Den opprykksjagende Leeds-tråden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Triste greier. Jeg har selv vært i Leeds og sett hva slags høl byen er, og det folket trenger et bedre fotballag. Heldigvis er det ikke langt til Sheffield og Meadowhall, der man kan kjøpe hamburger-cd-mapper. Men ja, som sagt, 1-2 mot "ikke-mange-år-siden-non-league-status"-Cheltenham er laaaangt fra oppløftende. Var Beckford skada?Kommentar
-
Patetisk.
Rett og slett.
Snakk om WACCOE (Leeds Casuals Website) ang. Alan Curbishley som er "ryktet til å har gått i diskusjoner" med Ken Bates.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Triste greier. Jeg har selv vært i Leeds og sett hva slags høl byen er, og det folket trenger et bedre fotballag. Heldigvis er det ikke langt til Sheffield og Meadowhall, der man kan kjøpe hamburger-cd-mapper. Men ja, som sagt, 1-2 mot "ikke-mange-år-siden-non-league-status"-Cheltenham er laaaangt fra oppløftende. Var Beckford skada?
Sheffield og Meadowhall bedre enn Leeds? :???:Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
2002. Men jeg skrev ikke at noen av de stedene er bedre, bare at man kan rømme dit og kjøpe hamburger-cd-mapper. Det redder liksom litt av dagen.Kommentar
-
Cough Cough RSP:
Denne mente du sikkert http://www.youtube.com/watch?v=SkENv73GtXA
Bare en ekte "Loiner" (det er det folk fra Leeds heter) kunnet ha visstNå bosatt på Rasta !!!!!
-
Fransk forsvarsspiller klar for Leeds, foreløpig for 1 måned:
Kommentar
-
Vanskelig å si. Men hvis ikke dette snur meget snart tyder alt på at McAllister sitter utrygt. Bates har lovet midler til forsterkninger i januar, det er lenge igjen av sesongen, så jeg har ikke helt gitt opp. De kommende ukene, med et tett kampprogram, blir helt avgjørende.Kommentar
-
Neil McDonald går fra Leeds til Blackburn som assistenttrener.Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
Kommentar
-
McAllister sparket i Leeds
Leeds sparket søndag sin manager Gary McAllister.
- Arve Lotearve.lote@nrk.no
Publisert i dag 12:56.
- Skriv ut
- Del/tips
Tips en venn- Mottakers e-post
- Din e-post
- Melding
Del artikkelen
Permalenkehttp://www.nrksport.no/fotball/1.6372436
- Vi tok bestemmelsen etter de svake resultatene som har sendt oss ned på niendeplassen i League One, skriver klubben på sin internettside.
- Vi valgte å gjøre dette nå, for å gi den nye manageren tid til å få oss oppover tabellen, heter det videre. De vil gi den nye sjefen tid til å sikre nye spillere når overgangsvinduet er åpent i januar.
McAllister overtok jobben etter Dennis Wise i januar i år, med en målsetting om å få den gamle storklubben opp i mesterskapsserien.
Alt om engelsk League One
Men mye har gått galt i det siste. I går tapte de 1-3 for Milton Keynes Dons, der Tore Andre Flo spilte mot sitt gamle lag. De har tapt fire strake ligakamper, og nylig ble de slått ut av cupen av ikke-ligaklubben Histon.
League One er nivå tre i det engelske ligasystemet.Kommentar
-
Dette kom brått, om enn ikke veldig overraskende. Sparkingen sier en del om ambisjonene i klubben, som er opprykk denne sesongen. Spekulasjonene om hvem som overtar er i gang, navn som nevnes er Aidy Boothroyd, Gustavo Poyet og Alan Curbishley - sistnevnte er min favoritt. Dette blir uansett spennende.
Også Dennis Wise nevnes:
Kommentar
-
Dette kom brått, om enn ikke veldig overraskende. Sparkingen sier en del om ambisjonene i klubben, som er opprykk denne sesongen. Spekulasjonene om hvem som overtar er i gang, navn som nevnes er Aidy Boothroyd, Gustavo Poyet og Alan Curbishley - sistnevnte er min favoritt. Dette blir uansett spennende.
Også Dennis Wise nevnes:
http://www.newcastleunited-mad.co.uk...TMNW&id=423171
Poyet? Hmm. Men ville han tilbake til Leeds?
Curbishley? Ja. Jeg tror at han er riktig mannen for Leeds, men kommer han til å havne i Sunderland?
Bothroyd? Til tross for fortida i Leeds og han er en meget sterk kandidat på papir, så kan ikke jeg se for meg at han havne i Leeds. Gjorde en Middels jobb i Watford.
Har nettopp satset 100 spenn på Kevin Keegan. Magefølelse. Kommer opprinnelig fra Doncaster (20 km unnå Leeds) og har alltid beskrevet Leeds som en kjempe klubb.Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
Troverdige rykter tyder på at Simon Grayson overtar som manager i Leeds:
Mer om Grayson:
Ingen endelig bekreftelse fra Leeds United.Kommentar
Kommentar