Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Wenger vil prioritere defensivt
Arsenal-manageren ønsker å styrke stallen med en defensiv midtbanespiller.
Kommentar
-
Omkampen spilles på Emirates 3.februar, solid sjanse for å gå videre. Hvis så skulle skje, ser trekningen for 5.runde meget gunstig ut. Hjemmekamp mot vinneren i omkampen mellom West Brom og Burnley.
Hele trekningen:
Kommentar
-
Enige om Arsjavin
We're getting closer...but still a way to go...Kommentar
-
Enige om Arsjavin
We're getting closer...but still a way to go...
Drama! Jeg var sikker på at han skulle glippe etter lønnsforhandlinger tidligere i dag, jeg er fortsatt nervøs men satser hva remmer og tøyler kan tåle på at han blir klar i morgen. Mye peker rett vei, men det plager meg at det ikke står et kløyva ord på arsenal.com om alt dette...forhåpentligvis sparer de godsakene til morgendagen, tirsdag.Kommentar
-
Da er det bekreftet på http://www.arsenal.com også. Gud bedre, dette har vært en såpeopera. En neglbitende, spennende såpeopera.Kommentar
-
Da er det bekreftet på http://www.arsenal.com også. Gud bedre, dette har vært en såpeopera. En neglbitende, spennende såpeopera.
Ser slettes ikke dumt ut!Kommentar
-
Arsenal - Cardiff, 4-0
Eduardo tilbake fra start, og svarte med 2 mål, hvor av ett på straffe, en situasjon han selv ble fellt i. 1 mål av Bendtner og 1 av van Persie. Arsenal burde ha puttet 8-9 mål, og hadde flere i stengene, og hadde det ikke vært for Cardiffs unge, gode keeper, så hadde det blitt stygt på Emirates i kveld.
Burnley venter hjemme i neste runde, her bør det være duket for en real nedsabling for å fortelle at tapet med juniorlaget i Carling Cup mot nevnte Burnley var en engangsforeseelse!Kommentar
-
Arsenal - Cardiff, 4-0
Eduardo tilbake fra start, og svarte med 2 mål, hvor av ett på straffe, en situasjon han selv ble fellt i. 1 mål av Bendtner og 1 av van Persie. Arsenal burde ha puttet 8-9 mål, og hadde flere i stengene, og hadde det ikke vært for Cardiffs unge, gode keeper, så hadde det blitt stygt på Emirates i kveld.
Burnley venter hjemme i neste runde, her bør det være duket for en real nedsabling for å fortelle at tapet med juniorlaget i Carling Cup mot nevnte Burnley var en engangsforeseelse!
Var en god kamp av Arsenal, ingen tvil om det!! Sannheten var at det var nærmere 10 - 0 enn 4- 1
Er ikke Gunners fan selv, men syns det var fantastiskt moro at Eduardo var tilbake, med to fine mål og en god kamp!!
Lykke til videre i sesongen!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Litt oppdatering her:
Vi suger skikkelig lut i serien for tiden. Intet mindre enn 4 uavgjorte på rad, de tre siste med 0-0. Dette må kombinasjonen skadetrøbbel + noe slank stall ta mye av skylden for. Virker som gutta senker seg når motstanden blir antatt svakere(hjemme mot WH/S'land), selv om store sjanser absolutt har vært til stede. Status pr dd er 5.plass, hele 17 poeng bak United. Vi er i ferd med å rote oss ut av CL-spill neste sesong. Skuffende. De neste kampene skal, bør og må generere mye poeng. Arsjavin er i gang, ingen tvil om at han vil bli en kjempetilvekst i stallen etterhvert.
Burnley og videre Sheff.Utd/Hull i neste runde, begge kamper hjemme, bør få oss et godt stykke på vei mot FA-cup finale på Wembley utpå våren. Anser denne som vår aller største mulighet til å vinne noe denne sesongen. Det er fortsatt gjevt å vinne FA-cupen i England, sesongen kan reddes med seier i denne. Understrekingen er bevisst. Det er lag igjen som er større favoritter enn oss.
I går rundspilte vi til tider Roma hjemme i CL, massevis av feite sjanser og en del tendenser til godt gammelt Arsenal-spill. Skåret i gleden er at vi "kun" vinner 1-0. Men vi slipper ikke inn mål, det var viktig. Returkampen i Roma 11.mars blir et sant spenningshelvete. Jeg spår oss videre, jeg tror vi scorer i Roma og da skal saken være grei.
13.mars reiser jeg over til balløya for å overvære hjemmekampen mot Blackburn 14.mars. Min debut på Emirates, må innrømme at jeg gleder meg stort til å oppleve den nye tipp-topp moderne stadion. Overgangen fra gamle erverdige Highbury vil være enorm.
Alle Goonere, fatt mot! Sesongen er da ennå ikke over!!Kommentar
-
Hadde tenkt til å dra over å se den samme kampen, faktisk, og hadde lagt billettene i handlekurven på Arsenal ticketoffice da det slo meg at det var noe annet som skjedde den lørdagen, f.eks. Stabæk-LSK...
Ellers enig i det meste du skriver her!Kommentar
-
Legger merke til at det er lenge siden forgje post på denne siden, tenkte derfor å bryte den trenden.
Mitt kjære Villa gikk på tap borte mot City i dag , derfor er dere bare tre poeng bak oss på tabellen, blir spennende å se hva som skjer de neste rundene!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Jeg håper i det minste på kamp til døra om 4. plassen, men Arsenal har et veldig tøft program i de siste 10 kampene:
Blackburn hjemme
Newcastle borte
Man. City hjemme
Wigan borte
Liverpool borte
Middlesbrough hjemme
Portsmouth borte
Chelsea hjemme
Man. United borte
Stoke hjemme
Arsenal møter altså 3 av de 4 lagene som p.d.d. er foran på tabellen, samt flere av lagene som ligger i sumpa nederst på tabellen og som står i fare for å kapre en av nedrykksplassene (Hull, Middlesbrough, Portsmouth, Newcastle, Blackburn..). Dette blir ikke lett.
Jeg har ikke oversikt over hvem Villa har igjen. En annen ting er jo at det ikke bare er så lite som 3 poeng som skiller nå, men det er jo kun 2 måls forskjell på lagene også. Arsenal har +15, Villa har +13.Kommentar
-
Bare rette opp denne. Vi avslutter mot Stoke(H).
Villa har ikke noe særlig enklere kampprogram igjen enn hva vi har, men de kan ha en liten fordel av at de kun har denne 4.plassen i ligaen å konsentrere seg om. Vi får(forhåpentligvis) flere kamper både i CL og FA-cupen, og vil derfor ha tett kampprogram hele våren. Ved månedsskiftet mars/april håper jeg derfor langt flere spillere(les Cesc, Ade, Theo, Silvestre, Eduardo, Rosicky) er til tjeneste med ball på Arsenals treningsfelt enn hva status er pr dd. Da er vi i så fall bedre enn Villa.
Men la oss nå ikke fokusere på serien nu. Vi har FA-cup match mot Burnley på søndag, denne skal og bør gå greit. Deretter venter en(igjen; forhåpentligvis) magisk aften i Roma førstkommende onsdag!Kommentar
-
Ellers gøy å se Theo Walcott på banen igjen.Kommentar
Kommentar