Der tok leeds ledelsen.. Beckford
Den opprykksjagende Leeds-tråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Crew - Leeds 0-1 (0-1)
Leeds vant gårsdagens kamp mot Crew. Målet kom på en flott heading ved Beckford 10 min. før pause, og Leeds klatrer dermed opp til 3. plass på tabellen.
Klipp fra kampen: http://www.youtube.com/watch?v=5yj2kg-Zrj4Kommentar
-
Beckford takker nei til Derby. Synd.
Han er ikke verdt 3 millioner Engelske pund i det hele tatt, og jeg kunne ha godt tenkt meg å flire meg i hjel da vi fikk en latterlig sum for ham.Kommentar
-
- Jeg selger ikke gutten. Jeg har hørt at Derby skal være interessert, men sorry Derby. Vi er en større klubb.
Jeg tror fort at Beckford setter 15-20 mål til denne sesongen, og det hjelper på veien mot direkte opprykk...Kommentar
-
Vel, Beckford er oppe 16 ligamål denne sesongen, og det er riktig at Derby viser interesse. Men som Wise sier til Leeds´ hjemmeside:
- Jeg selger ikke gutten. Jeg har hørt at Derby skal være interessert, men sorry Derby. Vi er en større klubb.
Jeg tror fort at Beckford setter 15-20 mål til denne sesongen, og det hjelper på veien mot direkte opprykk...
Husk at Leeds er ikke i nærheten av Premier League ennå og det blir en stund til at Leeds kan regnes med som en stor klubb igjen. Er fremdeles den "Sleeping Giant"Kommentar
-
Hva i helvete driver Wise med?
Derry går til Palace for en latterlig lav pris (£125,000)
Deretter så forsvinner kaptainen på lån til Hartlepool :evil::evil::evil:Kommentar
-
Skjønner godt hva du mener, og var i utgangspunktet litt skeptisk selv. Men saken er at Thomson har vært veldig plaget av skader i år. Her stoler jeg på managerens forsikring om at hensikten med utlånet til Hartlepool er å skaffe han kamptrening. Utlånet varer bare i 1 måned, og Thomson er tilbake på Elland Road 22. februar - forhåpentligvis i en form som gjør at han kan bidra til det Leeds-opprykket jeg har trua på allerede denne sesongen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Så kampen mot Southend - Arabisk parabell.
Leeds var håpløst rett og slett. Ingen mønster i spillet sitt. Kandol ser ut som han aner ikke hva han skal, skulle eller ville. Wise ønsket seg 2 kantspiller på Elland Rd. men dette går ikke når man er nødt å holde tett bakover (bortekamper). Southend var mye bedre på kontringer og det var det som avgjørde i nattKommentar
Kommentar