det er nokk omvendt assa bare sån for å minne deg på det liksom
Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
-
Gode nyheter!
Robin Van Persie er tilbake i troppen til morgendagens hatoppgjør i Carling Cup mot Spurs, sitter trolig mesteparten av den kampen på benken med muligheter for et innhopp på slutten tenker jeg.
Da er det bare å krysse fingre og tær for at han nå kan klare å holde seg skadefri noen måneder i strekk, da Adebayor forsvinner til afrikamesterskapet.Kommentar
-
Gode nyheter!
Robin Van Persie er tilbake i troppen til morgendagens hatoppgjør i Carling Cup mot Spurs, sitter trolig mesteparten av den kampen på benken med muligheter for et innhopp på slutten tenker jeg.
Da er det bare å krysse fingre og tær for at han nå kan klare å holde seg skadefri noen måneder i strekk, da Adebayor forsvinner til afrikamesterskapet.!!Gunners!!
Kommentar
-
Sagna er franskmann og skal definitivt ikke spille noe afrikamesterskap. Det skal heldigvis ikke Adebayor heller, hadde ikke fått med meg at Togo ikke klarte å kvalifisere seg. Takknemlig for det. Da er det Toure, Eboue og Song som forlater oss en stund nå. Av de vil Toure definitivt bli sterkest savnet!Kommentar
-
Sagna er franskmann og skal definitivt ikke spille noe afrikamesterskap. Det skal heldigvis ikke Adebayor heller, hadde ikke fått med meg at Togo ikke klarte å kvalifisere seg. Takknemlig for det. Da er det Toure, Eboue og Song som forlater oss en stund nå. Av de vil Toure definitivt bli sterkest savnet!!!Gunners!!
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar