Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Blir skummelt å se hvor alvorlig skaden til Terry er.. kanksje han brakk nakken? Fikk seg jo en skikkelig støvel..hvis man skal se det psoitive i det så rakner vel Rubla mot slutten av sesongen..men synd på Terry.
10 kamper igjen Og Arse skal møte Rubla i nest siste runde..
Det som suger gjørme er jo at de to røde kortene betyr karantene i Premier League. Med tanke på det showet Adebayor hadde da han skulle forlate banen, kan det jo tenkes at det ikke bare blir én kamps karantene heller...
Blir skummelt å se hvor alvorlig skaden til Terry er..
Faen så ille det så ut. Forferdelig. Fryktelig. Hele forbanna f-registeret. Moderstøvel fra Diaby. Får håpe Terry snart er tilbake til normalen.
Selv om det var ujevnt i målprotokollen, mener jeg Arsenal var hakket hvassere på mange områder. Både i ballinnhav og spill. Ikke minst imponerende å spille seg til finalen med det unge mannskapet til Arsenal, samtidig som laget er offensivt og viser gladfotball som er balsam for fotballhjernen. På samme måte som jeg mener Arsenal er det mest teknisk orienterte laget, er etter min mening Wenger Preimer League beste trener.
hehe men hvorfor i all verden fikk adebayor rødt??
Har en kamerat som er Arsenal-supporter som påstår han så at Adebayor slo ned Bridge, men dette har ikke jeg klart å se på noen av reprisene. Men ser nå at Arsenal har protestert på dette kortet og påstår at det var Eboue som hadde slått.
Synes også reaksjonen til Adebayor var noe merkelig hvis han faktisk hadde slått ned noen....
Har en kamerat som er Arsenal-supporter som påstår han så at Adebayor slo ned Bridge, men dette har ikke jeg klart å se på noen av reprisene. Men ser nå at Arsenal har protestert på dette kortet og påstår at det var Eboue som hadde slått.
Synes også reaksjonen til Adebayor var noe merkelig hvis han faktisk hadde slått ned noen....
det virker logisk PGA hvis du ser hvor bridge ligger,, der var aldri adebayor
Du er jo ikke til å høre etter..du holder med litt av de som vinner..
Men snipp snapp snute..og Arse my butt er ute..
Holder med de som vinner, ja da er Blackburn rette laget.. Holdt med de siden Henning Berg dro dit fra fugla. Skal innrømme at jeg ikke følger så godt med på engelsk fotball øengre, men går Rovers på tv så følger jeg meg. Dessuten er det alltid gøy når de tar skalpen på ett av de virkelig store lagene i England.
Kommentar