Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
En veldig fortjent seier 2-0 til Gunners i dag mot Blackburn Rovers, anført av svinet Robbie Savage. Dommer Rob Styles hadde definitivt i dagen, dette er noe av det verre jeg har sett i Premier League på en stund, og det av en dommer som jeg har sett på som en av de beste på balløya.
En lagseier, men synes Hleb, begge midtstopperne og Clichy var hakket bedre enn resten i dag.
En veldig fortjent seier 2-0 til Gunners i dag mot Blackburn Rovers, anført av svinet Robbie Savage. Dommer Rob Styles hadde definitivt i dagen, dette er noe av det verre jeg har sett i Premier League på en stund, og det av en dommer som jeg har sett på som en av de beste på balløya.
En lagseier, men synes Hleb, begge midtstopperne og Clichy var hakket bedre enn resten i dag.
Helt enig.. men syns også at rosicky gjør en veldig bra kamp sammen med CESC
Ja men du mener det er Gilberto som har skylda i det.. + at det var jo en jævla fin filming av savage å da
har det noe med saken å gjøre da om han filmer eller ikke?
Gilberto sparka han og fortjente rødt kort for det. Når det gjelder Savage burde han også hatt rødt. Men å kalle han for ett svin blir å dra den for langt.
har det noe med saken å gjøre da om han filmer eller ikke?
Gilberto sparka han og fortjente rødt kort for det. Når det gjelder Savage burde han også hatt rødt. Men å kalle han for ett svin blir å dra den for langt.
Da er det offentliggjort at Lauren har signert for Pompey. Det er ikke kjent hvor mye Redknapp og co. må betale, men han har visstnok signert for 2.5 år.
Han blir da lagkamerat med Sol Campell og Nwankwo Kanu igjen, samt Tony Adams.
Wenger fortsetter å rydde opp i de eldre rekker, og sier her direkte at hen er fornøyd med Emmanuel Eboue og Justion Hoyte. Jeg er enig. Selv om begge er unge, har de vist at de duger på toppnivå. Håper vårt lokale alibi Hoyte fortsetter utviklingen i samme retning.
Da er det offentliggjort at Lauren har signert for Pompey. Det er ikke kjent hvor mye Redknapp og co. må betale, men han har visstnok signert for 2.5 år.
Han blir da lagkamerat med Sol Campell og Nwankwo Kanu igjen, samt Tony Adams.
Wenger fortsetter å rydde opp i de eldre rekker, og sier her direkte at hen er fornøyd med Emmanuel Eboue og Justion Hoyte. Jeg er enig. Selv om begge er unge, har de vist at de duger på toppnivå. Håper vårt lokale alibi Hoyte fortsetter utviklingen i samme retning.
Mange er nok enige med deg der. Han har fått et rykte på seg for å være en svært lite sympatisk fotballspiller som ofte tyr til ufine midler for å stoppe motspillere. Dette er vel ikke fullstendig ubegrunnet.
Når Arsenal i tillegg har Kerrea Gilbert på utlån i Cardiff denne sesongen, så betyr det at stallen består av 3 unge høyrebacker, i tillegg kan som kjent også Mathieu Flamini spille på begge backplassene. Nei, ser ikke problemet i at Lauren nå er borte.
Kommentar