Den STORE Arsenal-tråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dIsTurBeD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 668

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
    Wigan(H) ingen umulighet for disse.
    Skal sies. 3-0 nå!

2 x Jay Simpson og 1 x Carlos Vela

• 43 mins ARSENAL 1-0 WIGAN: A simply stunning pass from Jack Wilshere sends Simpson clear through on goal and the former Millwall-loanee makes no mistake with Kirkland to beat; through his legs too! The pass from Wilshere was, without doubt, one of the best you will see at any level of football

• 68 mins ARSENAL 2-0 WIGAN: The first goal was all about one pass, but this one was all about counter-attack. Vela profits from a glorious front to back pass, skins his man and bides his time before squaring to an unmarked Simpson. Two for the Englishman now

• 71 mins ARSENAL 3-0 WIGAN: If they just had one foot in the Quarter-Final, they now have two! Djourou came marauding out from the back and threaded the ball through to Vela. The Mexican had so much to do but quite brilliantly managed to dink the ball over 6ft 4inch Kirkland and into the back of the net. Stunning

Og der var det slutt! Genialt!
    Last edited by dIsTurBeD; 11.11.2008, 22:40.

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

Grattis og for en kamp. Både United og Wigan kampen.

Men vi glemmer United kampen og ser på kveldens. Wengers mannskap kjører over Wigan som spiller med det beste mannskapet.

Helt sykt at Wengers smågutter kan spille så bra. Jeg så en dokumentar som forklarer mye av hellet med disse under 20. I alle alderstrinn har Wenger en rød linje alle følger. Alle alderslag spiller samme system og trener på det samme hele veien. Dette for at det skal være enklere for gutta til å prestere når de får sjansen siden de får den samme rollen på 18 laget som på A laget.

Imponert.

Kommentar

• Fuglegutt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2008
        • 863

Arsenal skulle runde av en fin uke, med å feie jyplingene Aston Villa av banen hjemme på mektige Emirates, tilbake var alle stjernene og alt så bra ut, men hva skjedde ??? Jo Villa pissa på dem, vant fullt fortjent 2-0 . Aldri har Arsenal blitt spilt ut på denne måten... FY FADER SÅ FORBANNA DIGG!!!!!!
        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

Han er Arsenals nye kaptein

William Gallas vrakes som kaptein i londonklubben

(VG Nett) Ut med William Gallas, inn med Cesc Fabregas: Arsenal fikk ny kaptein i dag.

[FONT=Arial,Helvetica]
          NY ARSENAL-KAPTEIN: Cesc Fabregas. Foto: AP
          [/FONT]

Det skjer etter at det har stormet voldsomt rundt Gallas i det siste.

Franskmannen ble lite populær i etterkant av utgivelsen av sin egen selvbiografi. Der kritiserte han flere lagkamerater. Overfor en fransk avis omtalte han også interne stridigheter i Arsenal.

Det fikk Arsene Wenger til å vrake Gallas foran kampen mot Manchester City sist. Etterpå hevdet manageren likevel - om enn noe motvillig - at franskmannen har en fremtid i Arsenal.

Men om Gallas blir værende, er det iallfall ikke som kaptein. Den oppgaven fikk i stedet 21 år gamle Fabregas i dag.

Debatt: Diskuter Fabregas i kapteinsrollen HER!

Midtbanespilleren kom til Arsenal som 16-åring, og har siden spilt over 200 kamper for londonklubben.

I morgen har han kapteinsbindet rundt overarmen når Dynamo Kiev står på den andre banehalvdelen i Champions League.

PS! Gallas skal ifølge Sky Sports spille morgendagens kamp for Arsenal.

Kommentar

• Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

Kampprogrammet videre ut november er tøft for en hardt prøvet og nokså slank Arsenalstall: ManU(H), Aston Villa(H), ManC(B) og Chelsea(B) i PL, samt Dynamo Kiev(H) i CL og Wigan(H) i Carling Cup. Vi kan være hektet fullstendig av i PL ved utgangen av måneden. Avansement i CL regner jeg med vi klarer greit med de 2 hjemmekampene vi har, så blir det spennende å se hva "junior-reservene" kan klare i Carling Cup.

