Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Deretter venter en(igjen; forhåpentligvis) magisk aften i Roma førstkommende onsdag!
For en aften! Spillemessig var det lite magi å spore fra The Gunners, men utfallet av kampen var det en god porsjon magi over. Enorm lettelse å vinne straffekonken under pipekonserten i Roma.
Ønskemotstander i kvarten: Porto eller Villarreal.
(I morgen setter jeg kursen mot London, forhåpentligvis får jeg en god opplevelse på balløya med seier over Blackburn. Surt å gå glipp av tippeligaåpning i håndballhallen til Stabæk, men trolig blir inntrykket av Emirates en del sterkere! Må ærlig innrømme at jeg gleder meg ekstremt mye!)
For en aften! Spillemessig var det lite magi å spore fra The Gunners, men utfallet av kampen var det en god porsjon magi over. Enorm lettelse å vinne straffekonken under pipekonserten i Roma.
Ønskemotstander i kvarten: Porto eller Villarreal.
(I morgen setter jeg kursen mot London, forhåpentligvis får jeg en god opplevelse på balløya med seier over Blackburn. Surt å gå glipp av tippeligaåpning i håndballhallen til Stabæk, men trolig blir inntrykket av Emirates en del sterkere! Må ærlig innrømme at jeg gleder meg ekstremt mye!)
Det var sykt spennende, og jeg måtte skru av lyden under straffesparkene og delvis holde meg for øynene.
God tur! Husk å notere ned quadrant, seksjon, rad og sete før du tusler bort til stadioen, det er lett å surre litt der inne. Det verste med Emirates er vel at de selger Fosters øl der. Men, men, når man er tørst, drikker man nesten hva som helst (av øl, vel å merke!).
4-0 mot Blackburn i helgen, regner med at de som var tilstede var godt fornøyd med valget av kamp, selv om man gikk glipp av serieåpningen? Utrolig beroligende å se at det er mulig å få klemt den ballen inn i mål med litt tettere frekvens igjen enn det som har vært tilfelle den siste tiden!
2-1 over Hull i kvartfinalen i FA-cupen i kveld, i en kamp som lett kan glemmes. Hull produserte ikke en sjanse gjennom hele kampen som jeg kunne telle, men tok likevel ledelsen på et vådeskudd av Barmby som dro innom foten til Djourou, i det sistnevnte første å avklare, og skrudde i en syk bue over Fabianski. 1-1 ved Van Persie etter bra jobb av Bendtner og Arsjavin. 2-1, Gallas, fra en posisjon som kunne likne offside. Anyways, semifinale nå. Denne kampen er fort glemt!
4-0 mot Blackburn i helgen, regner med at de som var tilstede var godt fornøyd med valget av kamp, selv om man gikk glipp av serieåpningen?
For en fantastisk match, enorm opplevelse!! 4-0 var ikke et mål for mye. Jeg var riktignok ikke tilstede på Telenor (Håndball)Arena, men tviler på om det kunne målt seg med dette.
Kampen, from my point of view:
Emirates:
Fy faen, for et stadium!!! Tipptopp moderne fra den ene enden til den andre, rett og slett godt gjennomført over hele linja. Det er ikke å overdrive å si at jeg gikk rundt med en halvkram en under hele omvisningen der inne.
Viktig og sterk 3-1 seier borte mot Newcastle i går, målene av Bendtner, Diaby og Nasri. 16 kamper på rad uten tap i PL nå, vi har ikke tapt siden 22. november!! Desverre altfor mange uavgjort, men det kan virke som skuta er tilbake på rett kurs. Arshavin er deilig.
- Jeg er i form, og melder meg til tjeneste hvis sjefen vil at jeg skal spille neste lørdag, sier Fabregas ifølge Sky Sports.
+ denne:
PS: En annen tilbakevendende Arsenal-spiller er Thomas Rosicky. Midtbanespilleren har vært ute i ett 14 (!) måneders skadeavbrekk, men sier til Arsenals hjemmesider at han snart er klar for spill igjen.
Hvor digg var det ikke å ha Cesc og Ade tilbake mot City i dag?!?! 2 målgivende på førstnevnte, 2 mål på sistnevnte i kampen vi vant fortjent 2-0. 4 seire på rad i serien nå og vi spiller BRA! Gleder meg til tirsdag og CL, men først skal det sløyes blå/oransje fisk i Ålesund!
Pga et intensivt kampprogram fremover, samt nye skader, roterte Wenger en hel del på laget. Med suksess, håper vi ser videre resultater av dette i onsdagens CL kamp. Plutselig er vi 8 poeng foran Villa med mye bedre målforskjell i kampen om den viktige 4. plassen. På tide å se oppover på tabellen nå.
3-0 mot Villareal, mål av Theo, Ade og RvP på straffe. Full kontroll fra start til slutt, det var klasseforskjell på lagene. Det går virkelig veien om dagen! Semifinalen mot Manchester United kommer til å bli en særdeles interessant opplevelse, og jeg har virkelig troen på at dette kan gå til finale i år! Gratulerer, alle fans av den gode fotballen!
3-0 mot Villareal, mål av Theo, Ade og RvP på straffe. Full kontroll fra start til slutt, det var klasseforskjell på lagene. Det går virkelig veien om dagen! Semifinalen mot Manchester United kommer til å bli en særdeles interessant opplevelse, og jeg har virkelig troen på at dette kan gå til finale i år! Gratulerer, alle fans av den gode fotballen!
Du har tatt ordene rett ut av munnen min. Følte bare for å si det. Gigant-tommel OPP!
Det virker som vi skal trene særdeles godt denne pre-season, ser ut til at det kun er planlagt vår sedvanlige åpningskamp borte mot Barnet(18 juli er det i gang!!) samt en svipptur for dobbeltkamp mot Hannover 96 på AWD Arena. I tillegg kommer Athletico Madrid, Rangers og PSG for å joine vår kjære Emirates Cup i begynnelsen av august. Premier League begynner vi med bortekamp mot Everton lørdag 15 august. Lei åpning.
I troppen har det ikke skjedd mye, men vi har fått inn Thomas Vermaelen fra Ajax. Følger lite med på den nederlandske fotballen så uvisst hva denne kan bidra med. Men det finnes gull i den ligaen, og det skulle ikke overraske meg om Wenger har funnet det. 23 år gammel, 21 landskamper for Belgia og var kaptein for Ajax sist sesong. Kan fort bli vår eneste signering...troppen ser bra ut, så fremt vi unngår skader av de dimensjonene vi hadde på sentrale spillere sist sesong. Får vi det, kan den lett bli i tynneste laget denne sesongen også.
Noen ut? Tja, ryktene svirrer jo rundt men veldig lite konkret på nåværende tidspunkt. Regner med at det drar seg til i løpet av juli måned.
Emmanuel Adebayor skal ha fått lov av manager Arsène Wenger til å forlate Arsenal. Men han har en solid prislapp på seg. 300 millioner kommer Wenger til å forlange for den storvokste spissen.
Adebayor virker fortsatt å få lov til å forlate Arsenal, kun den medisinske testen gjenstår visstnok før Ade er klar for Man City.
Det anslås en salgspris på 272 mill. Til en slik pris er det bare å selge i vei, Ade har slitt med å prestere jevnt de siste par sesongene. Dessuten frigjør dette kapital til eventuelt nye signeringer.
Kommentar