Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
Vil gjerne nominere dette innlegget her til årets mest meningsløse innlegg.. Greit at du misliker laget som tråden handler om, det har du lov til. Du har tilogmed lov til å skrive negative innlegg om laget tråden omhandler.... MEN... hold deg i det minste saklig da..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke for å virke useriøs osv men Henry er en **** spiller. Makan til oppførsel på utlingningsmålet skal en lete lenge etter. Håning av keeper er noe han som kaptein burde holde seg for god til... Der mista han min respekt!:twisted:Kommentar
-
Det var ingen heldig episode det der, nei. Litt småpinlig å se Henry gjøre noe slikt, han burde holde seg for god til det. Forøvrig er jeg av den oppfatning at Gilberto skulle fått beholde kapteinsbindet etter at Henry kom tilbake også!Kommentar
-
Henry forklarer Kirkland-håning
(Dagbladet.no): Thierry Henry fikk refs av Sky Sports-ekspertene, og mange stusset over oppførselen til Arsenal-spissen i går kveld.
Etter Arsenals utlikning til 1-1 på Emirates tok Henry ballen, løp bort til Wigan-keeper Chris Kirkland og leverte både lærkula og et par saftige gloser.
Manglende respekt?
- Han viste manglende respekt overfor en motstander. Jeg håper han går og ut ber om unnskyldning for oppførselen sin, sa Sky-ekspert David Platt.
Unnskyldningen kommer ikke, Henry forklarer i dag at ball-leveringen var ment som en spøk.
- Da vi scoret spurte jeg han om han ønsket å drøye mer tid. Det var bare en fleip, men det irriterte meg, sier Henry og utdyper videre.
- Kirkland begynte å drøye tida fra første minutt. Dette er en av kampene jeg har løpt mest, fordi jeg har prøvd å få ballen vekk fra ham.
Forsvarer Henry
Arsenal vant 2-1 etter et Rosicky-nikk på tampen. Arsenal-sjef Arsene Wenger mener kaptein Henry ikke gjorde noe galt da han stakk ballen kontant til Kirkland.
- Thierry var opprørt. Det han gjorde var rett. Folk betaler ikke penger for å se folk kaste bort tid. De vil se fotball. OK, han skulle ikke har gjort det, men det finnes verre fornærmelser, sier Wenger.
Wigan tok ledelsen i kampen, og Wigan-manager Paul Jewell mener tapet helt og holdent skyldes dommer Phil Dowd.
Jewell mener bortelaget skulle hatt straffe på 0-1 og er sikker på at Arsenals utlikningsmål burde vært avvinket for offside. TV-reprisen gir ham støtte på siste punkt.
- Phil Dowd kostet oss poeng, og det kan koste oss 50 millioner pund, sier Jewell.
50 millioner pund, eller 619 millioner kroner, er summen et lag kan tape ved å rykke ned fra Premier League til våren.
---------
Tja... Ok, så brukte Wigan, og spesielt Kirkland, mye unødig tid før de fikk ballen i spill ved alle anledninger, men Henry kunne fortsatt spart seg for den gesten. At Wenger forsvarer spillerne sine er jo ikke noe nytt, det er noe alle managere gjør, enten de er enig eller uenig med spilleren.Kommentar
-
Greit at Kirkland kanskje brukte lang tid, men det gjorde faktisk Lehmann ved flere annledninger etter at de hadde gått opp i 2-1 ledelse.... Ris til egen bak.
Gilberto burde fortsatt vært kaptein - men Wenger tør nok ikke frata stjernen bindet.
Håper bare Bolton og Arsenal går forbi LFC på tabellen.
-paddisKommentar
-
Kampen mot united. Han får ballen, på overtid, legger seg ned og later som han er skadet. DOmmeren burde blåst frispark, siden han holdt ballen altfor lenge.
Igår, overtid igjen, ballen er bak reklameskiltene. En ballgutt har ballen, og han ber han legge den ned, så han selv kan hoppe over. Kaster ballen i skiltet, så det tar lengre tid!!! Prøver igjen, men klarer det ikke. Får helt riktig gult kort.