Skal vi henge med hele sesongen, er vi nesten avhengige av seier i samtlige av kampene nevnt ovenfor. Vi går en særdeles spennende og avgjørende måned i møte. Skal bli interessant å sjekke hva status er etter Chelsea-kampen 30.november.
            Ingen fullstendig håpløs november måned, men det har vært en vannvittig jojo-måned. Noen ekstremt sterke prestasjoner, noen fryktelig svake samt noen midt i mellom. Vi er greit videre i CL, ungguttene presterte magiskt i Carling cup mens det i PL har svingt fryktelig. Slått både United og Chelsea, men desverre tapt mot både Stoke, Villa og City. Derfor er vi enten 7,8 eller 10p bak serieleder Liverpool. Men vi henger fortsatt med!!

Skadeproblemene har vært enorme denne måneden, mot Chelsea var troppen endelig mer skadefri enn på lange tider. Holder det seg slik, ser jeg oss som en potensiell utfordrer fremover.

Nå kommer den herligste fotballmåneden som finnes i PL, desember! Gleder meg! Go Gunners!

Kommentar

• nob
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2007
              • 137

Oh, it's so quiet at the bridge
              "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

Kommentar

• Vinje
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Feb 2006
                • 110

Opprinnelig skrevet av nob
                Oh, it's so quiet at the bridge
                Flaks for Lè Arsenal at linjemann hadde vinket ferdig i 1 omgang da. Han hadde tydligvis fått beskjed om å vinke max 5 ganger, og de brukte han opp på et par håpløse avvinkninger på Kalou i 1 omgang.

Sånn er det Men at det er stille på Stamford er vel å ta i litt. Vi taper ikke hjemme for Hull og Villa i hvertfall, og sist jeg tittet på tabellen er det fortsatt 7 poeng opp for Lè Arsenal.....
                Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

Opprinnelig skrevet av Vinje
                  Flaks for Lè Arsenal at linjemann hadde vinket ferdig i 1 omgang da. Han hadde tydligvis fått beskjed om å vinke max 5 ganger, og de brukte han opp på et par håpløse avvinkninger på Kalou i 1 omgang.

Sånn er det Men at det er stille på Stamford er vel å ta i litt. Vi taper ikke hjemme for Hull og Villa i hvertfall, og sist jeg tittet på tabellen er det fortsatt 7 poeng opp for Lè Arsenal.....
                  Ah, den klassiske "skylde-på-dommeren" - unnskyldningen! En seier blir bare enda deiligere når et slikt argument kommer frem i etterkant, takk.
                  Chelski tapte hjemme for Arsenal, det er det som betydde noe der og da. Vi kunne ikke kommet nærmere Chelski enn 7 poeng, når man da er nevnte 7 poeng bak etter kampen er man nødt til å være maks fornøyd.
                  La nå oss Arsenal-supportere få glede oss sammen i vår tråd, så kan du heller ta med sutringen din i Chelsea-tråden

Kommentar

• Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

Haha Burnley leder 1-0!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

Opprinnelig skrevet av VK
                      Haha Burnley leder 1-0!!
                      Jeg følger med på kampen, du trenger ikke oppdatere Litt vanskelig start på kampen for unggutta m/Silvestre, men fortsatt lenge igjen her.

Kommentar

• nob
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2007
                        • 137

Jeg følger med på kampen, du trenger ikke oppdatere Litt vanskelig start på kampen for unggutta m/Silvestre, men fortsatt lenge igjen her.
                        er ikke sååå overraskende egentlig.
                        og møte et heltent hjemmelag fra championship som går i krigen mot en midtbane med tenåringer. ser på selv, bendter burde ha putta hvertfall ett.
                        gibbs sliter fælt defensivt.
                        "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

Kommentar

• Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

er ikke sååå overraskende egentlig.
                          og møte et heltent hjemmelag fra championship som går i krigen mot en midtbane med tenåringer. ser på selv, bendter burde ha putta hvertfall ett.
                          gibbs sliter fælt defensivt.
                          Slik lagene er på papiret i dag, så er de vel relativt jevngode. Kampen er jo også forholdsvis jevn, selv om det har kommet noen gigasjanser etterhvert her. Flere sjanser vil komme, vi scorer i 2.omg. Men jeg føler meg ikke sikker på at vi holder kampen ut med et baklengs..

