Årets tur 2008: RBK-LSK 16. mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    For evt. etternølere så er det absolutt siste mulighet for å få skaffa seg billetter frem til kl. 15.00 idag, såfremt det ikke kommer en kontra beskjed fra Trondheim

    Det er solgt oppimot 500 billetter

    Kommentar

    • Kjelstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 352

      Opprinnelig skrevet av Tony
      For evt. etternølere så er det absolutt siste mulighet for å få skaffa seg billetter frem til kl. 15.00 idag, såfremt det ikke kommer en kontra beskjed fra Trondheim

      Det er solgt oppimot 500 billetter
      Løp og kjøp!

      Vært kult å runde 500 gule i bartebyn den 16. mai. Kommer til å vinne på banen og på tribunen da
      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

      Kommentar

      • sørumsand
        Juniormedlem
        Bøffel
        • May 2006
        • 27

        Er det igjen plass på bussen da?

        Kommentar

        • Kjelstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 352

          Opprinnelig skrevet av sørumsand
          Er det igjen plass på bussen da?
          Ja! Her:

          Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
          Noen som trenger to bussbilletter? får ikke dratt. selger begge for 300 kr
          send pm eller sms 48214517
          Da er det bare å kjøpe!
          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

          Kommentar

          • sørumsand
            Juniormedlem
            Bøffel
            • May 2006
            • 27

            Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
            Ja! Her:



            Da er det bare å kjøpe!

            Flott! Da var både buss og billetter kjøpt!

            Kommentar

            • Kanari Behn
              Medlem
              Bøffel
              • May 2005
              • 39

              Fotballpub i Trondheim?

              Og hvilken pub har Kanarifansen i år valgt som møtested? Er det mulig å foreslå den engelske fotballpuben "Three Lions" ( http://www.threelions.no/index.shtml ) et år? Etter at Dougie forlot Kings Cross, tok med personalet og skapte flott engelsk pub har Three Lions seilet opp som Trondheims og Norges beste fotballpub. Når det gjelder fotball; thats the pub. Norges andre fotball-lag som besøker Trondheim benytter seg da også med god grunn av "Three lions". Skal Kanarifansen bestille pubavtaler, bør de vel på forhånd ta kontakt med fastboende LSK-folk i de byer LSK besøker. Da er man sikret inside-info og best mulig pub what ever. Men det blir vel den dølle puben og cafeen ingen LSK-folk benytter ellers i Trondheim i år også.
              Cogito, ergo doleo...

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2505

                Opprinnelig skrevet av Kanari Behn
                Og hvilken pub har Kanarifansen i år valgt som møtested?
                Fra turtråden:
                Opprinnelig skrevet av gulost
                Puben vi samles på i Trondheim er Olavs Pub, situert ved Cicignons plass.

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  Da er kampbillettene sendt tilbake til RBK. Har du ikke klart å kjøpe hittil, er det egentlig bare å gratulere. MEN KFL har kjøpt opp et lite antall billetter. Disse får du ved å ringe Jan Jensen på tlf 41 02 06 89

                  Også er det igjen 12 stk bussbilletter til den lave prisen av 300,- kr

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    Hadde håpet at vi skulle bli fler på denne kampen, men de 500 som reiser nå kommer garantert til å være syngende supportere i det minste!
                    Håper bare ikke fylla tar overhånd.

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Hadde håpet at vi skulle bli fler på denne kampen, men de 500 som reiser nå kommer garantert til å være syngende supportere i det minste!
                      Håper bare ikke fylla tar overhånd.
                      Bare å holde dem unna den lokale flybensinen (karsk) her oppe, så går det sikkert fint!

                      Sees på pub før matchen, jeg gleder meg!
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • gj
                        Seniormedlem
                        • Nov 2003
                        • 3360

                        15.05.2008: SOLGT!

                        Hjelp!

                        Jeg får ikke dratt på alle turers mor i år på grunn av ny jobb.

                        Men jeg sitter allerede på en billett. Noen som vil kjøpe den?

                        Selges pålydende 300,- kroner! Jeg bor i Lillestrøm denne uka, men jobber i Oslo. Kan derfor møte både Kanaris Kanaris og Oslo Kanaris som vil ha billetten.

                        Takk!

                        Send PM eller kontakt meg direkte ved interesse.
                        Last edited by gj; 15.05.2008, 08:49.

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Er det noe fare for at det bli noe av den flystreiken som ble varslet forrige uke?

