Forsåvidt greit nok, men synes nå i etterkant at vi var i overkant hyggelige med Hull. Men men, en stor stygg strek i regninga det der - forhåpentligvis er vi tilbake på sporet igjen allerede i kveld med en viktig hjemmekamp i CL mot Porto. Viktigheten av 3 poeng her er enorm!
Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
-
We are back on track! Litt nervøs åpning der Porto fort kunne fått mål, men etterhvert var det kun et lag på banen og portugiserne var heldig som slapp unna med 0-4 i sekken til slutt. Neste mål; stabilitet...Kommentar
-
også var vi nede igjen,, skal ikke sprekke i premier league allerede nå altså!!Gunners!!
Kommentar
-
!!Gunners!!
Kommentar
-
I disse nervøse og blytunge LSK-tider var det godt å se Fenerbahce-Arsenal i går. Vannvittig sterkt med 2-5 nede i den tyrkiske heksegryta, spesielt med tanke på at 3 faste spillere i forsvarsrekka var ute med skade(Toure, Gallas, Sagna). Moro med mål for Diaby, Song og Ramsey! De vanskelige bortekampene mot Kiev og Fenerbahce er unnagjort, vi kom glimrende ut av det med 4 poeng. Nå går vi videre.Kommentar
-
Hatkamp mot erkerival Tottenham på Emirates i kveld, folkens!!
Fabregas fyrer igang stemningen med denne:
- HADDE IKKE SLÅTT ARSENALS DAMELAG
Tottenham helt i bunnen, allikevel er de på bedringens vei etter managerbytte og seier sist kamp. Allikevel en kamp jeg både håper og tror vi vinner. En tilnærmet 100% friskmeldt tropp, med unntak av langtidsskadde Rosicky og Eduardo.Kommentar
-
Kvalitetsforskjellen mellom lagene bør i utgangspunktet være så stor at Arsenal skal ta dette, men jeg satser ikke penger på det. Redknapp er en luring, men jeg tror det er tvilsomt om han kan utrette mirakler med det mannskapet han har til rådighet nå. Kampen skal ses på Canal+ Sport HD i heimen sammen med en Spurs-fan, så satser på overkjøring fra start til slutt!Last edited by dIsTurBeD; 29.10.2008, 13:46.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Også så gode naboer man var. Begge lag ga gladelig bort både to og tre mål. Var tidvis ren løkkefotball, sjelden sett to så spillemessig/defensivt udisiplinerte lag. Krydret med to keepere som begge forsynte seg med hver sin solide neve fra tabbekvota, så ble det mye underholdning ut av det.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Den klassiske marerittmåneden vår, november, er igang. Den startet på sedvanlig tragisk vis med fortjent tap 2-1 mot Stoke. Samtidig har vi pådratt oss skader på en rekke sentrale nøkkelspillere. Det ser ikke lyst ut. Før kveldens kamp i CL mot Fenerbahce(H) er status følgende:
Arsenal are without Emmanuel Adebayor (ankle), William Gallas (hamstring), Theo Walcott (shoulder), Emmanuel Eboue (knee) plus the long-term absentees Eduardo (ankle) and Tomas Rosicky (hamstring).
Kampprogrammet videre ut november er tøft for en hardt prøvet og nokså slank Arsenalstall: ManU(H), Aston Villa(H), ManC(B) og Chelsea(B) i PL, samt Dynamo Kiev(H) i CL og Wigan(H) i Carling Cup. Vi kan være hektet fullstendig av i PL ved utgangen av måneden. Avansement i CL regner jeg med vi klarer greit med de 2 hjemmekampene vi har, så blir det spennende å se hva "junior-reservene" kan klare i Carling Cup.
Skal vi henge med hele sesongen, er vi nesten avhengige av seier i samtlige av kampene nevnt ovenfor. Vi går en særdeles spennende og avgjørende måned i møte. Skal bli interessant å sjekke hva status er etter Chelsea-kampen 30.november.
Jeg ønsker alle Gunners-sympatisører en riktig fortreffelig november måned, måtte den bringe riktig så mange oppturer!Kommentar
-
Tror ikke dere skal få altfor store problemer i kveld, tross skadene. Fenerbahce fikk bare 2-2 mot nyopprykkede Eskisehirspor på lørdag, og lekker som ei sil for tida. Målene renner inn bakover (Edu Dracena er en jævel på å score selvmål), og når Güiza i tillegg trenger 12 sjanser for å score, tror jeg Arsenal får grei skuring.Kommentar
Kommentar