Åfyfaen for en deilig kamp!
Den STORE Arsenal-tråden
Collapse
X
-
Fy fader, Arsenal fikk kjørt seg grundig i dag mot Milan. Hele 4-0 og Arsenal er vel ute før returmatchen?!
Hvor lenge sitter Wenger, han er en legende men får tyn i engelsk media om dagen. Uten denne berømte 4 plassen er det vel over.
Siste matchen til Henry - kommer til å savne denne spilleren(magisk).Kommentar
-
For en kamp det var i går kveld!
Men, tar av meg hatten for en utrolig målgjører Arsenal har - håper de klarer å beholde han.
Ikke nok med det, den skåringen til Vermalen er syk. Løper 80 meter for å "dødse" kula inn i nettet. Kanon!Kommentar
-
Arsenal satte en ny rekord i går. Eneste laget som har kommet tilbake og vunnet etter å ha ligget under i 4 eller 5 kamper på rad"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Det er bare dårlig søndags rykter... Ta det ryktet med 2 tonn salt. Den gleden og gløden han viste i går viser at han er for glad i Arsenal til å reise til City.Kommentar
-
Wenger har vel for vane å selge når spillerne er på høyden av sin karriére? Podolski ryktes jo å være klar som erstatter. RvP har uansett lang vei frem til Osvolds 18 mål på 7 kamper.Kommentar
-
Mitt tips er at Marouane forsvinner tilbake til Bordeaux etter sesongen. Poldi inn bak RvP, med Walcott og AOC på hver sin side av Poldi. Arteta har blitt satt i skyggen av Song, så kanskje han kan vokse ved siden av ham istedet. Great success!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Mason dømte horribelt svakt i kveld. Heldigvis for Arsenal var ikke bare Mason elendig, linjemannen var jo totalt blind. Synd på min favorittspiller Fellaini som leverte varene i dag men må gå tomhendt hjem. Kvalitet over nær alt han gjorde i dag.
Åja, 3. plass. Håper på gull.Kommentar
-
Så lenge United ikke vinner er det greit egentlig. Arsenal har imponert meg i det siste. Kanskje ikke så ekstremt spillmessig, men mest viljen til å vinne hver eneste duell og kamp. Fortsatt ser jeg svakheter på sentral midtbane, og en bedring der samt en enda bedre midtstopper ville gjort underverker.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar