Den STORE Arsenal-tråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Macho-Morten
    Ikke KFL-styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2687

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
    Arsenal sin stall består av 91 prosent utlendinger.

Trist greier når man tenker på et lag som besto av:

Seaman (Lukic), Dixon, Winterburn (Samson), Adams, Bould (Keown), Parlour, Thomas, Davis, Rocastle (Platt), Smith and Wright.
    Er vel heller det laget der som var triste greier...

Kommentar

• nob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2007
      • 137

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
      Er vel heller det laget der som var triste greier...
      And Bould plays trough Adams, WOULD YOU BELIEVE IT!!!!

åååå nei du, det laget var topp
      "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

Kommentar

• Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

Opprinnelig skrevet av nob
        Spør du meg er det et defensivt anker, en jobbegutt vi mangler, og da er ikke Arshavin løsningen spør du meg.

Wenger vil prioritere defensivt
        Arsenal-manageren ønsker å styrke stallen med en defensiv midtbanespiller.

Kommentar

• Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
          Turen går til Wales og Ninian Park for å spille 4.runde i FA cupen, da Cardiff er trukket som vår motstander. Kampen spilles 24/25 januar.
          Skuffende 0-0 i denne.

Omkampen spilles på Emirates 3.februar, solid sjanse for å gå videre. Hvis så skulle skje, ser trekningen for 5.runde meget gunstig ut. Hjemmekamp mot vinneren i omkampen mellom West Brom og Burnley.
          Hele trekningen:

Kommentar

• Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

Enige om Arsjavin

We're getting closer...but still a way to go...

Kommentar

• Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

Enige om Arsjavin

We're getting closer...but still a way to go...
              Tror ikke det er mulig å komme stort nærmere nå, papirarbeidet gjenstår...måtte Gud forby Morgan Andersen å ha noe med akkurat det å gjøre!

Drama! Jeg var sikker på at han skulle glippe etter lønnsforhandlinger tidligere i dag, jeg er fortsatt nervøs men satser hva remmer og tøyler kan tåle på at han blir klar i morgen. Mye peker rett vei, men det plager meg at det ikke står et kløyva ord på arsenal.com om alt dette...forhåpentligvis sparer de godsakene til morgendagen, tirsdag.

Kommentar

• dIsTurBeD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 668

Da er det bekreftet på http://www.arsenal.com også. Gud bedre, dette har vært en såpeopera. En neglbitende, spennende såpeopera.

Kommentar

• Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                  Da er det bekreftet på http://www.arsenal.com også. Gud bedre, dette har vært en såpeopera. En neglbitende, spennende såpeopera.
                  Добро пожаловать в Arsenal, Андрей Аршавин!

Ser slettes ikke dumt ut!

Kommentar

• Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

dette her kunne erstattet alle episodene i hotel cesær eller hva det heter......
                    !!Gunners!!

Kommentar

• dIsTurBeD
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 668

Arsenal - Cardiff, 4-0

Eduardo tilbake fra start, og svarte med 2 mål, hvor av ett på straffe, en situasjon han selv ble fellt i. 1 mål av Bendtner og 1 av van Persie. Arsenal burde ha puttet 8-9 mål, og hadde flere i stengene, og hadde det ikke vært for Cardiffs unge, gode keeper, så hadde det blitt stygt på Emirates i kveld.

Burnley venter hjemme i neste runde, her bør det være duket for en real nedsabling for å fortelle at tapet med juniorlaget i Carling Cup mot nevnte Burnley var en engangsforeseelse!

Kommentar

• Fuglegutt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2008
                        • 863

Arsenal - Cardiff, 4-0

Eduardo tilbake fra start, og svarte med 2 mål, hvor av ett på straffe, en situasjon han selv ble fellt i. 1 mål av Bendtner og 1 av van Persie. Arsenal burde ha puttet 8-9 mål, og hadde flere i stengene, og hadde det ikke vært for Cardiffs unge, gode keeper, så hadde det blitt stygt på Emirates i kveld.

Burnley venter hjemme i neste runde, her bør det være duket for en real nedsabling for å fortelle at tapet med juniorlaget i Carling Cup mot nevnte Burnley var en engangsforeseelse!

Var en god kamp av Arsenal, ingen tvil om det!! Sannheten var at det var nærmere 10 - 0 enn 4- 1

Er ikke Gunners fan selv, men syns det var fantastiskt moro at Eduardo var tilbake, med to fine mål og en god kamp!!

Lykke til videre i sesongen!!
                        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Larsk
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1053

deilig og se eduardo tilbake, tror derimot ikke den straffe situasjonen skal hende alt for ofte før han blir en ''ronaldo''
                          !!Gunners!!

Kommentar

• Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

Litt oppdatering her:

Vi suger skikkelig lut i serien for tiden. Intet mindre enn 4 uavgjorte på rad, de tre siste med 0-0. Dette må kombinasjonen skadetrøbbel + noe slank stall ta mye av skylden for. Virker som gutta senker seg når motstanden blir antatt svakere(hjemme mot WH/S'land), selv om store sjanser absolutt har vært til stede. Status pr dd er 5.plass, hele 17 poeng bak United. Vi er i ferd med å rote oss ut av CL-spill neste sesong. Skuffende. De neste kampene skal, bør og må generere mye poeng. Arsjavin er i gang, ingen tvil om at han vil bli en kjempetilvekst i stallen etterhvert.

