Den opprykksjagende Leeds-tråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
man ser jo at leeds er vinnere av sin liga og rykker opp helt klart hvis de fortseter med dette. jeg ser bare at de har vinni, og uavgjort, men jeg kan ikke se et eneste tap. hvilken plass ligger forresten leeds på????LillestrømKommentar
-
Leeds ligger nå på 13. plass med 14 poeng. Tranmere og Leyton Orient leder tabellen, begge med 20 poeng. Leeds er dermed 6 poeng bak de to plassene som gir direkte opprykk. (Hadde ikke Leeds startet med minus 15 hadde laget ledet klart med 29 poeng).Kommentar
-
Brighton -Leeds 0-1
Rekka fortsetter! Leeds viste styrke ved nok en avgjørende scoring i sluttminuttene, denne gang ved Kandol. Borteseier mot Brighton er et sterkt resultat. Håpet om opptrykk, trass i poengtapet, øker litt for hver uke.
Kandols mål:
Kommentar
-
Vår gamle venn Gylfi Einarsson slo aldri helt gjennom i Leeds, mye nok pga. skader, og han ble frigitt fra kontrakten tidligere i år. Nå trener han med Barnsley:
Kommentar
-
Leeds - Millwall 4-2
Foran over 30 000 tilskuere på Elland Road har Leeds i ettermiddag slått Millwall 4-2. Målene ved Prutton (36 min.), Beckford (53 min.) og Douglas (57 og 60 min.).
Etter å ha startet med minus 15 poeng er det imponerende at Leeds allerede såpass tidlig i sesongen er på play-off plass. Og vi skal høyere opp!Kommentar
-
Takk for det. Moro at noen andre og leser Leeds-tråden...
Ellers er det nå klart at Gus Poyet går inn i trenerteamet til den nye Tottenham-manageren og forlater Elland Road. Leeds og manager Dennis Wise må dermed se seg om etter en ny assistent-manager.Kommentar
-
Det stemmer ikke. Les Yorkshire evening post fra lørdag.....(se nettet også)
Innvasjon på pub, ridende politi stormet igjennom folkemassen etc..
Kult da Millwall- supporterne sparket ut rutene på bussen og hoppet ned - for å innvadere puben til hjemmelagets supportere..
Har en kompis som var på dette oppgjøret og han bekrefter alt som står i avisa, han opplyser om en meget stemningsfull kamp!LasseB
- gul ved Randsfjorden!Kommentar
-
Kommentar
-
Dave Basset (tidligere manager i Crystal Palace, Sheffield United, Nottingham Forest, Barnsley og Leicester) erstatter Gus Poyet som assistent-manager i Leeds:
Leeds manager Dennis Wise has gone back to his Crazy Gang days at Wimbledon to recruit his former boss Dave Bassett as his new assistant at Elland Road
Bra et dette kom på plass så raskt. Leeds møter League One-lederen Carlisle til kamp bort lørdag 3. nov.Kommentar
-
De har vel fjernet nyhetssiden men det ligger en video her;
A Leeds perspective on news, sport, what's on, lifestyle and more, from West Yorkshire's regional paper, the Yorkshire Evening Post.
Prøv å titt litt på denne siden - så får du updates..;
LasseB
- gul ved Randsfjorden!Kommentar
-
Ingen ting varer evig. Da gikk Leeds på sesongens første nederlag: Carlisle slo i går de hvite 3-1, etter at Leeds hadde tatt ledelsen ved Beckford etter rundt 30 min. i første omgang. Sjansen til revansj kommer allerede tirsdag 6.11 når Leeds gjester Bournemouth.Kommentar
Kommentar