Dette var trist (siste vi så av Edu)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

Dette var trist (siste vi så av Edu)

Dette var jo "fryktelig trist!".

Til Edu, jeg kommer til å savne dine lange albuer, generelt ufine triks, og ikke minst dine skuespiller tallenter. Kanskje trenger Oslo Sporveier dine tjenester en dag?

God tur, og måtte du aldri få slenge ut albuene dine i tippeligaen igjen. Jeg vet Nils Johan Semb kommer til å savne deg, men det skal du ikke bry deg om. Ta heller på deg den lange (sexy) langermede skjorta, den korte skjortsen og ikke minst, det uskyldige blikket etter at du har tackla en stakkar opp på tribunen, hvem kan vel beskylde deg for å ha gjort noe galt?
    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
  • JhnY
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 975

Hva er lyn uten edu egentlig? :\

Kommentar

• Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

De er det samme som før: Skiklubben
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Gale Isbre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 1164

Opprinnelig skrevet av JhnY
        Hva er lyn uten edu egentlig? :\
        Henning Berg. I skolesammenheng hender det at problembarn får med seg spesiallærere og assistenter når de flytter. Det er vel dessverre ikke aktuelt i dette tilfellet.

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Gleder meg allerede til å se hva Lyn skal bruke disse pengene til. Lov å drømme om en ny smørebu oppe i lysløypa ved Sognsvann?

Jeg er glad for å bli kvitt Edu og det er herlig å se Lyn bli svekket sportslig. Lyn er ett av mine absolutte hat lag. Alikevel klarer ijeg ikke å lav være å bli imponert over hvilken genistrek de gjorde da dethenta disse 4 gutta for ett par år siden. Rimelig god avkastning. 2 er solgt til Chelsea og 1 er nå solgt til Tyskland. Da er det en igjen da og han er heller ikke noen dårlig spiller.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• vollafugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 978

Opprinnelig skrevet av xeR
            Jeg er glad for å bli kvitt Edu og det er herlig å se Lyn bli svekket sportslig. Lyn er ett av mine absolutte hat lag. Alikevel klarer ijeg ikke å lav være å bli imponert over hvilken genistrek de gjorde da dethenta disse 4 gutta for ett par år siden. Rimelig god avkastning. 2 er solgt til Chelsea og 1 er nå solgt til Tyskland. Da er det en igjen da og han er heller ikke noen dårlig spiller.
            Hvordan går det an å legge Lyn for hat da, det skjønner jeg ikke.

Hvem er den andre spilleren som er solgt til Chelsea? Jeg kommer bare på Mikel.

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

Opprinnelig skrevet av vollafugl
              Hvordan går det an å legge Lyn for hat da, det skjønner jeg ikke.

Hvem er den andre spilleren som er solgt til Chelsea? Jeg kommer bare på Mikel.
              Ta en titt på hvordan Lyn oppfører seg på banen så finner du min grunn til å hate dem.

Såvidt jeg vet så er Emanuel Sarki Chelseas eiendom.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Hvis lyn faktisk har fått 100 mill inn på konto som følge av disse "morgan-avtalene" skal jeg spise navlelo i en uke. Min gjetning om Edu salget: ørten mill til klubben som fikk morgan til å snike afrikanerene inn i landet (men som morgan dolket i ryggen), ørten mill tilbake til 3 div. klubben Hoffenheim under bordet så kjøpesummen skal virke stor, ørten mill til shittu, ørten mill til div advokater, en god slant til Edu, en slant til Brynestad, 5 spenn til klubben i afrika, 5 spenn til lyn.

Kommentar

• fotball_marthe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1069

Har venta på dennne overgangen. Herlig å bli kvitt han fyr'n!
                  Ok, han kunne rundlure mang et forvar, men det var kanskje 1-2, max 3 ganger i en kamp. Han var jo i store deler av kampene uynlig. Jeg så hvertfall ikke så innmarri mye til ham.
                  Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2131

Hoffenheim er en klubb i verdensklasse, er det ikke?? TV2 skal nok bruke et par miliarder på senderettighetene for 2. Bundesliga, slik at Nils Johan fortsatt kan kommentere sine absolutte favoritter!
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• UFM1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 2008

Opprinnelig skrevet av holmiz
                      Dette var jo "fryktelig trist!".

Til Edu, jeg kommer til å savne dine lange albuer, generelt ufine triks, og ikke minst dine skuespiller tallenter. Kanskje trenger Oslo Sporveier dine tjenester en dag?

God tur, og måtte du aldri få slenge ut albuene dine i tippeligaen igjen. Jeg vet Nils Johan Semb kommer til å savne deg, men det skal du ikke bry deg om. Ta heller på deg den lange (sexy) langermede skjorta, den korte skjortsen og ikke minst, det uskyldige blikket etter at du har tackla en stakkar opp på tribunen, hvem kan vel beskylde deg for å ha gjort noe galt?
                      Nå rykker lyn ned!!!!! de har mista edu, eller hva han heter, men du glemte at vi vil savne hans dårlige skudd! men ellers driter jeg i Edu
                      Lillestrøm

Kommentar

• UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

Abrobo Edu, er det fortsatt noen som kjemper for at Diamonde skal få opphold i Norge?
                        Lillestrøm

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7113

Godt at Edu er solgt, selvom jeg ville gitt en arm for å ha sett ham i LSK-drakt.

Men Hoffenheim? For en fyr som var linket til alskens PL-klubber for bare et par uker siden. Dette lukter Shittu...
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• fotball_marthe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1069

Edu sa jo at Hofenheim bare var et springbrett ut i europa.
                            Men er han dum eller?? han hadde jo masse andre mye bedre tilbud! og hoffenheim kan da ikke være så fantastisk mye bedre springbrett enn å spille i norge, er det det??
                            Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

Det er faktisk trist at Edu forsvinner. Ihvertfall nå. Lyn har igjen alle i toppen - pluss VIF. Synd de ikke kan stille et slagkraftig lag da.

Stian
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

Working...