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Fra avinor.no

                            Seks lufthavner må stenges ved streik
                            13. mai 2008 kl. 16:38 Av Avinor.no

                            Flere lufthavner, deriblant Bergen lufthavn, Flesland, vil måtte stenges om LO Stat tar ut personell ved disse lufthavnene i streik fredag 16. mai. Men på Oslo Lufthavn Gardermoen vil trafikken gå som normalt.
                            Ved siden av Bergen lufthavn, vil også Harstad/Narvik lufthavn, Kristiansund lufthavn, Molde lufthavn, Mo i Rana lufthavn og Mosjøen lufthavn bli stengt. Årsaken til at disse lufthavnene må stenges, er blant annet at streiken vil omfatte personell som inngår i brann og redningstjenestene ved lufthavnene. Dette er sikkerhetskritiske funksjoner som må være på plass om det skal avvikles flytrafikk.

                            Alle lufthavnene som er berørt vil opprettholde beredskap for ambulanse, søk/redning og militærflygning.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4380

                              Noen som har en kampbillett til overs? Ta kontakt på PM!
                              ..................

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                Det blir muligheter for å kjøpe kampbilletter på Lerkendal! (Hvis jeg forsto medlemsmøtet riktig.)

                                Kommentar

                                • CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

                                  Opprinnelig skrevet av VK
                                  Er det noe fare for at det bli noe av den flystreiken som ble varslet forrige uke?
                                  JA! Jeg driver å ser etter bussalternativer.. Siden flyselskapene ikke er ansvarlige for "Force Majure" Med nye kostnader kommer det til å koste mer enn det smaker å reise. Blir sikkert 3000kr på hele turen uten hotelrom, noe som begynner å bli litt på grensen for å se kampen.

                                  Kampbilett vurderes solgt, men skal gjøre alt for å reise opp. Det er kjedelig å gå glipp av årets kamp kun pga slike formaliteter.
                                  Når skal slike personer forstå at streik alltid går utover en uskyldig 3.part? Og på 16mai så må de forstå at dette vil ramme ganske mange personer.
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                  Kommentar

                                  • Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

                                    Opprinnelig skrevet av CFD
                                    JA! Jeg driver å ser etter bussalternativer.. Siden flyselskapene ikke er ansvarlige for "Force Majure" Med nye kostnader kommer det til å koste mer enn det smaker å reise. Blir sikkert 3000kr på hele turen uten hotelrom, noe som begynner å bli litt på grensen for å se kampen.

                                    Kampbilett vurderes solgt, men skal gjøre alt for å reise opp. Det er kjedelig å gå glipp av årets kamp kun pga slike formaliteter.
                                    Når skal slike personer forstå at streik alltid går utover en uskyldig 3.part? Og på 16mai så må de forstå at dette vil ramme ganske mange personer.
                                    Når skal sånne NHH-boller som deg selv skjønne at streik er, for mange yrkesgrupper, den eneste demokratiske muligheten de har til å kjempe for smør i grøten?

                                    ...Selvfølgelig helt til den jævla nemda kommer og ødelegger, da...
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Beklager en negativ post ,men fikk trangen til å svare for meg:


                                      Jeg er langt fra en såkalt "NHH-Bolle". Jeg er sjømann med begrenset kapteinssertifikat som for tiden er i land for diverse kurs og oppgradering av kapteinssertifikatet. Vi har selv en alt for lav lønn hvis du sammenligner med omtrent hvem som helst i arbeidslivet etter hvor mye ansvar vi har. Hvor mange personer kan si at de er øverstkommanderende for mange personer og har det overordnede ansvaret for verdier på flere milliarder kroner? Ansvar pleier å betale bra , men slik er det dessverre ikke for oss. Trenger jeg å nevne at jeg er fagorganisert ved TVANG? Blir trukket automatisk av lønningen uten at jeg kan si noe som helst om saken. Dette gjør meg meget skeptisk til sjømannsforbundet og deretter LO som er det øverste organet


                                      En streik skal ramme de personene som sitter på pengesekken , ikke uskyldige 3.part personer som skal på fotballkamp for å støtte laget sitt.

                                      Tvungen lønnsnemnd er nødvendig når det setter liv i fare. Derfor synes jeg synd på sykepleiere uten videreutdanning siden det dessverre er lite de kan gjøre. Men menneskeliv kommer alltid framfor miljø og deretter materielle verdier/penger. Det er også slik nemda opererer. Dette er grunnen til at det blir gjort unntak ved ambulanseflyvninger

                                      Men nok off topic. Jeg var klar til kamp, men etter alt som har skjedd så må det vurderes enda en gang. Murphy's lov gjelder absolutt i dette tilfellet. Vi (4stk , ingen fra NHH) må begge vurdere hva som egentlig skjer med situasjonen på fredag.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • KFL109
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1958

                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Det blir muligheter for å kjøpe kampbilletter på Lerkendal! (Hvis jeg forsto medlemsmøtet riktig.)
                                        Riktig. Salgsstart to timer før match.
                                        Vidar Evje

                                        Kommentar

                                        • Harix
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • May 2006
                                          • 118

                                          Er det noen som har et estimat på når vi ankommer pub'en?

                                          Kommentar

                                          Working...