Vårens 4 første turer:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3471

    #61
    Opprinnelig skrevet av Skinke
    Håper virklig ikke folk drar på fotballpuben. Jeg blir kvalm av lsk folk som står der og synger brann og lsk sanger sammen.
    Det var vel ingen/få lsk-folk som sang med på brannsangene i fjor? Var der hele helga uten å legge merke til det. De sangene det ble all-sang på var hater-vif sangene.

    Personlig så får jeg ikke tatt turen i år, så jeg overlater diskusjon rundt barvlag til de som skal dit.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2129

      #62
      Jeg støtter Foppisen:

      - Plagsomme bergensere finner man uansett. Vil man holde seg unna dette, så må man holde seg unna Bergen.

      - Foppisen har forbud mot vif og rbk-supportere. Vi vil vel ikke havne i samme bøtta som de???
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #63
        Opprinnelig skrevet av heidar
        Jeg støtter Foppisen:

        - Plagsomme bergensere finner man uansett. Vil man holde seg unna dette, så må man holde seg unna Bergen.
        Ja det gjør du, men hvorfor skal vi dra på fotballpuben i bergen der hjemmefansen holder til? Å stå der tett som fitte å høre på bergensere synger gullet skal hjem og alt annet dritt. UAKTUELT fra min side. Blir det fotballpuben som blir årets pub, så finner dere ikke meg der.

        Opprinnelig skrevet av heidar
        - Foppisen har forbud mot vif og rbk-supportere. Vi vil vel ikke havne i samme bøtta som de???
        Jo, heller det enn å være på fotballpuben.!


        Folk vil at vi skal på fotballpuben i bergen, men når de kommer til lillestrøm er de uønsket på Martins.
        Last edited by Skinke; 13.04.2008, 12:25.
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • Harvest
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 855

          #64
          Jeg kommer til å stikke på Fotballpuben uansett, da jeg har mange kompiser i Bergen som skal dit.
          Iron Maiden's gonna get you.

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #65
            Til Brann kampen borte neste helg, selges det billetter på stadion eller bare på shopen?

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              #66
              Opprinnelig skrevet av VK
              Til Brann kampen borte neste helg, selges det billetter på stadion eller bare på shopen?
              Jeg lurer også på dette. Bortefeltet på Stadda er jo ganske stort så biletter burde ikke bli noe problem, men hadde vært greit å fått dette avklart. Det er tross alt er stor kamp for Bergen Kanaris

              Opprinnelig skrevet av dalen
              "Klientellmessig" så vil jeg tro med største sannsynlighet at dere får være på Danmarkskroen. Er dere heldig kan dere møte på noen som vil selge dere en billig treningsdress de tilfeldigvis har "kjøpt" tidligere på dagen

              Du har helt rett dalen. Er ikke noe å skryte av klientellmessig ,men når vi reiser inn å skaper stemning så bør det bli trivelig for oss. Om de fleste 60år gamle alkisene synes om saken er nok noe annet ,men med ølforbruket Kanarifansen har på borteturer så er det nok vanskelig for et så lite sted å si nei. Er også en billig pizzaresturant i etasjen over.

              Jeg stiller meg ganske åpen til hvor vi skal være. Har ikke noe behov for å være på fotballpuben. Tror også Bergen Kanaris er litt upopulære etter VIF kampen hvor vi fikk med oss Brannsupporterne og diskuterte med vaktene om det skulle være lov å synge fotballsanger. Vi kan jo alltids finne oss en plass med narkomane i nygårdsparken hvis alt går skeis. Med et titalls kasser pils og noen engangsgriller :P
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                #67
                Er det mange andre som reiser bort til Bergen neste lørdag eller? Jeg vet i hvert fall at vi er 4 fugler som blir å finne på fotballpuben fra 13.00 tiden.

                Kommentar

                • dalen
                  Brannsupporter
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 391

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av CFD
                  J
                  Du har helt rett dalen. Er ikke noe å skryte av klientellmessig ,men når vi reiser inn å skaper stemning så bør det bli trivelig for oss. Om de fleste 60år gamle alkisene synes om saken er nok noe annet ,men med ølforbruket Kanarifansen har på borteturer så er det nok vanskelig for et så lite sted å si nei. Er også en billig pizzaresturant i etasjen over.
                  Jeg har sett noen CL-kamper der pga en kompis bodde 2 min unna for en tid tilbake. Slitent klientell, men grei plass. Det er vel det eneste stedet jeg vet om som så og si konstant får anmerkninger fra skjenkekontrollørene.

