Den STORE Arsenal-tråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

Opprinnelig skrevet av Larsk
    trenger stallfyll som ett h*********** vi..
    Mer "stallfyll" på vei inn, Michael Silvestre har signert en to-årskontrakt med The Gunners.

TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

Helt grei backup for Clichy på venstreback, samtidig som han kan spille stopper. Uansett ikke noe førstevalg, greit med litt mer rutine i forholdsvis ung og urutinert stall selv om en del av unggutta begynner å bli forholdsvis rutinerte.

Kommentar

• Larsk
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1053

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
      Mer "stallfyll" på vei inn, Michael Silvestre har signert en to-årskontrakt med The Gunners.

TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

Helt grei backup for Clichy på venstreback, samtidig som han kan spille stopper. Uansett ikke noe førstevalg, greit med litt mer rutine i forholdsvis ung og urutinert stall selv om en del av unggutta begynner å bli forholdsvis rutinerte.
      første tanken var hva i H******** men så kom jeg til mine fulle fem og syns dette var helt greit..
      BTW.. merklig av wenger og gi en over 30 2 års kontrakt.. begynner mannen og svikte?
      !!Gunners!!

Kommentar

• dIsTurBeD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 668

Opprinnelig skrevet av Larsk
        første tanken var hva i H******** men så kom jeg til mine fulle fem og syns dette var helt greit..
        BTW.. merklig av wenger og gi en over 30 2 års kontrakt.. begynner mannen og svikte?
        En United-spiller, liksom. Pføy... Men, som alltid:

Wenger knows best.

Kommentar

• Larsk
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1053

også er han bare stallfyll
          !!Gunners!!

Kommentar

• dIsTurBeD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 668

Fotbollskanalen.se melder, iflg. Aftenposten.no (http://fotball.aftenposten.no/england/article116342.ece), at Philippe Senderos går på utlån til AC Milan(!) i ett år. AC Milan skal også ha sikret seg opsjon på kjøp. Utlånet er ikke bekreftet på Arsenal.com enda.

Regner med at mange Gunners-fans er fornøyd nå. Senderos har aldri hatt noen spesielt stor stjerne blant fansen. Selv synes jeg Senderos er en kult-spiller, enkel og beinhard, en type a la Martin Keown meets Igors Stepanovs (for de som ikke husker han, se http://en.wikipedia.org/wiki/Igors_Stepanovs). Kanskje ikke verdens beste ballspiller, men hard og solid, man vet hva man får.

Kommentar

• Larsk
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1053

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
              Fotbollskanalen.se melder, iflg. Aftenposten.no (http://fotball.aftenposten.no/england/article116342.ece), at Philippe Senderos går på utlån til AC Milan(!) i ett år. AC Milan skal også ha sikret seg opsjon på kjøp. Utlånet er ikke bekreftet på Arsenal.com enda.

Regner med at mange Gunners-fans er fornøyd nå. Senderos har aldri hatt noen spesielt stor stjerne blant fansen. Selv synes jeg Senderos er en kult-spiller, enkel og beinhard, en type a la Martin Keown meets Igors Stepanovs (for de som ikke husker han, se http://en.wikipedia.org/wiki/Igors_Stepanovs). Kanskje ikke verdens beste ballspiller, men hard og solid, man vet hva man får.

må si at var ikke store fanen av senderos jeg heller.. men han varta jo opp med ganske mye storspill i fjor så men wenger har vel kontroll
              !!Gunners!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

Philippe Senderos går på utlån til AC Milan(!) i ett år.
                Dette kunne jeg rett og slett ikke i mine villeste fantasier tenke meg, snakk om sjokk! Ikke at Senderos blir utleid, men at det faktisk er til AC Milan og Serie A. Senderos er en grei squad-player, ikke noe særlig mer enn det. Dessuten er han vel ikke mer enn 4-5 valg som stopper nå, så helt greit at han kan få matcing på toppnivå i et annet land.

Kommentar

• Larsk
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1053

er ikke bekrefta av arsenal.com enda men blir det sikkert snart.. kan det være en midtbanespiller til på lån andre veien?
                  !!Gunners!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

Mesterligaen 08/09:
                    Gruppe A: Chelsea, Roma, Bordeaux, CFR Cluj.
                    Gruppe B: Inter Milan, Werder Bremen, Panathinaikos, Anorthosis Famagusta.
                    Gruppe C: Barcelona, Sporting, FC Basel, Shakhtar Donetsk.
                    Gruppe D: Liverpool, PSV, Marseille, Atlético Madrid.
                    Gruppe E: Manchester United, Villarreal, Celtic, Aalborg.
                    Gruppe F: Lyon, Bayern München, Steaua, Fiorentina.
                    Gruppe G: Arsenal, Porto, Fenerbahce, Dinamo Kiev.
                    Gruppe H: Real Madrid, Juventus, Zenit St. Petersburg, BATE Borisov.

Trekning på det jevne synes jeg. Greit heldige med Porto fra seedingsgruppe 2, mer uheldige med Fenerbahce og Dinamo Kiev fra hhv gruppe 3 og 4. Ekstremt vanskelige bortekamper, dog en stor skuffelse hvis vi ikke tar oss videre herfra.

