England i vinter?
Collapse
X
-
Skjønner ikke hva som er så jævlig stas med England, og spesielt Koren og Mifsud.
Guttane driter i all-seater England og drar til Hellas i februar for å se PAOK vs Olympiakos. Det er tur det!Kommentar
-
Nok offtopic fra min side.
Når det er sagt så har jeg lenge ønsket meg mer eller mindre arrangerte fotballturer med KFL om vinteren. Tror det kunne blitt knallturer!
En årlig event hvor man har ett nytt land hvert år og ikke nødvendigvis noen av de europeiske toppligaene.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Den dagen de innfører offside i skihopp kan det bli interessant..
Nok offtopic fra min side.
Når det er sagt så har jeg lenge ønsket meg mer eller mindre arrangerte fotballturer med KFL om vinteren. Tror det kunne blitt knallturer!
En årlig event hvor man har ett nytt land hvert år og ikke nødvendigvis noen av de europeiske toppligaene.
Hadde vært gøy med en fotballtur om vinteren med KFL nå som RL gikk i vasken.Kommentar
-
Alle turer trenger ikke å være en studie i tribunekultur. Noen ganger er det OK bare å stikke av gårde med kompiser for å drikke god øl, se en dårlig fotballkamp og bo på hotellrom med teppe på badet.
Det er ikke tribunekultur. Det er bare kultur.Kommentar
-
Forsåvidt enig. Engelsk 1.divisjon er sikkert nice det, men Premier Leaguer er bare å støtte fotballen største fiende. Etter min mening.
Kickers Offenbach vs 1860 Muchen var også kultur Bomberjakker, vester, øl og pølser. Og fattige tyskere.Kommentar
-
Kommentar