jeg at flamini kunne vist seg som en lojal spiller og underskrivd en ny kontrakt. Nå håper jeg vi blar opp og henter Gattuso til Emirates!Kommentar
-
Jeg synes det er en ganske råtten handling av flamini, arsenal har gjort han til den spilleren han er i dag. Greit nok at han måtte holde benken en del før årets sesong, men når wenger viser at han vil satse på gutten så mener jeg at flamini kunne vist seg som en lojal spiller og underskrivd en ny kontrakt. Nå håper jeg vi blar opp og henter Gattuso til Emirates!!!Gunners!!
Kommentar
-
På dette tidspunktet hadde Arsenal alle muligheter til å tilby han en ny kontrakt, men valgte å vente, da Wenger med all tydelighet ikke hadde tro på at Flamini skulle lykkes. Det angrer nok Arsenal på i dag, og når da AC Milan tilbyr han en kontrakt med mye bedre betingelser enn det Arsenal er villig til, så er jo valget selvsagt enkelt for Flamini, som i likhet med majoriteten av alle fulltidsansatte ballspillere har større lojalitet mot egen bankkonto enn klubben han til enhver tid spiller for.
Selv om tiden i Arsenal har tatt Flamini fra spill på reservelaget til Frankrikes landslag, så kan jeg ikke se at Flamini har gjort noe galt her. Han fikk beskjed om at han kunne dro, tok i stedet opp hansken, spilte seg inn på laget, har fortsatt storspillet, og høster nå fruktene av det. Selv hadde jeg selvsagt helst sett at han ble i Arsenal, men slik er den moderne fotballen, og snart har noen andre tatt hans rolle i laget igjen.
Flamini vil neppe bli savnet lenger enn frem til seriestart i august.Kommentar
-
Arsenal har ikke bruk for en spiller som Gattuso, Arsenal er et lag som spiller hurtig og fin (ikke minst morsom) fotball... De trenger teknikkere. Wenger finner alltid et nytt stortalent, men hvis Hleb også forsvinner ser det straks tøffere ut.Kommentar
-
Vi må ha en midtbane terrier som kan ta det defensive ansvaret på midtbanen. Jeg tror ikke Gilberto holder det samme nivået som før og blir muligens solgt. Vi kunne sikkert ha funnet en mer teknisk spiller enn Gattuso, men gjør vi ikke det så tror jeg han hadde passa perfekt ved siden av fabregas.Kommentar
-
syns det er usedvanlig stille rundt klubben når det gjelder overgangsrykter nå..
men her har vi to..
Inter Milan er blitt utpekt som Robin van Persies eventuelt nye klubb. Samtidig skal Arsenal ha kastet blikket på Real Madrids midtbanespiller Daniel Parejo.(Daily Mail)!!Gunners!!
Kommentar
-
"Silly season" er for alvor i gang på balløya, og ting er helt texas for tiden. Umulig å vite hvilke rykter det er noe som helst hold i.
Hleb er vel den det er mest rykter om å være på vei bort. Hvis det stemmer at han selv ønsker seg bort fra England, er vi lite tjent med å ha vedkommende i stallen. Men som sagt; rykter, rykter, rykter. Inter er nevnt, dog kan ansettelsen av Mourinho hindre en overgang dit. Barca har meldt sin interesse, men skal ikke være interessert i å betale kravet om 20 millioner pund i overgangssum. Wenger har også sagt at han vil ha Yaya Toure i retur hvis det skal være interessant å la Hleb gå dit.
Ellers har det vært rykter om Adebayor til Milan, og nå altså Van Persie til Inter som du refererer til. Har til og med hørt rykter om at Liverpool har søkelys rettet mot Bendtner...men dette virker å være særdeles lite håndfaste greier. Den ene dagen er det artikler ute om at Adebayor praktisk talt er klar for Milan, men han den neste dagen er ute å sverger sin troskap til Arsenal. Dette er vel en erketypisk "silly season"-sak.
Av spillere inn så er jo unggutten Ramsey klar fra Cardiff. Valgte bort United etter å ha møtt Wenger personlig, etter all sannsynlighet nok et kjempetalent han kan fostre videre. Men det kan ikke stoppe her når man hører hvilke planer de andre 3 store sitter med, der skal det nok brukes penger. Nå har vel også Wenger vært ute å luftet litt på sløret angående det å bruke fra den enorme pengesekken han sitter på. Dog håper jeg sterkt at ord blir gjort til handling foran sesongen som kommer.
