Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
Men vi skyter oss ikke selv litt i beinet nå LarsK? Du er vel ikke litt for generaliserende nå? - typisk man.utd supporter-
La meg ta deg med på et resonement:
Siden JEG også er LSK supporter, så gjør også dette MEG til en typisk LSK supporter. DU er LSK supporter og da bør vel dette også gjøre DEG til en typisk LSK supporter. - hvis du følger ressonementet- altså, ved å generalisere MEG, så generaliserer du også DEG, og tja...egentlig ALLE i Kanarifansen?!
Og når det gjelder mikkemus cupen- så registrerer jeg at noen hevder at den har fått høyere status i england. Men det er jo bare å se på hvor mange tilskuere som kommer og hvilket mannskap de fleste store klubbene sender ut på banen. Den har fortsatt minst pri. på ball øya.!
Og en siste ting. Jeg synes det er bedre at United ryker ut i 3.4.eller5. runde hvis utfallet blir at de allikevel taper en finale! Smerten over et tap er mye enklere og ta da - på generellt grunnlag-.
Og for meg så er ligacupen fortsatt MIKKEMUS.
Men når så dette er sakt, så håper jeg at Arsenal knuser Rubla i nest siste rundeKommentar
-
Vel for å si det slik, så har jeg vel mer peiling på engelsk enn norsk fotball.
Men vi skyter oss ikke selv litt i beinet nå LarsK? Du er vel ikke litt for generaliserende nå? - typisk man.utd supporter-
La meg ta deg med på et resonement:
Siden JEG også er LSK supporter, så gjør også dette MEG til en typisk LSK supporter. DU er LSK supporter og da bør vel dette også gjøre DEG til en typisk LSK supporter. - hvis du følger ressonementet- altså, ved å generalisere MEG, så generaliserer du også DEG, og tja...egentlig ALLE i Kanarifansen?!
Og når det gjelder mikkemus cupen- så registrerer jeg at noen hevder at den har fått høyere status i england. Men det er jo bare å se på hvor mange tilskuere som kommer og hvilket mannskap de fleste store klubbene sender ut på banen. Den har fortsatt minst pri. på ball øya.!
Og en siste ting. Jeg synes det er bedre at United ryker ut i 3.4.eller5. runde hvis utfallet blir at de allikevel taper en finale! Smerten over et tap er mye enklere og ta da - på generellt grunnlag-.
Og for meg så er ligacupen fortsatt MIKKEMUS.
Men når så dette er sakt, så håper jeg at Arsenal knuser Rubla i nest siste runde
krangla en del på tråden vi to.. hehe der tok du meg må jeg ærlig innrøme!!Gunners!!
Kommentar
-
Kommentar
-
Mikke Mus cupen har kanskje fått litt mer blest rundt seg men det er og bare litt! Men det er klart at Chealse og Jose M. var så utsultet på medalje at de skulle bare absolutt vinne. Jeg skryter heller av Wenger som tør å bruke cupen til å prøve ut unggutta sine. Makan til lag de kan få ut av disse unggutta...Kommentar
-
fyrer opp tråden igjen..
Spillere inn:
Łukasz Fabiański (legia warzawa)
Nordtveit (Haugesund) ?????
Spillere ut:
jeremie Aliadere (Boro)
Fabrice Muamba (Birmingham)
Arturo Lupoli ( Fiorentina)
Mart Poom (Watford)
Vil også legge til ett rykte Henry(barca) eto'o til Arsenal?????
Tror det blir enn bedre sesong i år, Rosicky mer tilpassa spillestilen og ett ungt lag som har fått mer erfaring.
Gleder meg sykt til en ny sesong.
!!Gunners!!
Kommentar
-
Kjipt for engelsk fotball og Arsenal ikke minst at Henry ender opp i Barca... Der mista Premier L. en av sine beste spillere!
Hvem kan eller skal erstatte Henry?Kommentar
-
-
I tillegg har Barca en keeper som ikke er en toppklubb verdig. Jeg mener at Barca gjorde en grov feil da de valgte å satse på Victor Valdez som 1. keeper og ikke Pepè Reina.
Midtforsvaret til Barca har også slitt mye i år. Puyol har gang etter gang blitt rundspilt i år. Rafael Marquez som i utgangspkt er en klassestopper har fått ødelagt store deler av sesongen av Rijkaard som aldri klarer å bestemme seg for hvilke posisjoner han skal bruke spillere. Når de i tillegg bare har hatt en ordenlig god back så sier det seg selv at det blir ubalanse bak. Zambrotta har vært god på venstreback. men på Høyresiden har man slitt veldig. Oleguer og Belletti er ikke gode nok og Thuram har ikke fått spilletid omtrent av Rijkaard. Nå har de Forsterka forsvaret med å kjøpe Abidal, får de en veldig god venstreback og det ideelle for Barca ville vært å flytta Zambrotta over på høyresiden, men om han gjør det? Fåglarna vet..
Midtbanen er i utgangspkt veldig god. Xavi og Deco er strålende spillere, det samme kan sies om Edmilson, desverre for Edmilson har han blitt brukt lite. Iniesta er vel kanskje en av de mest lovende spillerene i Spania men han har stagnert litt men tror han kommer tilbake. De har fått inn en ny en, Yaya Toure, han vet jeg ingenting om.
Angrepet til Barca er på papiret verdens desidert beste angrep. Ronaldinho, Eto`o, Guily, Messi, Ezquerro, Gudhjonsen. I tillegg har de Maxi Lopez som har hatt en bra sesong på utlån og på Juniorlaget har de 2 kommende verdensstjerner i Bojan og Giovanni Dos Santos. Desverre for noen, heldigvis for Madridistas(meg) så har angrepet til barca sviktet totalt i år og i og med at Barca har gjort seg altfor avhengige av angrepet så går det i dass når denne lagdelen svikter. Eto`o har vært mye skada, og er ett stykke unna toppformen. Ronaldinho har mista det gode humøret på banen som gjorde han til verdens beste forballspiller for ett par år siden.. Og når 2 av lagets beste spillere ikke kommer overens i det heletatt så blir det problemer av det. Messi har også slitt en del med skader, men har alikevel fremstått som Den beste spillern i barcelonas angrep i år. Thierry Henry er en klassespiller som kommer til å gjøre en del kjempekamper for barca om han holder seg skadefri. Men jeg tror ikke det er nok for at barca skal være med å kjempe om seriegull/CL neste sesong.
Når Barca får styre kampene så kjører de over de fleste lag, men når de møter lag som presser dem høyt så stopper spillet dems helt opp og det blir bare trilling av ball på tvers.
For å oppsummere litt. En keeper som ikke er god nok, en dårlig samkjørt stopperduo. En trener som tydeligvis mangler taktiske egenskaper, så lenge ikke barca har ett mottrekk mot lag som presser høyt så vil dem tape mange kamper. Barca er nødt til å kvitte seg med Ronaldinho og Eto`o, det er 2 spillere som ser på seg selv som større enn klubben. Inntill dette er ordnet opp i så er FC Barcelona ett synkende skip. Og husk at det er ikke mange år siden Barcelona nesten var konkurs og holdt på å rykke ned. Det er kort vei mellom himmel og helvette.
Beklager avsporinga i denne Arsenal tråden.
Mvh BoDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ikke sett denne tråden før nå, for en fantastisk tråd!! Er vi mange arsenal-supportere her inne? Tenkte det var på tide å blåse inn et aldri så lite "friskt" pust i denne tråden nå som PL-starten nærmer seg med stormskritt!Kommentar
Kommentar