Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
Leeds ligger nå på play off-plass, bare to poeng bak direkte opprykk. De neste to kampene går mot bunnlagene Cheltenham og Port Vale, og mulighetene for videre klatring er lyse.
faen i hælvete! så sykt bra av leeds! de ligger på minuspoeng å nå er de på playoff plass! det er imponerende! veldi imponerende! tipper at dem ender på første plass og direkte opprykk
Leeds gikk på et overraskende og skuffende tap mot bunnlaget Cheltenham i ettermiddag. Leeds fikk ett mål annulert, og hadde i følge rapportene, en haug med sjanser. Neste ligamatch for Leeds er hjemme på mot Port Vale tirsdag 4. des.
Yes - Leeds er tilbake på vinnersporet, og slo i går kveld Port Vale etter scoringer av Prutton, Beckford og Flo (!). Ny hjemmekamp allerede f.k. lørdag - da mot Huddersfield.
Leeds her nettopp tatt en råsterk 4-0-seier i Yorkshire-derbyet mot Huddersfield. 32 500 (!) tilskuere på Elland Road. Målene ved Beckford (2), Douglas og Flo. Trass i minus 15 poeng ved sesongstart nærmer vi oss nå tabelltoppen; jeg tipper at Leeds overtar førsteplassen i romjula - og blir der!
Jeg vil takke deg RSP. Takket være deg får jeg holdt meg oppdatert på hva som skjer med leeds, til tross for at jeg sitter i en liten by i ørkenen i sørlige namibia. Dine bidrag i nyhetstråden er og highly appreciated!
Jeg vil takke deg RSP. Takket være deg får jeg holdt meg oppdatert på hva som skjer med leeds, til tross for at jeg sitter i en liten by i ørkenen i sørlige namibia. Dine bidrag i nyhetstråden er og highly appreciated!
Takk for hyggelig tilbakemelding, og lykke til videre i Afrika! Her noen flotte scener for oss med Leeds-hjerte; fra kampen mot Huddersfield:
Det er nok dessverre ikke så lett å få sett videoer med internetthastigheten her. Jeg får nøye meg med å lese, noe jeg gjør med et smil om munnen. god jul til alle leeds og lillestrømvenner!
Kommentar