Kommentar

• Larsk
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1053

så på trekninga var til og grine av..... kunne vi ikke fått aalborg så kunne jeg tatt turen over dit
                      !!Gunners!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

Walcott med hattrick for England i kveldens VM-kvalifisering:
                        (VG Nett) (Kroatia-England (1-4) Unggutten Theo Walcott (19) scoret onsdag kveld sitt første landslagsmål for England, men ga seg ikke med det.

Denne gutten har alle forutsetninger til å bli en stor stjerne! Forhåpentligvis skal han prege Gunners i mange, mange sesonger fremover.

Kommentar

• Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

Perfekte resultater for oss denne runden, Liverpool spiller uavgjort hjemme mot Stoke mens Chelsea og United deler poengene på Stamford Bridge. Vi snur mot Bolton borte og vinner 1-3. Folkens; det fører oss til tabelltopp!! Viktig for oss å ikke havne bakpå allerede i begynnelsen av sesongen. Go Gunners!!!

Kommentar

• dIsTurBeD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 668

Carling Cup, 23. september

Arsenal spiller mot Sheffield United på Emirates og stiller fra start med:

Lukasz Fabianski - Gavin Hoyte, Alexandre Song, Johan Djourou, Kieran Gibbs - Fran Merida, Aaron Ramsey, Jack Wilshere, Mark Randall - Carlos Vela, Nicklas Bendtner

På benken: Vito Mannone, Francis Coquelin, Jay Emmanuel-Thomas, Henri Lansbury, Abu Ogogo, Jay Simpson, Emmanuel Frimpong

Fabianski er eldstemann med sine 23 år, snittalderen er 19,5 år. Til pause leder Arsenal 3-0 over United, som stiller med sitt beste lag. Dette er bare en syk prestasjon, og vi får se hvordan det ender. Her er facts om målene fra Arsenal.com sin live-oppdatering:

• 31 mins Goal! Arsenal 1-0 Sheff Utd: At 20 years old, Nicklas Bendtner is one of the side's experienced heads tonight and his finish from almost 25 yards shows the class of the Dane. Arsenal have been in control throughout and now have their reward.

• 41 mins Goal! Arsenal 2-0 Sheff Utd: We mentioned Bendtner's international quality and he has shown all of that already tonight as he bags his second of the evening, but he owes a lot to Ramsey. The Welshman's clever back-heel releases Bendtner who strokes the ball under the hapless Kenny.

• 44 mins Goal!! Arsenal 3-0 Sheff Utd: And now it is the other international's turn. Carlos Vela gets his first Arsenal goal as he casually bends his left-foot effort across Kenny and into the bottom right-hand corner. Vintage, vintage Arsenal.

For de som abonnerer på Arsenal TV, kan kampen ses i sin helhet fra midnatt.

Kommentar

• dIsTurBeD
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 668

5-0 nå... Edit: 6-0
                              • 49 mins Goal!!! Arsenal 4-0 Sheff Utd: Carlos Vela doubles his tally for the night. The mexican controls a lovely flighted ball from Kieran Gibbs on his chest before dinking it over Kenny from just over 10 yards. Perhaps now we're seeing just why Wenger put so much effort in to secure his signature.

• 57 mins Goal! Arsenal 5-0 Sheff Utd: The corner goes short to Wilshere and the 16-year-old marks his first Arsenal start with a goal as he lashes his effort past Kenny from outside the box.

• 86 mins Goal! Arsenal 6-0 Sheff Utd: And there it is, Carlos Vela's hat-trick has been coming and if any fans were in any doubt about this man, they will not be any more as the Mexican drills his left-foot effort underneath Paddy Kenny. A scintillating performance from the striker.

Og der var kampen ferdig. En helt utrolig prestasjon.
                              Last edited by dIsTurBeD; 23.09.2008, 21:39.

Kommentar

• Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

Edit: 6-0

Og der var kampen ferdig. En helt utrolig prestasjon.
                                Rett og slett enormt!

Målene kan forresten sees her:
                                Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

Enjoy!!!

Kommentar

• dIsTurBeD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 668

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                                  Rett og slett enormt!

Målene kan forresten sees her:
                                  Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

Enjoy!!!
                                  Sorry mann: "This video is no longer available due to a copyright claim by The Football League Limited"

Kommentar

• Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

Sorry mann: "This video is no longer available due to a copyright claim by The Football League Limited"
                                    Surt...jaja, jeg gir meg ikke så lett:
                                    期期必中二肖位于泰山脚下的山东省泰安高新技术产业开发区,公司是中国最大的药用气雾剂生产企业,一直专注于药用气雾剂产品的研发、生产和销售,是中国药用气雾剂行业的领航品牌。电话:0538-8926688

Kommentar

• Larsk
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 1053

fy faen for en passning av ramsey på 2-0 og vela sitt 2 mål var jo helt i toppklasse
                                      !!Gunners!!

Kommentar

• Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

Hvordan i all verden klarte dere dette??? Må jo være det mest sjokkerende resultatet noensinne i Premier League.

Flott at dere grisa Sheffield United. Den klubben fortjener flystyrt og konkurs. Fy faen.
                                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Larsk
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2006
                                          • 1053

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Hvordan i all verden klarte dere dette??? Må jo være det mest sjokkerende resultatet noensinne i Premier League.

Flott at dere grisa Sheffield United. Den klubben fortjener flystyrt og konkurs. Fy faen.

tenkte vi skulle være litt hyggelige mot dem da siden det er kåra til det værste stedet og bo i storbritania
                                          !!Gunners!!

Kommentar

Working...