                  Ellers kan jo en vurdere Era (link)

                  House of Era har i tillegg til 330 plasser inne en stor uteservering med plass til 600 gjester. Her kan du nyte sommeren i rolige omgivelser.

                  Kart

                  Hvis det er sol så er ikke uteserveringen på Era noe å forakte. På taket av et stort bygg, knall sol og ingen forstyrrende elementer....) Øl-prisene vet jeg ikke.

                  Champions har også uteservering, men denne er mye mindre. Kjellerlokale og billig øl.

                  PS. Era ligger 2 min unna Champions
                  If heartaches brought fame in love's crazy game,
                  I'd be a legend in my time.
                  If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                  I'd be a legend in my time.

                  Johnny Cash - A Legend In My Time

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    #69
                    Hvilken pub skal vi møtes på før kampen i bergen?? Er det bestemt?

                    Kommentar

                    • Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av VK
                      Er det mange andre som reiser bort til Bergen neste lørdag eller? Jeg vet i hvert fall at vi er 4 fugler som blir å finne på fotballpuben fra 13.00 tiden.
                      Jeg vil ankome bergen ved 17 tiden, sammen med et par fugler..

                      Har fortsatt plass i bilen, hvis noen tørr
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2506

                        #71
                        Alle er klar over at Brann-kampen er TV-kamp og starter kl. 20.00?
                        Jeg husket ikke om det hadde stått noe om det og fant det ikke i denne tråden, så jeg sjekket til slutt NFFs sider:



                        20:00: Brann - Lillestrøm (TV 2)

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          #72
                          Vi er 4 som lander lørdag ca 12:30.

                          Nattoget hjem etter kampen.
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            #73
                            Jeg stiller selvsagt på fotballpuben i god tid før kampen (dvs veldig god tid til å bli litt bedugget).. Bergen Kanaris stiller selvsagt mannsterke opp som turgaider hvis ønskelig.. Hvor mange blir vi totalt sett? Det må jo bli noen hundre iallefall?
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #74
                              Regner med å se alle som er interessert i engelsk fotball på Fotballpuben lørdag klokka 13:45 (Chelsea - ManU).
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • PA
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 500

                                #75
                                Jeg og en kompis tar en langhelg i Bergen.
                                Vi tar flyet som går rundt 8 på Lørdags morgen og toget på Mandags ettermiddag. Så nå gjenstår det bare og finne ut hvor vi skal møtes

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av blue
                                  Regner med å se alle som er interessert i engelsk fotball på Fotballpuben lørdag klokka 13:45 (Chelsea - ManU).
                                  Selvfølgelig. Jeg stiller i Chelsea shorts, United drakt, LSK skjerf og Brann svettebånd på Fotballpuben denne dagen. Nå skal vi jaggu kose vårs!
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Laksen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2004
                                    • 287

                                    #77
                                    Noen som vet hvordan jeg som eksilkanari kan få billett til kampen mot Brann? Selges det billett i døra i år, eller kan jeg kjøpe av shopen via mail (som i fjor)?
                                    Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                                    Kommentar

                                    • Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

                                      #78
                                      Så det er bestemt at kfl skal på fotballpuben? Latterlig
                                      Daukjøtt Felt C

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                                        Så det er bestemt at kfl skal på fotballpuben? Latterlig
                                        Snakker de ikke om å se Chelsea-Man Utd på fotballpuben på lørdag da? Håper for gudskyld at man ikke velger fotballpuben som pub på søndag!!

                                        Kommentar

                                        • CFD
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2319

                                          #80
                                          For det første.. Hvordan blir det med biletter? At det ikke går ann å få dette avklart for oss som faktisk bor i Bergen! Jeg tror jeg tar meg en tur opp på Stadion på Onsdag og spør om det er mulig å kjøpe biletter til Bortefeltet , siden det ikke er kommet noe innformasjon.

                                          Jeg driter i hvor vi er! Hvis det skal være så mye bråk om det så kan vi bare droppe å ta noe organisert da! Dette må vi få ordnet på en grei måte! Hvis det skal være sånn om å være så samles vi Bergen Kanaris og varmer opp på Voirs selv!

                                          Jeg er åpent for alt. Det er normalt fra 40-60 AAFK supportere hver kamp på Downstairs , og det er alltid trivelig å være her. Ellers har Dalen kommet med noen glimrende forslag og Danmarkskroen er også et annet alternativ. Hvis folk ønsker seg et alternativ nærme Stadion (litt utenfor byen) er dette verdt en vurdering.

                                          Skinke: Når ble dette latterlig? Man har vært der før uten problemer. Men jeg respekterer synet ditt.
                                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                          Kommentar

                                          Working...