Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det har kanskje ikke direkte tilknytning til KFL/LSK det som skjedde på lørdag, men allikevel er det ikke bra at det er noen fra Lillestrøm som menger seg med dustene i Start/Vif/Brann....do not like this...
Får de først fotfeste, så kan det bli slitsomt for LSK og KFL.
Regner med at LSK tar de grepene som er nødvendig for å hindre idiotene å få fotfeste på Åråsen.
-volla
Bydel med sjel
Jeg har sesongkort for 2007, og jeg SPARER penger på det!
Men samtidig hadde denne hendelsen ingen forbindelse til Lsk, Lillestrøm eller kfl i det hele tatt. Er det da riktig å "oute" dem?
Sånn jeg forsto det var det fotball/casualsrelatert, og jeg syns nå det er relevant å vite at vi har slike i KFL. Hvis dette ikke stemmer er det selvfølgelig ikke riktig å oute dem her.
Legg ut navnet dems her, og utesteng dem fra kanarifansen!
Greit, det er drastisk men når noen i kanarifansen driver med bråk og det er fotballrelatert er det totalt uineressant for meg om det er i forbindelse med landskamp, lsk kamp eller kamp i kretsserien. Dette er folk som er ute etter å lage kvalm og sånne bør vi ikke ha i vår herlige forening. Synes Styret her bør vise folk hvor skapet står og samtidig vil vi vise resten av supporter norge at vi tar total avstand fra slike holdninger som disse idiotene har.
Får vi sånne elementer i KFL så vil dette også lokke til seg flere pøbler til lillestrøm nå som det viser seg at det er flere i fansen som er danseglade. Og disse idiotene har jo tidligere vist at de stort sett gir faen i hvem de gir juling så lenge de er svakere.
Om det er hold i dette, er det bare å kaste disse pubertale folka ut av KFL. Håper også på livstidsutestengelse fra Åråsen. Som plaster på såret kan man sikkert få lov til å bli med de über tøffe gutta i hovedstaden.
Jeg var inne å surfet på forumet til isko-boys nå, og der kommer det frem at det var flere LSK-folk involvert i bråket. Var flere med tydelig tilhørighet til LSK som var aktive på forumet i tillegg.
"Sportsklubbens fineste" kaller de seg.
Ja, da har vi jo tydeligvis en casualsgruppe folkens.
Jeg skjønner ikke hvorfor man skal skjule identiteten til disse bråkmakerne. Navn og bilde bør legges ut snarest, slik at alle kan gjenkjenne disse og sørge for at de ikke slipper inn på Åråsen. Fram med den gode, gamle gapestokken!
Er dette noe vi vet med sikkerhet, eller er det snakk om løse rykter?
Hvem har du hørt dette av?
Ikke noe vondt ment, men jeg sliter med å ta alt en med kun 22 innlegg for godt fisk.
Men selvfølgelig dette er ting som vi tar alvorlig
Jeg var inne å surfet på forumet til isko-boys nå, og der kommer det frem at det var flere LSK-folk involvert i bråket. Var flere med tydelig tilhørighet til LSK som var aktive på forumet i tillegg.
"Sportsklubbens fineste" kaller de seg.
Ja, da har vi jo tydeligvis en casualsgruppe folkens.
Du sier du har surfet på sidene til isko boys, men du vet at du må registrere deg for å lese der også. Du synd det er litt kult og spennende. Jeg leste også der når det var åpent men når man måtte registrere seg kutta jeg ut. Jeg vil ikke være registrert der. Men det er du.
Du sier du har surfet på sidene til isko boys, men du vet at du må registrere deg for å lese der også. Du synd det er litt kult og spennende.
Hvem er du til å bedømme hva han synes er spennende? Så klart folk blir litt nysgjerrige når sånne ting hender. Jeg blir nysgjerrig, det betyr ikke at jeg synes casualkulturen er spennende. Tenk deg om neste gang før du kommer med sånne dumme kommentarer.
Hvem er du til å bedømme hva han synes er spennende? Så klart folk blir litt nysgjerrige når sånne ting hender. Jeg blir nysgjerrig, det betyr ikke at jeg synes casualkulturen er spennende. Tenk deg om neste gang før du kommer med sånne dumme kommentarer.
Hvem er du til å bedømme om han syns det ikke er spennende. Og jeg mente ikke at DU syns det er spennende. Alle kan være nysgjerrig.
Kommentar