Kommentar

• nob
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2007
                            • 137

Slik lagene er på papiret i dag, så er de vel relativt jevngode. Kampen er jo også forholdsvis jevn, selv om det har kommet noen gigasjanser etterhvert her. Flere sjanser vil komme, vi scorer i 2.omg. Men jeg føler meg ikke sikker på at vi holder kampen ut med et baklengs..
                            nei er smått utrolig at vi ikke har fått noen mål. 4 ganger alene mot keeper skal på en normal dag være hvertfall to mål. Vela pleier jo normalt og være en klinisk avslutter. har truen på mål selv! vil IKKE ha omkamp!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

nei er smått utrolig at vi ikke har fått noen mål. 4 ganger alene mot keeper skal på en normal dag være hvertfall to mål. Vela pleier jo normalt og være en klinisk avslutter. har truen på mål selv! vil IKKE ha omkamp!!
                              Hadde stor tro på Vela-scoring selv men. Er vel ikke all verden å kaste innpå fra benken heller i denne kampen, hvertfall ikke ennå. Jeg tar nå hvertfall omkamp fremfor å ryke ut hvertfall. Hjemme på Emirates tar unggutta dem "lett"!

Kommentar

• nob
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2007
                                • 137

Bendtner har skuffet meg fælt denne sesongen. Hadde større forventninger til han i år, syns han viste gode tendenser i fjor. Nå er han langt unna et førstelag i boka mi.

Kommentar

• Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

Bendtner har skuffet meg fælt denne sesongen. Hadde større forventninger til han i år, syns han viste gode tendenser i fjor. Nå er han langt unna et førstelag i boka mi.
                                  Bendtner er veldig opp og ned, og har vel lidd noe av at hele laget har variert veldig mye denne sesongen. Men han er fremdeles ung(88 ) og kan utvikle seg. Han har vel bare Adebayor og Van Persie (langt) foran seg i køen til førstelaget, kjemper vel først og fremst med Carlos Vela(89) som utfordrer til disse. Men snart skal vel Eduardo for alvor begynne å røre på seg igjen også.

Kommentar

• Larsk
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1053

Bendtner er veldig opp og ned, og har vel lidd noe av at hele laget har variert veldig mye denne sesongen. Men han er fremdeles ung(88 ) og kan utvikle seg. Han har vel bare Adebayor og Van Persie (langt) foran seg i køen til førstelaget, kjemper vel først og fremst med Carlos Vela(89) som utfordrer til disse. Men snart skal vel Eduardo for alvor begynne å røre på seg igjen også.
                                    den dagen skal flagget til topps du..
                                    !!Gunners!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

Tapte mot Porto i den avgjørende kampen om gruppeseier i CL i går. Alltid gøy å bli gruppevinner, men i årets utgave ser det ut til å kunne være en fordel å bli gruppetoer for trekningen videre.

Sånn sett ser det nesten enklere ut for Englands to andre representanter - Arsenal og Chelsea. De to kan trekkes mot Panathinaikos, Juventus, Bayern München, Barcelona og Roma/Porto.
                                      Drømmemotstanderen er selvsagt Panathinaikos. De andre ser jeg som motstandere i følgende prioriterte rekkefølge: Roma - Juventus - Bayern München - Barcelona. Vil IKKE ha Barca...ennå...

Kommentar

• nob
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2007
                                        • 137

Tapte mot Porto i den avgjørende kampen om gruppeseier i CL i går. Alltid gøy å bli gruppevinner, men i årets utgave ser det ut til å kunne være en fordel å bli gruppetoer for trekningen videre.

Drømmemotstanderen er selvsagt Panathinaikos. De andre ser jeg som motstandere i følgende prioriterte rekkefølge: Roma - Juventus - Bayern München - Barcelona. Vil IKKE ha Barca...ennå...
                                        Hundre prosent enig i deg her. Og møte Panathinaikos og hilse Gilberto hjertlig velkommen i første kamp på emirates, få et godt resultat så vi kan spille med lave skuldre i heksegryta der nede.
                                        Men nå drømmer vi vel. Jeg har en følelse av at det blir Bayern.

Kommentar

• nob
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Mar 2007
                                          • 137

fant litt kos på youtube

tottenham consider themselves a big club, well lets just look at that...a timeline of historic events seperating tottenhams last success. arsenal meanwhile c...

a laugh at tottenham. arsenal arsenal arsenal always like to laugh at the spurs

Kommentar

Working...