Som du nevner, er Parejo fra Real det siste ryktet om spillere på vei inn portene på Emirates. Han etterfølger den siste tids rykter om Lukas Podolski, Yaya Toure, David Silva, Arda Turan m.fl. Hvorvidt disse i realiteten er på vei inn, er høyst tvilsom og basert på rykter, rykter og atter rykter er jeg redd. Wenger er nok definitivt i aktivitet rundt omkring, trolig vil ting utarte ennå mer mot slutten av det EM vi er midt inne i nå.
Det er klin umulig å følge med i silly, silly, SILLY season! :???:Kommentar
-
"Silly season" er for alvor i gang på balløya, og ting er helt texas for tiden. Umulig å vite hvilke rykter det er noe som helst hold i.
Hleb er vel den det er mest rykter om å være på vei bort. Hvis det stemmer at han selv ønsker seg bort fra England, er vi lite tjent med å ha vedkommende i stallen. Men som sagt; rykter, rykter, rykter. Inter er nevnt, dog kan ansettelsen av Mourinho hindre en overgang dit. Barca har meldt sin interesse, men skal ikke være interessert i å betale kravet om 20 millioner pund i overgangssum. Wenger har også sagt at han vil ha Yaya Toure i retur hvis det skal være interessant å la Hleb gå dit.
Ellers har det vært rykter om Adebayor til Milan, og nå altså Van Persie til Inter som du refererer til. Har til og med hørt rykter om at Liverpool har søkelys rettet mot Bendtner...men dette virker å være særdeles lite håndfaste greier. Den ene dagen er det artikler ute om at Adebayor praktisk talt er klar for Milan, men han den neste dagen er ute å sverger sin troskap til Arsenal. Dette er vel en erketypisk "silly season"-sak.
Av spillere inn så er jo unggutten Ramsey klar fra Cardiff. Valgte bort United etter å ha møtt Wenger personlig, etter all sannsynlighet nok et kjempetalent han kan fostre videre. Men det kan ikke stoppe her når man hører hvilke planer de andre 3 store sitter med, der skal det nok brukes penger. Nå har vel også Wenger vært ute å luftet litt på sløret angående det å bruke fra den enorme pengesekken han sitter på. Dog håper jeg sterkt at ord blir gjort til handling foran sesongen som kommer.
Som du nevner, er Parejo fra Real det siste ryktet om spillere på vei inn portene på Emirates. Han etterfølger den siste tids rykter om Lukas Podolski, Yaya Toure, David Silva, Arda Turan m.fl. Hvorvidt disse i realiteten er på vei inn, er høyst tvilsom og basert på rykter, rykter og atter rykter er jeg redd. Wenger er nok definitivt i aktivitet rundt omkring, trolig vil ting utarte ennå mer mot slutten av det EM vi er midt inne i nå.
Det er klin umulig å følge med i silly, silly, SILLY season! :???:
ja ok bra oppsumert mye jeg ikek har fått med meg.. men hvilke rykter tror du det er mest hold i?!!Gunners!!
Kommentar
-
Jeg tror kanskje Hleb stikker til Barca og at Yaya Toure kommer i retur. Dessuten har jeg tro/håp om at vi sikrer oss det franske vidunderbarnet Samir Nasri fra Marseille før neste sesong. Han nevnte jeg vil ikke i min foregående oppsummering. Går en sinnsykt spennende tid i møte fremover nå.Kommentar
-
Hmm...vanskelig å si...
Jeg tror kanskje Hleb stikker til Barca og at Yaya Toure kommer i retur. Dessuten har jeg tro/håp om at vi sikrer oss det franske vidunderbarnet Samir Nasri fra Marseille før neste sesong. Han nevnte jeg vil ikke i min foregående oppsummering. Går en sinnsykt spennende tid i møte fremover nå.!!Gunners!!
Kommentar
-
Du verden, den kom kjapt gitt! Ingen tvil om at det kan bli en hit i arsenal-drakta!!! Wenger fortsetter stilen med å hente unggutter, men dette er dog en unggutt som har spilt regelmessig for en stor klubb i en stor europeisk liga. Knallsignering.Kommentar
Kommentar