Burnley og videre Sheff.Utd/Hull i neste runde, begge kamper hjemme, bør få oss et godt stykke på vei mot FA-cup finale på Wembley utpå våren. Anser denne som vår aller største mulighet til å vinne noe denne sesongen. Det er fortsatt gjevt å vinne FA-cupen i England, sesongen kan reddes med seier i denne. Understrekingen er bevisst. Det er lag igjen som er større favoritter enn oss.

I går rundspilte vi til tider Roma hjemme i CL, massevis av feite sjanser og en del tendenser til godt gammelt Arsenal-spill. Skåret i gleden er at vi "kun" vinner 1-0. Men vi slipper ikke inn mål, det var viktig. Returkampen i Roma 11.mars blir et sant spenningshelvete. Jeg spår oss videre, jeg tror vi scorer i Roma og da skal saken være grei.

13.mars reiser jeg over til balløya for å overvære hjemmekampen mot Blackburn 14.mars. Min debut på Emirates, må innrømme at jeg gleder meg stort til å oppleve den nye tipp-topp moderne stadion. Overgangen fra gamle erverdige Highbury vil være enorm.

Alle Goonere, fatt mot! Sesongen er da ennå ikke over!!

Kommentar

• dIsTurBeD
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 668

Hadde tenkt til å dra over å se den samme kampen, faktisk, og hadde lagt billettene i handlekurven på Arsenal ticketoffice da det slo meg at det var noe annet som skjedde den lørdagen, f.eks. Stabæk-LSK...

Ellers enig i det meste du skriver her!

Kommentar

• Fuglegutt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2008
                                • 863

Legger merke til at det er lenge siden forgje post på denne siden, tenkte derfor å bryte den trenden.

Mitt kjære Villa gikk på tap borte mot City i dag , derfor er dere bare tre poeng bak oss på tabellen, blir spennende å se hva som skjer de neste rundene!
                                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• dIsTurBeD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 668

Jeg håper i det minste på kamp til døra om 4. plassen, men Arsenal har et veldig tøft program i de siste 10 kampene:

Blackburn hjemme
                                  Newcastle borte
                                  Man. City hjemme
                                  Wigan borte
                                  Liverpool borte
                                  Middlesbrough hjemme
                                  Portsmouth borte
                                  Chelsea hjemme
                                  Man. United borte
                                  Stoke hjemme

Arsenal møter altså 3 av de 4 lagene som p.d.d. er foran på tabellen, samt flere av lagene som ligger i sumpa nederst på tabellen og som står i fare for å kapre en av nedrykksplassene (Hull, Middlesbrough, Portsmouth, Newcastle, Blackburn..). Dette blir ikke lett.

Jeg har ikke oversikt over hvem Villa har igjen. En annen ting er jo at det ikke bare er så lite som 3 poeng som skiller nå, men det er jo kun 2 måls forskjell på lagene også. Arsenal har +15, Villa har +13.
                                  Last edited by dIsTurBeD; 07.03.2009, 23:45. Begrunnelse: Surret litt med kampoppsettet

Kommentar

• mortemann
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Nov 2008
                                    • 29

Ønsker Arsenal all lykke i ALL fremtid, har likt Arsenal siden jeg ble født ( nesten iallefall ) De har jo mange gode spillere, men uansett ønsker jeg arsenal lykke til.!

Kommentar

• Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

Hull hjemme
                                      Bare rette opp denne. Vi avslutter mot Stoke(H).

Villa har ikke noe særlig enklere kampprogram igjen enn hva vi har, men de kan ha en liten fordel av at de kun har denne 4.plassen i ligaen å konsentrere seg om. Vi får(forhåpentligvis) flere kamper både i CL og FA-cupen, og vil derfor ha tett kampprogram hele våren. Ved månedsskiftet mars/april håper jeg derfor langt flere spillere(les Cesc, Ade, Theo, Silvestre, Eduardo, Rosicky) er til tjeneste med ball på Arsenals treningsfelt enn hva status er pr dd. Da er vi i så fall bedre enn Villa.

Men la oss nå ikke fokusere på serien nu. Vi har FA-cup match mot Burnley på søndag, denne skal og bør gå greit. Deretter venter en(igjen; forhåpentligvis) magisk aften i Roma førstkommende onsdag!

Kommentar

• dIsTurBeD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 668

Bare rette opp denne. Vi avslutter mot Stoke(H)
                                        Det er selvsagt korrekt. Vi trenger ikke Hull hjemme en gang til, det var pinlig nok som det var sist gang...

Kommentar

• Kanarifugl84
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2007
                                          • 2319

Vi har FA-cup match mot Burnley på søndag, denne skal og bør gå greit.
                                          Dette ble veldig enkelt, full kontroll hele kampen og fortjent 3-0. Flotte scoringer av Vela og Eduardo, moro at Eboue også får nettkjenning. Da venter Hull(H) i kvartfinalen 17/18 mars. Revansj!

Ellers gøy å se Theo Walcott på banen igjen.

Kommentar

Working...