Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det smerter meg å skrive det, men dette var faktisk genialt. Det finnes altså noen oppfinnsomme utskudd, selv der i gården.
Mistenker dog litt klipp og lim. . .
Cred!
Da har det kommet fram at det var gulesider selv som stod bak.
Ante ugler i mosen.
Last edited by scages; 22.08.2007, 11:31.
Begrunnelse: Tillegg
Delte din skepsis, scages. Derfor tok jeg saken i egne hender og søkte opp Lerkendel på gulesider.no. Om du trykker på Lerkendal Stadion, deretter flyfoto, og zoomer inn på nest nærmeste nærbilde ser du faktisk akkurat det samme bildet som er på filmen.
Det smerter meg å skrive det, men dette var faktisk genialt. Det finnes altså noen oppfinnsomme utskudd, selv der i gården.
Mistenker dog litt klipp og lim. . .
Cred!
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Da kan dette avkreftes. Selvfølgelig klarer ingen av pakket å gjennomføre noe utover simpelt hærverk - hele saken er et "skjult" reklamestunt fra gulesider.
Ja, for det hadde jo vært utrolig morsomt om Gule Sider hadde blitt med på et sånt stunt rett før vi skulle ta imot pakket på Åråsen.... Kanskje vi skal satse på det samme før Ullevaal-kampen i høst?
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
UTSATT FOR HÆRVERK AV LSK-SUPPORTERE: Lerkendal Stadion. ( Foto: Anders Hoven - Digitalsport ) Lyset gikk på Lerkendal
Relaterte klubber
Rosenborg Stiftet: 19.05.1917
Hjemmebane: Lerkendal
Tilskuerrekord: 28619
Neste kamp: 29.08.2007 Rosenborg-Tampere United Mer om Rosenborg
TRONDHEIM/OSLO: Mesterligakvaliken er utsatt på ubestemt tid. DIREKTE SNART: RBK-Tampere
Av: Espen Sletvold, Eirik Fardal
Publisert: 29.08.2007 kl. 20:44 Vi kommer tilbake med mer
Kampen er utsatt på grunn av at flomlyset på Lerkendal ikke virker.
På Lerkendal opplyses det at det - naturlig nok - skyldes et strømbrudd.
Det står i billedteksten at LSK-supportere står bak. Jeg håper ikke det stemmer.
Kommentar