Er det noen som er lei seg for at denne fantastiske målvakten ikke valgte LSK eller?? :lol:
Thomas Myhre
Collapse
X
-
-
Etter disse landskampene. så er jeg vell nestes glad for at "såpa" ikke stiller i LSK drakt.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Nå skal det sies at Myhre er norges beste keeper, selv etter disse tabbene. Jeg velger å tro at det skyldes 0 kamptrening. Han spiller ikke for reservelaget til Charlton engang.
Men det er gøy å se at en keeper som Myhre drite seg ut, som i følge mange her inne ville løfte LSK til gull nettopp fordi han ikke gjorde disse små tabbene.
Kanskje Heinz ikke er så dårlig alikevel daDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Myhre er jo norges klare første valg i mål, er så synd at når en keeper gjør tabber så er det veldig synelig iforhold til vis annen spiller på laget gjør en feil.. det budre vi kanskje tenke litt på før vi kritiserer keepere så veldig!! Jeg er en av de som håpet på at Thomas Myhre skulle skrive under for Lillestrøm.Kommentar
-
Myhre er jo norges klare første valg i mål, er så synd at når en keeper gjør tabber så er det veldig synelig iforhold til vis annen spiller på laget gjør en feil.. det budre vi kanskje tenke litt på før vi kritiserer keepere så veldig!! Jeg er en av de som håpet på at Thomas Myhre skulle skrive under for Lillestrøm.
Og tatt i betraktning av hvor mange ganger Myhre har vartet opp med umulige redninger, så velger jeg å se på de siste kampene som unntakene som bekrefter regelen.
Tror dessverre han kommer til å vise seg fra en helt annen side så snart han har fått noen kamper på skikkelig nivå. Skal nok ikke se bort fra muligheten for at han kan bli avgjørende i LSK sin disfavør den 2. september i Stavanger.
Og det gjør meg selvfølgelig ingenting om jeg tar feil.Knurr...Kommentar
-
Jeg tror Thomas Myhre er viktig for laget utenfor banen. Han virker som en meget dyktig sjefstype. Selvfølgelig er han en god keeper også, men når han gang etter gang blir benket av de fleste trenere, så må også Hareide snart innse at vi må satse på noen andre.Kommentar
-
Vil først starte med å si at jeg ikke har fakta jeg kan underbygge påstandene mine om....
Har en følelse av at grunnen til at TM blir benka i samtlige klubber han er i, ikke har med det sportslige å gjøre. Tror det er nettopp det at han har såpass stor autoritet som har vært problemet hans i forholdet med ulike managere/trenere. Skal ikke se bort fra at Myhre nettopp blir benket grunnet betente forhold til ulike managere fordi han har stor autoritet og sier fra når han ikke er fornøyd. Det jeg mener er at jeg tor det ved flere tilfeller danner seg motpoler innad i klubben, der manageren må handle, og velger da å sette Myhre ut av laget...
Når dette er sagt mener jeg det blir feil å benke Myhre på landslaget fremover. Han ER fortsatt Norges beste keeper, skremmende nok etter min mening, uten for mye konkurranse om plassen.....
Grunnet Myhres store rutine er jeg sikker på at Myhre vil reise seg igjen til gammelt nivå. Ser man bort fra de to siste kampene er det ikke mange tabbene Myhre har gjort på landslaget. Han har derimot hatt mange redninger som har reddet Norge ved en rekke tilfeller...
Ja til TM på landslaget, ikke fordi han i seg selv er verdens beste, men fordi han etter min mening er det store eneren på keeperplassen....
Vil også legge til at jeg var en av de som håpet Myhre ville komme til LSK, da han har de lederegenskapene LSK mangler for å ta det siste skrittet etter min oppfatningMvh
Martin RathsKommentar
-
Kommentar
-
Syns synd i han jeg..
Selv om han spilte veldig dårlig!!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Jepp, og i alle fall når man ser på de alternativene som finnes bak. Myhre er den som har prestert mest stabilt for landslaget og gjør strengt tatt ikke noe mer tabber en det f.eks Hæstad gjør håpløse ballvalg og Gamsten søler bort døballer. Myhre har i årevis stått som en levende vegg for Norge, og ingen av de som spilte mot Tyrkia er ikke i nærheten til å oppnå det han har bidratt med på landslaget. Bare Carew, kanskje, og etter det jeg husker har ikke akkurat Carew vært stueren, han heller, når det kommer til tabber. Å skyve all skyld på Myhre er banalt og enkelt, men for lett. Forsvaret falt altfor langt ned og rygget flere ganger inn i egen 16-meter. Dét, sammen med at det ble lagd fryktelig mange unødvendige frispark utenfor egen seksten, ga Tyrkia flere gode skuddposisjoner. Personlig mener jeg det taktiske, i tillegg Hareide, litt flåsete sagt, har like mye skyld til at EM-billetten trolig ryker.Kommentar
-
Jeg mener spillermaeterialet til landslaget i dag rett og slett ikke er godt nok. Likevel må jeg si at Hareide gjør mye rart. Nye formasjoner og spillere hele tiden. Tror nok f.eks. det er ganske mange som har hatt spissrollen ved siden av Carew siste året. Helstad, Årst, Solskjær, Braaten, Rushfeldt, Nevland, Johnsen, Fredheim Holm er de jeg kommer på nå. Jeg tror mer fokus kontinuitet hadde gjort landslaget en god del bedre. Videre mener jeg Hangeland gjør mye rart i hver eneste landskamp jeg ser (veit jeg trolig ikke har mange med meg på det her). I andreomgangen mot Tyrkia, var det han som lagde frispark eller hadde markeringssvikt så og si hver gang Tyrkia fikk en sjanse. Men det er det tydeligvis bare jeg som ser, alle "fotballeksperter" og kommentatorer skryter ham alltid opp i skyene. Hagen synes jeg er god nok. Han imponerer meg stadig. Er glad han ikke er i VIF fremdeles. Riise er utvilsomt en viktig og god spiller. Myhre rett valg i mål. På høyrebacken sliter vi voldsomt. Personlig vil jeg se Ruud der, tror han ville vokse inn i rollen. Doffen og Andresen sentralt er vel egentlig det beste vi kan komme opp med. Gamst på venstre er selvskreven. Ikke fordi han presterer, men fordi konkurransen er elendig på den plassen. Strømstad greit valg på høyrevingen. Men mener Bjørn Helge bør være aktuell som utfordrer her. På topp synes jeg Hareide skal bestemme seg for et førstevalg og andrevalg på de forkjellige spillertypene. Å la fire like spillertyper bytte på å ha samme rolle, må det bli en slutt på. Carew solekart valg som ene spiss.Kommentar
-
Jeg var vel en av dem, som ville beholde Heinz i målet for LSK....men Myhre er fortsatt, tross tabbene, den beste norske keeperen. Men med mye skader og ekstremt lite spilletid, så er han ikke der han burde være akkurat nå. Men hvis han kommer skikkelig i gang i Viking, så kan han bli stor igjen...men det spørs...siden han ikke kommer før til sommer'n, så har jo Austbø muligheten til å spille seg til fast plass på Viking, så Myhre kan jo bli benka der og. Men blir Myhre førstekeeper i Viking, så bør han være bankers på lands'en også.
...men ang. de tabbene til Myhre....de skudda hadde Heinz tatt i blinde, hvilket han allerede har bevist...
KimFLKommentar
Kommentar