Den opprykksjagende Leeds-tråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg vil sammenligne det Leeds går igjennom nå med det Man City var igjennom for noen år siden. Klubben er så stor og så rik på tradisjoner at den vil lokke til seg gode spillere selv i League 1 og tipper at klubben er oppe i Champ allerede neste år eller året etter det igjen. Tror Leeds som klubb har godt av dette( ikke økonomisk på kortsikt) i den forstand at de virkelig får beina på jorda etter den suksessen de hadde like etter 2000. Nå kommer de til å vinne masse kamper igjen og det gir spillera selvtillit (selvom den får en knekk ved nedrykk).De slipper følelsen av å stange hue i veggen hele tiden. Kommer til å bli masse engasjement rundt klubben igjen.
Ikke ta det for tungt mann, snart er dere på vei oppover igjen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg vil sammenligne det Leeds går igjennom nå med det Man City var igjennom for noen år siden. Klubben er så stor og så rik på tradisjoner at den vil lokke til seg gode spillere selv i League 1 og tipper at klubben er oppe i Champ allerede neste år eller året etter det igjen. Tror Leeds som klubb har godt av dette( ikke økonomisk på kortsikt) i den forstand at de virkelig får beina på jorda etter den suksessen de hadde like etter 2000. Nå kommer de til å vinne masse kamper igjen og det gir spillera selvtillit (selvom den får en knekk ved nedrykk).De slipper følelsen av å stange hue i veggen hele tiden. Kommer til å bli masse engasjement rundt klubben igjen.
Ikke ta det for tungt mann, snart er dere på vei oppover igjen.Kommentar
-
Når det går så trått, så syng med:
Marchin on together
we're gonna see you win
shalalalala
we are so proud
we're shoutin out loud
we love you Leeds, Leeds, Leeds!
;o)
PetterKommentar
-
Dobbelside i papir-Aftenposten i dag om Leeds store fall.
Den ligger på netttet også:
Glansbildet som ble knust
Kommentar
-
Leeds spiller i morgen sin siste hjemmekamp denne sesongen, mot Ipswich.
For å ha noe som helst håp om å overleve i divisjonen, må Leeds ta 3 poeng her. Leeds´ siste kamp denne sesongen er neste helg borte mot Derby, som slåss for opprykk til PL - en meget tøff oppgave.
Slik ser nederste del av tabellen ut nå:
19. Leicester (50 poeng)
20. Barnsley (50 poeng)
21. Hull (46 poeng)
-------------------------------
22. Leeds (45 poeng)
23. Southend (42 poeng)
24. Luton (37 poeng)
Hvis Leeds slår Ipswich, og Hull taper poeng borte mot Cardiff, vil Leeds klatre over streken før siste serierunde.Kommentar
-
Kommentar
-
Meget trist når en gammel storhet går så langt ned som leeds( gammel og gammel. CL semin får 6 år sia)
Føler med dere som heier på leeds. Dere kommer dere opp igjen. Dere må opp igjen. Dere skal opp igjenKommentar
-
League One neste sesong, helt uvirkelig: Som om fugla skulle gå ned i 2. divison (Gud forby !).
Selv har jeg fulgt Leeds helt siden jeg var en guttunge på 70-tallet (SUPER- Leeds med navn som Billy Bremner, Peter Lorimer m.m.fl.).
Leeds skal opp igjen, helt opp dit klubben hører hjemme !
Avslutter med å sitere kloke ord fra xeR:
Ikke ta det for tungt mann, snart er dere på vei oppover igjen.Kommentar
-
Ikke ta det for tungt mann, snart er dere på vei oppover igjen.
-EtterstadBlueMangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Det hadde ikke hjulpet med seier i siste kamp uansett... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167731Kommentar
-
Når klubber får slike staffer på grunn av økonomisk rot er det nedrigende å tenke på at bydelslaget aldri har fått etterdønninger etter deres mangeårige økonomiske mislighold. Selv om gjelden hos pengebønda ikke var like stygg, har NFF straffet mange klubber i kongeriket på dette - sågar ved degraderelse - uten å så å si ha plukket på storverstingene vif i det hele tatt. For en røreklubb. Hadde NFF vært kompetente hadde vif vært fortapt som en fjert i en pinnestol. Hat!
For å ikke søle til denne tråden med søppel, synes jeg det er vemodig at en så gammel traver i England i mange år er i League 1. Utrolig rike på tradisjoner og ditto med historien. Det kler overhodet ikke klubben å være i League One. Får ta en Manchester City og krabbe opp i eliten igjen og begynne starten på en ny æra!Kommentar
-
Latterlig å trekke 10 poeng som straff når nedrykket i realiteten er klart. Spent på om de hadde turt å trekke Leeds 10 poeng hvis f.eks hadde vært omvendt, at Leeds hadde hatt 3 poeng og 9 mål til gode på Hull...................Kommentar
-
-EtterstadBlueMangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Etter hva jeg har hørt så passet Leeds selv på å få dette poengtrekket fremskyndet med det samme det var rimelig klart at de rykket ned. Alternativet var visst bokgjennomsyn før neste sesong og poengtrekk da. Vær veldig fornøyd med den avgjørelsen Leeds-mennesker.
Og lykke til med operasjonen på en svært brukket ryggrad.FerdigskåraKommentar
-
Ja, da er nedtrykket til League One fordøyet. Duncan Revie (sønnen til Don) er en av flere som vurderer å kjøpe Leeds United:
Fortsettelsen blir spennende, og jeg håper at noe skjer som gir grunn til i august å starte opp en: "Opprykksjagende Leeds United"-tråd.Kommentar
Kommentar