Klovn kaller jeg slikt!Fra BaillsundKommentar
-
Må bare si meg enig her..det er ikke mange spillere jeg blir kvalm av men han er av dem..blir jo ikke akkurat bedre av at de i to kamper (United og Wigan) har så ræva flaks og klarer å få lurt med seg tre poeng! Og når da Lehmann oppfører seg som han gjør på slutten av disse kampene, så tror jeg jeg må spy..men greit nok, han er sikkert ikke alene om å gjøre det, men han er bare rett og slett ufordragelig!
Unner ikke Arsenal noen ting..håper Liverpool tar 3.plassen fra dem, hvilket jeg ikke tror de gjør..men det beste hadde vært om Bolton havna på 3.plassen Unner Sam en medalje, han er en meget god trener..Kommentar
-
Var en episode til i kampen mot United. Da han løp langt ute på siden for å overbevise dommeren om at Rooney hadde brukt albuen mot en av de unge backene deres. Reprisen viste naturligvis at Assenalspilleren var verst, og at Wayne langt ifra brukte albuen.
Slike folk trenger ikke fotballen. Same old Arsenal....Fra BaillsundKommentar
-
Elsket og hatet, det er slik det skal være!
Alle kan ikke være like flinke, pene, søte og deilige som Cristiano Ronaldo, vet dere. Arsenal består, som dere selvsagt vet, utelukkende av usympatiske drittspillere som er mest opptatt av å skade motstanderne og spille destruktiv fotball.
Flott at dere engasjerer dere, gutter!
Man United equals 6 points for The ArsenalKommentar
-
Var en episode til i kampen mot United. Da han løp langt ute på siden for å overbevise dommeren om at Rooney hadde brukt albuen mot en av de unge backene deres. Reprisen viste naturligvis at Assenalspilleren var verst, og at Wayne langt ifra brukte albuen.
Slike folk trenger ikke fotballen. Same old Arsenal....
japp håper ikke du er man utd supporter og snakker sånn (RONALDO)
greit nok lehmann er usympatisk men faen til god keeper han er!!Gunners!!
Kommentar
-
Må bare si meg enig her..det er ikke mange spillere jeg blir kvalm av men han er av dem..blir jo ikke akkurat bedre av at de i to kamper (United og Wigan) har så ræva flaks og klarer å få lurt med seg tre poeng! Og når da Lehmann oppfører seg som han gjør på slutten av disse kampene, så tror jeg jeg må spy..men greit nok, han er sikkert ikke alene om å gjøre det, men han er bare rett og slett ufordragelig!
Unner ikke Arsenal noen ting..håper Liverpool tar 3.plassen fra dem, hvilket jeg ikke tror de gjør..men det beste hadde vært om Bolton havna på 3.plassen Unner Sam en medalje, han er en meget god trener..
Eller det at F.eks man utd drøyer tia.. detta hisser opp arsenal og for dem til og spille bedre hva er deiligere enn sjalue man utd fans!!Gunners!!
Kommentar
-
Elsket og hatet, det er slik det skal være!
Alle kan ikke være like flinke, pene, søte og deilige som Cristiano Ronaldo, vet dere. Arsenal består, som dere selvsagt vet, utelukkende av usympatiske drittspillere som er mest opptatt av å skade motstanderne og spille destruktiv fotball.
Flott at dere engasjerer dere, gutter!
Man United equals 6 points for The Arsenal
hahahaha http://www.youtube.com/watch?v=khxgC...related&search=
se etter 30 sek og utover der er ronaldo på sitt beste!!Gunners!!
Kommentar
-
Driter hvem vi taper mot så lenge vi fortsatt ligger på 1.plass...Kommentar
-
hahahaha http://www.youtube.com/watch?v=khxgC...related&search=
se etter 30 sek og utover der er ronaldo på sitt besteKommentar
Kommentar